MERT'TEN
Kendimi çok kötü hissettiğimden dolayı mı bu kıza yardım ediyordum bilmiyorum. Ama onunla ilgilenmek bana iyi hissettiriyordu. Gökçe'nin yanında hiç böyle hissetmiyordum. Bana n' olduğunu bir anlasam? Şu anda bu durumda olmayı hiç istemiyorum ama bu kız bana birşeyler yaptı. Kendime gelmem lâzımdı ama gelemiyordum. " Peki. Ama sadece 15dk."dedim. Yoksa kendimi kaptıracaktım ve bu hiç de iyi bir sonla bitmeyecek. Kapıdan Arda geldi. Derin ile konuşmak istediğini söyledi ama ben rolüme girip " Ne konuşacaksan burda benim yanımda konuş. " dedim Arda mal mal sırıtarak" Niye kendi sevgilim ile birlikte yalnız konuşmam mı?" diye sordu. Bende" Eğer yanındaki kız benim sevgilim ise yalnız konuşamazsın." dedim. Güldü ve " Burda senin sevgilin olmadığına göre çıkabilir misin?" diye sordu. Ya bu çocuk çok maldı ya da ben anlatamıyorum. " Salak konuştuğun kişi benim sevgilim. " dedi De rin. Ohaaa yaaa kız gerçekten çok güzel. Derin kendine gelmişti ve ellerini benim ellerim ile kenetleyip" Canım artık gidelim mi? " diye sordu. Bende olumlu anlamda başımı salladım. Hastaneden çıkana kadar el ele tutuştuk. Çok kız ile el ele tutuştuk ama hiç biri beni bu kadar heyecalandırmamıştı. " Gidecek yerim yok demiştin. Ne yapmayı düşünüyorsun " diye bir soru yöneltim Derin'e . Ellerimi hala tutuyordu. Ben de bu durumdan rahatsız olmuyordum." Önce eşyalarımı Arda' nın evinden alman lazım. Sonrada bir otele giderim." dedi."Eşyalarını alır benim evime gideriz" diye çıkıştım." O-olmaz ben ote..." " Ben teklif sunmamıştım."diye lafını kestim. Ben onun adını biliyordum. Ama sırf konuşmak için " Adın ne?" diye sordum."DERİN. Senin adın ne?" diye sordu."MERT"dedim. Arabama doğru ilerlemeye başladık. Arabaya binip Arda' nın evine doğru yola çıktık.
DERİN'DEN
Arda' nın evine vardığımızda koşar adımlarla yukarıya doğru çıkmaya başladım. Hızlıca eşyalarımı toplayıp aşağıya Mert' in yanına indim. Tabiki de aşağıya bavulumu Mert indirdi. Ben nasıl indirebilirim.Çok hızlı davranıyordum. Çünkü Arda ile karşılaşmak istemiyordum. Tabiki de karşılaşmadım. Şanslıydım. Mert'in arabasına binip yola çıktık. Yol boyunca ikimizde konuşmadik. Hastanede yaşadıkların aklıma geldi. En çok Mert' in elini tutmak beni heyecanlandırmıştı. Mert ile bir kaç saattir yarışmamıza rahmetli Mert bana iyi gelmisti. Arda'ya karşı hiç böyle bir şey hissetmemiştim. Acaba Mert nasıl düşünüyor? Ben kendime bu soruları sorarken arba duru ve Mert bana döndü " Geldik." dedi. Allahım bu nasıl bir ses yaaaaaaaa. Beni çok etkiliyordu. Arabadan inip bagaja ilerledim. Mert yanıma geldi bana evin anahtarını verdi" Sen kapıyı aç ben bavulu taşırım." dedi. Onaylayıp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığım an şaşkına döndüm.
GÖKÇE' DEN
Mert ile kavga etmiştik. Kendimi affettirmek lazımdı. Aklıma bir fikir gelmişti. Mert ne kadar spora düşkün olsada yemek yemeye bayılırdı. Mert' in yedek anahtarı bende olduğu için Mert' in evine gidip yemek yapıp güzel bir masa hazırlamayı düşünüyordum. Mert' in evine gitmeden önce markete uğradım ve yemek yapabilmek için malzeme aldım. Eve gidip güzel yemekler yaptım. Sonra masayı hazırlayıp yukarı çıktım ve bende hazırlandım. Yakası mavi olan beyaz salaş bir gömlek ve altına kahverengi bir pantolon giydim. Saçlarımı serbest bırakıp makyajını tazeledim. Artık Mert' in karşısına çıkmaya hazırdım.
(Gökçe' nın kıyafeti , saçı , makyajı)
Arkadaşlar olaylar artık daha heyecalanlı bir hal almaya başladı. Okumayan devam. 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN SAVAŞ
RomanceAşk hissettiklerini kalbinin DERİNliklerine gömmek midir yoksa hissettiklerin için MERTçe savaşmak mıdır? Sen olsan ne yapardın? Derin ve Mert' in aşkı bize ne anlatacak. Hepinize iyi okumalar ! Okuduğunuz için teşekkürler❤❤❤