MEDYA: DERİN ve MERTMEDYADAKİ ŞARKIYI BELİRTİĞİM YERDE AÇARSANIZ DAHA İYİ OLUR .
SİZİ SEVİYORUM❤❤❤❤❤❤
DERİN'DEN
1 HAFTA SONRA❤
Mert tam olarak bana aşkını ilan edeli 1 hafta oluyor ve ben hala cevap vermedim. Hatta Mert ile konuşamadık bile daha doğrusu ben aramalarına ve mesajlarına cevap vermedim. Çünkü korkuyorum. Ona bağlanmaktan ve sonrada üzülmekten korkuyorum. Evet Mert bana aşkını ilan edince heyecandan ölmek üzereydim. Mert' e sarılmamak için kendimi zor tutmuştum.
MERT' İN AŞKINI İLAN ETTİĞİ AN💑💑💑
MERT' TEN
Derin' i arabaya bindirip gaza bastım. Hızlı bir şekilde otobanda ilerliyorduk. Derin'e ne diyeceğimi bile bilmiyordum. Güzel bir uçurum kenarında arabayı durdurup aşağı indim. Derin' de benim gibi aşağı indi. Arabaya yaslanmış uçurumun aşağısına bakıyorduk. " Buraya gelme sebebimiz ne olabilir sence? " diye bir soru yöneltim Derin'e. Neye uğradığına şaşırmış bir ifade vardı yüzünde. " Derin bazen çok saf ve salak oluyorsun! " dedim. Bana öyle bir baktı ki dövecek sandım. " Sen bana nasıl salak desin ya. Sen kimsin bana salak diyorsun! Hangi hakla. Mert fazla olmaya başladın. Bana destek oldun sağol ama bu yüzden bana laf etmeye hakkın yok!! " diye bağırdı. " O anlamda demedim. Benim sana olan ilgimi, sevgimi, aşkımı görmüyorsun anlamında dedim aptal. Biraz gözünü aç. Açta gör beni. Duy beni yalvarırım beni fark et artık. Senin ile hangi bahane ile beraber olacağımı düşünmekten yoruldum. Beni fark etmen için ne yapmam lazım. Söyle , söyle de yapayım ve beni fark et." Diye bağırdım bende. Derin neye uğradığını şaşırdı kaldı. Bense Derin' i beklemeden arabaya binip Derin' i beklemeye başladım. Derin havaya aldırış etmeden öylece uçurumun kenarında duruyordu. Neyi düşünüyor olabilir ki? Benim dediklerimi mi idrak etmekte zorlandı. Acaba çok mu ani oldu herşey. Biraz beklemelimiydim acaba. Kafamı direksiyona koydum. Bir anda korna çaldı. Kafamı kaldırdığımda Derin benden tarafa bakıyordu. Öyle güzel ve anlamlı bakıyordu ki bu kıza aşık olmamak mümkün değil. Derin Arabaya binince arabayı çalıştırıp eve doğru gittik. Yol boyu ikimizde konuşmadık.
ŞİMDİKİ ZAMAN
DERİN' DEN
Çok sıkılmıştım ve biraz yürüyüş yapmak için evden çıktım. Hande' nin oturduğu site zaten yürüyüş yapmak için çok elverişli bir yerdi. Ama ben orda yürümek istemedim ve sahile doğru yürümeye başladım. Sahilde tempolu bir yürüyüş yaptım ve eve doğru yürümeye başladım. Tuğçe ile beraber eve çıkmayı düşünüyorduk. Tabi babam ne kadar onaylamasada. Babam annemin ölümünden sonra benim için çok endişelenmeye başlamıştı. Yolda giderken bir araba yanıma yaklaştı ve içinden iki tane iri yapılı insan indi. Bana doğru gelmeye başladılar. Korkmaya başladım. Ya bunlar bana zarar verirse. Bu düşünceyle hemen koşmaya başladım ama adamlar benden daha hızlı koştukları için beni yakalayıp arabaya bindirdiler. Arabada saçma sapan hareketlerle kendimi korumak istedim ama işe yaramadı. Adam burnuma alkollü mendili yaklaştırdı. Nefes almamak için ne kadar çok çabalasamda daha fazla dayanamadım ve nefes aldım. Nefes almakla birlikte etrafın buğulanması bir oldu ve kendimi zorlada olmadı ve gözlerimi kapadım.
MERT' TEN
Hande' nin kapısını çaldım. Şu anda tek yapmak istediğim Derin ile konuşmak. Kapıyı açan olmayınca endişelendim. Telefonumu elime alıp Derin'i aradım. Açmadı. Hande' yı aradım. Ulaşılamıyor. Tuğçe' yı arayacaktım ama numarası yoktu. Hakan' ı aradım. " Alo. Kardeşim ne yapıyon?" diye sordum. Hakan cevap vermedi. Sinirle bağırdım. " Lan biri artık beni takacak mı bir yerine? Bu ne AMK. Hadi Derin şokta bana cevap vermiyor. Sen ve Hande? Size n'oluyo AMK. Sikecem artık. N'oluyo oğlum cevap versene bana!!!!"dedim hâlâ cevap yok. Hem sinirlendim hem de endişelendim. Sinirlenme sebebim beni takmamaları. Endişelenme sebebim ise DERİN'di. Derin'i ne kadar çok arasamda açmadı.Hakan en sonunda cevap verdi." Mert abi sakin ol. Az önce 'Arda' diye biri Tuğçe' yi aradı ve senle konuşmak istediğini söyledi. Ne olduğunu sorduk cevap vermedi. Abi Tuğçe, Arda' nın Derin'e zarar verdiğini düşünüyor. Ama zarar vermemişte olabilir." dedi bir çırpıda." Ama bu zarar vermeyecek anlamına gelmez de!!!" diye ekledim bende.Telefonu Hakan'ın suratına kapatıp arabaya doğru koştum. Tam arabayı çalıştırmak üzereydim telefonuma bor mesaj geldi. Önce umursamadım.Ama sonra bir mesaj daha geldi. Daha fazla beklemeden mesajlara baktım.
GÖNDEREN: GİZLİ NUMARA
Sevgilini özledin mi Mert? Ah pardon Derin sana cevap vermemişti değil mi?
İlk mesaj da sadece bunlar yazıyordu. İkinci mesaj da ise bir fotoğraf vardı.
Mert'e gelen mesajdaki fotoğraf(DERİN)
Derin'i öyle baygın halde görünce deliye döndüm. Direksiyonu yumrukladım. Kendime geldikten sonra telefonu elime aldım ve bir numara çevirdim. Telefonu kulağıma götürüp karşı tarafın açmasını bekledim. Aradığım kişi polisti. Şimdi siz bana pısırık süt kuzusu falan diyeceksiniz ama karakolda bir tanıdığım vardı ve bu kişi sayesinde Derin'i bulabilirim. Telefonumu tam kapatmak üzere idim ve telefona cevap verdiler. " Ooooo Mert kardeşim nasılsın? Hayırdır bir sorun yok değil mi?" dedi gülerek arkadaşım olacak patavatsız. Abi ben böyle patavatsız insanları nasıl buluyorum hadi buldum niye arkadaş oluyorum. Boşver onları amk " Mert beni duyuyor musun? Alo!! Oğlum hem arıyorsun hem de cevap vermiyorsun. Alo!!! Mert!"dedi arkadaşım. Dalmışım. " Alo kardeşim nasılsın? Sağol ben iyiyim." " İyi iyi. Hayrola. Sen niye aradın? Bi sorun yok değil mi?" dedi tekrardan. " Aslında bir sorun var. Kız arkadaşıma ulaşamıyorum. Telefon numarasından nerde olduğunu bulabilir misin?" dedim. Tamam Derin benim kız arkadaşım değil ama olacak. Eminim! O da beni seviyor! Neyse bunları sonra anlatırım ben size...☺" Tabi ki de bulabilirim ama kız arkadaşın kaçırıldı mı? Bak eğer öyle bir şey varsa bana çekinmeden anlatabilirsin ? Eğer erkeklik gururu yapıp anlatamıyorsan zarar görürsünüz! " dedi." Yok be abi sadece ufak bir kavga ettik daha doğrusu yanlışı anlama. Şimdi ararsam olay büyüyecektir. En iyisi sürpriz yapıp özür dilemek diye düşünüyorum. Yani kaçırılma olayı yok. Nerden çıktı şimdi. Bak çok gülerim ben buna.😂😂" dedim. Tabiki anlayamayacağım. Derin'in hayatını tehlikeye atamazdım boş yere. Arkadaşım adresi verince hemen Hakan' ı aradım ve yola çıkmalarını istedim. Son sürat verilen adrese sürdüm arabayı. Az kaldı Derin bekle seni kurtaracağım.
Arkadaşlar bölüm geç geldi biliyorum ama ilham da hemen gelmiyor. Yine de kitabımı okuduğunuz için teşekkürler...❤❤❤ Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek. Söz veriyorum. Sizi seviyorum...❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN SAVAŞ
RomanceAşk hissettiklerini kalbinin DERİNliklerine gömmek midir yoksa hissettiklerin için MERTçe savaşmak mıdır? Sen olsan ne yapardın? Derin ve Mert' in aşkı bize ne anlatacak. Hepinize iyi okumalar ! Okuduğunuz için teşekkürler❤❤❤