FEMEIA ESTE GELOASĂ PE BĂRBATUL CARE ȘTIE CĂ POATE CĂLCA STRÂMB

95 4 0
                                    

- Femeia este geloasă pe bărbatul care știe că poate călca strâmb. Vrei încredere? Ia-o cu tine în oraș, prezintă-i lumea ta, poartă-te natural. Nu încerca să pari bărbatul perfect, trebuie să îi dovedești că ești pentru ea. Ia-o de mână pe stradă, dacă te plimbi cu mâinile în buzunar pierzi puncte pe care sigur nu le vei recupera. Arată-i că nu îți ascunzi sentimentele, că ești un om matur și responsabil. Un adevărat domn nu o lasă să adoarmă supărată, iar dacă ești lângă ea ia-o în brațe. Dacă ești departe, sun-o, dovedește-i că între voi nu e loc pentru mândrie. Un adevărat domn nu jignește, nu ridică vocea și nu pleacă. Să nu uiți că tot ce își dorește e să fie unică în viața ta. Să-ți facă prezentul mai frumos decât trecutul.

 Să-ți facă prezentul mai frumos decât trecutul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Mie îmi plac femeile cu personalitate. Cred că multora. Dar trebuie să ți le permiți. Iar aici nu e vorba nici de sex, nici de bani. E vorba de singura monedă cu care se cumpără caracterul. O femeie cu caracter puternic cere o singură valută forte de la un bărbat: să aibă și el caracter.

- Când te enervezi din cauza geloziei mele, ar trebui să te simți o persoană norocoasă, prin asta îți demonstrez toată dragostea pe care ți-o port.

Unii îi spun gelozie. Alții îi spun limita dintre iubire și nebunie. O femeie de cele mai multe ori este geloasă din frica de a pierde bărbatul pe care ea și-l dorește; de frica că el o să găsească o persoană mai bună decât ea. Se spune că dacă ești gelos ții la persoana de lângă tine. Oamenii devin geloși doar când le pasă.

Dincolo de cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum