Arkadaşlar bölüm biraz geç geldi ama vaktim olmadı yazmaya. Herkesten çok özür dilerim. Yb sizi çok duygulandıracak. Biraz daha üzüldükten sonra çok eğleneceğiz. HERKESE İYİ OKUMALAR❤❤❤❤❤Medya da Derin'in Mert' e sarıldığı an var.
Kırgın Çiçekler Meral: Annem şarkısı nerde açmanız gerekiyor yazacağım.❤❤Mert yanımdan geçip gitti ve ben ağlamaya devam ettim. Hande ve Tuğçe içeri girer girmez beni sakinleştirmeye çalıştı ama ikisi de beceremedi. Beni yalnız bırakmak istemediler ama beni kırmayıp dışarı çıktılar. Yatağa uzanmış hıçkırarak ağlıyordum. Bir süre sonra uyuya kalmışım.
......
Telefonumun alarmını kapatmak için elime aldım ama ekrende kocaman 'Babaşkım' yazısı çıktı. Kesin Arda ile ayrıldığımızı öğrendi. Telefonu açtım ve neşeli bir ses ile " Günaydın babaların en çok sevileni. Nasılsın ?" dedim. Babamdan ses gelmeyince biraz endişelendim ve "Baba orda mısın?" dedim. Babam " D-Derin kızım sakın ol ve bir yere otur. Sana birşey söylemek zorundayım. " dedi. İyice korkmaya başladım. " Baba sen iyi misin? " diye sordum. Babamın ağzından çıkan hıçkırık beni çok endişelendirdi. " Derin biz annen ile... Biz annen ile senin yanına gelmek için yola çıktık ama gelemedik. Çünkü Derin biz yolda...( hıçkırık) kaza yaptık ve şu anda hastanedeyiz." dedi. Babam çok kötü bir şekilde ağlıyordu. Babama ne diyeceğimi şaşırdım. Aklıma annem geldi ve babama " Baba annem iyi mi?" diye sordum. Babam cevap vermeyince " Baba annem iyi mi diye sordum sana. " dedim bağırarak." Derin annen..." " Baba 'annen iyi' de." dedim ağlamaya başladım. " O iyi de baba. N' olur iyi de" sesim yalvarırcasına çıkmıştı. Telefondan gelen seslerle ayağa kalktım bende. Babam " N'olur götürmeyin. Yeşim Yeşim uyan n'olur uyan!!" diye bağırıyordu. O an anladım ki artık benim için endişelenen bir annem olmayacaktı. " Anneeeeeeeee!!!" diye bağırdım. İçeri giren Tuğçe ve Hande beni izliyordu. " Babaaa cevap verrr! Annem ölmedi dimi? Annen ölmedi de babaaaaa! " diye bağırdım. Tuğçe kısık bir sesle " Neee?" dedi. " Derin kızım anneni kaybettik. Annen o trafik kazasında hayatını kaybetti. Kurtaramadı yapamadım." dedi. Babamın cümlesi ile şok oldum ve olduğum yere yığılıp kaldım.
......
Mert' in arabasında annenin ve babamın yanına doğru gitmek için yerleştik. Ben ve Tuğçe arkaya geçtik. Hande ön koltuğa oturdu. Kafamı Tuğçe' nin omzuna yerleştirdim ve gözyaşlarına boğuldum. " Hatırlıyor musun Tuğçe. Annem yazlıkta bize nasıl kızmıştı. " dedim. " Annem yaptığı tüm kurabiyeleri çocuklara dağıttığımızda bize ceza vermişti." dedim hem ağlayarak hem de gülererek. Tuğçe' de ağlıyordu. " Hem de odaya kilitlenmişti bizi. Sonra dayanamadı ve kapıyı açtı. " dedi benim anlattığım olayın devamını getirerek. Mert kafamız biraz dağılsın diye müzik açtı. Listedeki ilk şarkı "Annem" şarkısıydı. Mert kısık sesle küfür edip şarkıyı değiştirmek istedi." Hayır değiştirme. Annem bu şarkıyı çok severdi. Kalsın biraz dinleyelim." dedim. (ŞARKIYI BURADA AÇIN!!!) Tuğçe' nin omzunda ağlayarak uyuya kaldım.
.........
" Derin uyan artık! Hastaneye geldik." Mert' in beni uyandırması ile kendime geldim. "Annemi çıkarttılar mı? " diye sordum Mert'e
bana olumsuz anlamda başını salladı. Babamın bana doğru geldiğini gördüm. Arabadan inip babama sıkıca sarıldım. Oda bana sarılıp saçlarımdan öpüp bana " Artık ikimiz tek kaldık. Annen yok. Gitti." dedi. Babama daha çok sarıldım ve hıçkırarak ağladım. "Yeşim Kartal' ın yakınları cenazeyi teslim alabilirsiniz!" diye bağıran adamla babamdan ayrıldım. Tuğçe Hande' ye sarılmış ağlıyordu. Mert ile göz göze geldik. Mert yanıma geldi. Bana " iyi misin? " dedi. "Hayır. Annemi şimdiden çok özledim. " dedim bana sarıldı. Hastane kapısının önünde beklemek için ilerledik. Mert demirliklere yaslandı. Babam ve bir kaç adam bir tabutla çıkınca Mert sarıldım ve kafamı Mert' in göğsüne bastırdım. (Multideki gibi düşünebilirsiniz). O da bana sarıldı ve " Hepsi geçecek. Sen tekrardan mutlu bir şekilde hayatına devam ediyor olacaksın. Bana güven seni hiç bir zaman bırakmayacağım." dedi. O an ne dediğini umursamadan ona sarıldım. Kötü bir durum da olmamıza rağmen bu bana çok iyi geliyordu. Babamın " Derin hadi kızım gidiyoruz." diye bana seslenmesi ile Mert' ten ayrıldım. Ona el salladım. O da bana " Mezarlığa geleceğiz orada görüşürüz. " dedi. Onaylayıp babamın bindiği arabaya binip cenaze aracını takip ettik.........
Annenin ölümünden bir hafta geçti. Annenin her gün daha fazla özlüyorum. Her gün annemin mezarına gidip anneme dertlerimi anlatıyorum. Anneme genellikle Mert' ten bahsediyorum. Artık kabullendim. Mert' i SEVİYORUM. Artık tek dostum, sırdaşım annemdi. Her zaman olduğu gibi. Şimdi yanımda oturup bana öğüt vermesini o kadar çok isterdim ki. Annemi son bir defa daha görebilmek için ne isteseler yapardım. Ama annem artık 'YOKTU'
Telefonuma gelen mesajla düşüncelerimden uzaklaştım ve telefona baktım. Mesaj Tuğçe' den gelmişti. Babamın benle çok acil konuşması gerekiyormuş. Mesaja cevap yazmadan anneme veda ettim ve eve doğru yola çıktım.......
" Derin biraz düşün. Hemen kestirip atma. Hem gidip kendi evimizde kalsak fena mı olur? Annenin hatıraları ile dolu o ev. Hem annen de böyle olsun ister..."" İstemezdi. Annem benim o eve gidip her gün üzülmemi İstemezdi." dedim ve Hande' nin evindeki odama çıktım. Tuğçe ile birlikte ev tutacaktık ama cenazeden dolayı ertelendi. Ben odaya girdikten sonra kapim açıldı ve içeri Mert ve iki çocuk girdi. Mert bana baktı ve " Tekrar başın sağolsun" dedi. " Dostlar sağolsun " dedim. Hep bu laftan nefret etmişimdir. Mert'in yanındaki çocuklardan biri bana doğru gelip " Ben Hakan. Basın sağolsun " dedi. Kafamı sallayarak karşılık verdim.
MERT' TEN
Derin çok sarsılmıştı ve şu an aramız gayet iyi ve hiç kavga etmedik. Hakan ile çok iyi kanka olmuşlardı. Hakan en yakın arkadaşım olmasına rağmen Derin' i biraz, çok az, kıskandım(!) Tamam çok kıskandım. Kabul. Ama ne yapabilirim seviyorum ve benle arası çok iyi olmadığından başkaları yani etrafımızda ki erkeklerle de arası iyi olsun istemiyorum. Bugün Derin için bir moral partisi veriyorlardı. Tabiki de bunu yapan Hande ve Tuğçe. O partiye birçok erkek gelecek ve Derin Allah bilir nasıl bir elbise giymeyi düşünüyordu. İnşallah o partide birilerini dövmem. Allahım sen biliyorsun kıskançlıktan herşey. Herşeyi kıskançlıktan yapıyordum. Sen beni affet Allahım.
.......
Kaç saat oldu bilmiyorum ama sinirim feci derece de bozuldu. Telefonumu elime aldım ve Hande'ye mesaj attım.
GÖNDERİLEN: SARIŞIN
Nerde kaldınız lan sarışın pislik. Kaç saat oldu aşağıda bekliyorum. İnin artık.
Yazıp mesajı gönderdim. Çok geçmeden Bina kapısı açıldı. Önde Hande sonra Tuğçe ve en son Derin çıktı. Hiçbiri dikkatimi çekmemişti. Ama Derin kıza bildiğin yeniden vuruldum.
DERİN'NİN KIYAFETİ
Derin'i iyice süzdüm. Yine ve yine muhteşem olmuştu. Ama üstündeki şort yerine başka birşey mi olsaydı? " O zaman güzel olmazdı!!" Hande' ye mal mal bakarken birden aklıma sesli düşünmüş olabileceğim geldi. Derin'e baktım Tuğçe ile birşeyler konuşuyordu. Beni duymadığına emin olunca arabaya doğru ilerledik. Hande ve Tuğçe arka tarafa oturunca Derin' de yanıma oturdu. Yol boyunca sadece Hande ve Tuğçe konuştu. Arada bir Derin de sohbete katılıyordu ama genellikle telefonu ile ilgileniyordu. Arabayı Hande' nin evinin önünde durdurdu. Hande ve Tuğçe koşar adımlarla içeri girdiler. Derin sanki içeri girmek istemiyordu. Çok sıkkın bir hali vardı. Yaklaşıp " İyi misin? " diye sordum. " Hayır. İyi falan değilim! Ya ben annemi kaybediyorum,bunlar bana parti diyor. Sen olsan nasıl tepki verirsin? Ya biri beni anlasın artık! Gerçekten YETER!!" diye bağırdı bir anda ve ben gerçekten çok şaşırdım. Derin'e birşey demeden kolundan tuttum ve arabaya sürükledim. Derin şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Ne yani birinin sevdiği kızı sakinleştirmesi suç mu?
ARKADAŞLAR SELAM!! BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ!!! KUSURA BAKMAYIN! GERÇEKTEN BÖLÜM YAZACAK HALİM YOKTU! AMA DAHA SIK VE DAHA UZUN BÖLÜMLER YAYINLAYACAĞIM!!!❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN SAVAŞ
RomanceAşk hissettiklerini kalbinin DERİNliklerine gömmek midir yoksa hissettiklerin için MERTçe savaşmak mıdır? Sen olsan ne yapardın? Derin ve Mert' in aşkı bize ne anlatacak. Hepinize iyi okumalar ! Okuduğunuz için teşekkürler❤❤❤