12.BÖLÜM

140 10 7
                                    

Medya: Derin! Gökçe ve Mert'e bakarken;)
Medyayı Mert ve Gökçe olarak düşünün. Onların balodaki dans hali. Derin'in kıyafetini de ekleyeceğim!!

Evet tam bir hafta... Bir hafta oldu. Be ve Mert tam bir haftadır sevgiliyiz. Ah bide Gökçe var. Aslında Arda'da var ama o ilk ayrıldığımız gün sorun çıkarmayı bitirdi. Bu güzel bir haftanın sonu okulun açılması ile oldu. Kahrolsun okul. Kahrolsun hocalar. Kahrolsun dersler. Kahrolsun sın... Telefonum çalmaya başla ve bu hangi hadsiz beni meşgul ediyordu. İçimden arayan kişiye sen kim köpeksin derken arayanın Mert olduğunu görünce ağzımı kapattım. Telefonu açtım ve direk konuştum." Ya aşkım ben senin aradığını bilseydim sana sen kim köpeksin demezdim. Vallaha bak. Mert..." bir an kulağıma Mert'in gülme sesi doldu. Sinir küpüne döndüm resmen. " Ya sen niye gülüyon.Hem ben sana neden öyle dediğimi.... Yaaaa Offfff ben yine rezil oldum demi." dedim. Mert yine kahkaha attı. " Sana da günaydın sevgilim. Nasılsın? Sağol ben çok iyiyim." diye dalga geçti." Ya Offfff Mert yaaaa! " dedim ve telefonu suratına kapattım. Eminim gülmen yarıda kalmıştır. İnşallah boğazında su kalır da geberirsin. Mert'e beddua ederken kapı yumruklandı. Kapıya giderken mutfaktan bir tane bıçak aldım. Artık kim kapıdaysa alacaklı gibi çalıyordu kapıyı. Bir an acaba Sürtük Gökçe mi geldi diye düşündüm. Kapıyı açtığım da karşımda Berk'i beklemiyordum. Hele ki sinirli bir Berk'i! Asla! Kim! Tövbe! Berk içeri bodoslama girdi. Tabi ki girerken beni sürükledi. " Ya n'oluyo? Bu ne sinir kuzen?" diye sordum Berk'e. Beni nazik(!) bir şekilde önüne çekti ve " N'oluyo biliyor musun? En çok güvendiğim kuzenim benden bir şeyler saklıyormuş!" dedi. Kim lan o? diye soracaktım ama benim jeton bugün biraz geç düşüyor anlaşılan, sonradan anladım. Bahsettiği kişi bendim. " Ya kuzen,canım,en sevdiğim kuzenim,abicim... Ben senden ne saklıyormuşum? Anlatta bende bileyim!" dedim. Berk bana daha çok kızdı ve "Lan sen Mert ile sevgili misin?" dedi. Ohaaaaaaaa... Lan kim söyledi bu beyinsize." Kim söyledi lan bunu hangi oros..." " Gökçe" diye lafımı kesti. " Yeter lan bu kızdan çektiğim!" dedim ve sinirle kapıya ilerledim. Berk bana bu sefer sinirli gözlerle değil şaşkın gözlerle bakıyordu. Hemen Mert'e mesaj attım.

GÖNDERİLEN: KALAS SEVGİLİM

Bana çabuk Gökçe' nin ev adresini at!!!

Aslında tehdit etmeyi düşündüm ama şu anda çok sinirliydim. Mesaj geldiğinde hemen baktım.

GÖNDEREN: KALAS SEVGİLİM

Ne yapcan sen Gökçe' yi? Beni mi kıskandın yoksa! ;)

Yemin ediyorum ego patlaması yaşayacak ve ben genç yaşımda dul kalacak. Bir de ergen gibi yapcan diyor ya. Önümde duran taksiye bindim. Anlaşıldı Mert yine piçlik yapacak. Hemen Hande'yi aradım.Telefonuma hemen cevap verdi." Efendim tatlım?" dedi sevecen bir sesle. Bende aynı sevecen bir sesle" Yardımın lazım?" dedim ama resmen öfke kusmuştum. " Noldu? Mert mi? Gökçe mi? " dedi. Bir an kahkaha atmak istedim ama taksi şoförü bana deliymişim gibi baktı." Gökçe " dedim bıkkın bir şekilde." Ne yaptı o kaltak? " dedi. Hemen cevap verdim. " Ya bu mal Berk'e gidip ben ve Mert'in sevgili olduğunu söylemiş. Bana adresi lazım." dedim. "Tamam hayatım ben sana mesaj atacağım." dedi. " Sağol bebeğim. Seni çok seviyorum. " dedim. Gülme sesi kulağıma doldu." Bende seni seviyorum. Neyse bay bay. Gitte yol şu kaltağı." dedi. Bu sefer ben güldüm. " Tamam. Zevkle yolacağım. Bay bay." dedim ve kapattım. Hande'nin attığı mesajdaki adresi şoföre gösterdim şoför olumlu anlamda başını salladı. Bekle lan sürtük,kaltak,keveşa Gökçe ben geliyorum. Seni yolacağım.

AŞK İÇİN SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin