KİMSİN SEN?

197 16 16
                                    

DERİN'DEN

Kızın biri içerde ağlıyor Mert kıza olayı anlatıyor bense kapının orda mal mal duvarı izliyorum. Ben Mert' e demiştim otele gidim diye. İnatçı keçi n' olacak. Kendime gelip bavulumu aldım ve hızla dışarı çıktım. Kapının önünde bir iki saniye bekledikten sonra yola doğru ilerledim. Çok şanssız bir insan olduğum için hiç taksi geçmedi. Evden çıkmıştım ama nereye gideceğimi bilmiyordum. Cep telefonumu çıkartıp yakınlarda bir otel bulmaya çalıştım ve bulduğum ilk otele doğru ilerlemeye başladım. Arkadan korna sesleri geliyordu. Hiç tınlamdan yoluma devam ettim ama bu korna sesleri artık canımı sıkıyordu. Birden önümü bir araba kesti. İşte yine MERT. Allahım bu çocuk bana gıcık. Mert arabadan indi ve yanıma doğru geldi." Ne yaptığını sanıyorsun sen?" diye bağırdı. Bende aynı ses tonuyla " Sanene ya. Hem sen kim oluyorsun da bana hesap soruyosun? Kimsin sen? Hangi hakla ? İki üç saattir tanıdığım bir kişi geçmiş karşıma bana hesap soruyor." diye bağırdım." Gerizekalı mısın? Yoksa bile bile mi böyle yapıyorsun? " diye bağırdı. Etrafımızda ki herkes bize bakıyordu. Ben olsam bende bakardım. İki mal yolun ortasında kavga ediyor gel de izleme. Boş yere günaha girersin valla. Ben gerçekten Mert' in ne demek istediğini anlamadım. Mal mal Mert' e bakarken o açıklama yapmak için ağzını açar gibi ama olmadı. Hiç bir şey söylemedi. Bana bakıp " Arabaya bin seni kuzenimin evine götüreceğim bir müddet orda kalabilirsin. " dedi. " Senden yardım isteyen oldumu?"dedim. Bana döndü ve " Sana soran olmadı ve ben san etekli sunduğumu hatırlamıyorum." dedi. Pislik, hayvan, öküz, mal, gerizekalı, aptal, beyinsiz, gıcık... Ben Mert' e saydırırken Mert bavulumu bagaja koymuştu. " Arabaya bileceksin inşallah." Mert' in bu laflarıyla kendime geldim ve " Hıhı." dedim. Çok cool bir şekilde sırıtarak arabaya bindi bende arkasından arabaya bindim ve yola çıktık. Acaba Mert' in kuzeni nasıl biri? Offffffffffffffff yaaaa ben niye bu çocuk hakkında merak içindeyim. Araba dubleks bir evin önünde durduk. Ev müthüştü:-) Mert arabada biriyle konuşmuştu. Sanırım bu kız ile kokuşmuş. Mert bavulumu bagajdan aldı. Bu çocuk benim işime çok yarayacak gibi duruyor. Kapıyı açan sarışın bir kızdı. Allahım bu sülalenin genlerinde var bişey ama hadi hayırlısı.

(MERT' İN KUZENİ HANDE)

Kızın önceden haberi olduğu için beni sıcak bir şekilde karşıladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızın önceden haberi olduğu için beni sıcak bir şekilde karşıladı. Bu kızı sevdim. Mert biraz oturup gitti. Kesin kendini o kıza affettirmek ile uğraşacaktı." Mert iyidir. Kimseye yamuk çizmez." dedi Hande birden. " Ne alaka?" diye sordum. " Ben Mert' in sevgilisi olacak o sürtüğü hiç sevmem. Anlaşılan sende sevmemişsin." dedi. " Çok yapmacık geldi. Ama kız tatlıydı" son cümlem kesinlikle yalan. Hande kahkaha attı. " Neee?" dedim. Çok güzel yalan söylüyorsun. Ama biraz daha gerçekçi olmalılar. " dedi. Sonra aniden ciddileşti ve bana " O sürtük Mert' i hak etmiyor. Mert onu sevmiyor. Sadece vakit geçirmek için beraber." dedi. " Bunları bana neden anlatıyorsun?" dedim. " Çünkü Mert' in sana nasıl baktığını gördüm. Mert kimseye böyle bakmaz." " Ben Mert' i sadece bir kaç saattir tanıyorum. Bana karşı ne hissedebilir ki?" diye sordum." Güzelsin ama bir o kadar da safsin. Kızım sen hiç ilk görüşte aşk diye bir şey duymadın mı? " Tabi yaaaa Mert sokak ortasında da bunu söylemek istemişti. Hiç böyle bir şey düşünmemiştim. Mert bana aşık olacak.

Sizi seviyorum😘😘😘😘

AŞK İÇİN SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin