ZOR SEVDİĞİMDEN BE!

111 9 12
                                    

Medya: Arda

Medya: Zor Sevdiğimden
aysmstf fikirlerin için çok teşekürler. ❤❤

"Hande ben çıkıyorum! Okul kıyafetlerini alıp okula gideceğim." Hande bugün erken kalkmıştı. Sebebi benim dün gece ağlamaktan uyumamamdı. Hande yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. Bende karşılık verdim. Benden ayrıldı ve bana döndü. "Derin ben bişey yaptım!" dedi. İşte şimdi sıçtık diyesim geldi ama Hande yaptığı herşeyi düşünerek yaptığı için üstümde ki telaşa son verip Hande'ye devam etmesini söyledim. " Ş-şey ben de kaydımı sizin okula aldım. Hem sen yalnız kalmazsın. Mert bizim okuldan gittiği günden beri okuldan sıkılıyorum." dedi. Bu sefer ben Hande'ye sıkıca sarıldım. " Süper oldu yaaa!! EE o zaman sende benimle gel sana da kıyafet alalım. Olumlu anlamda başını salladı ve evden çıktık.

Mağazaya geldik. Hande hemen " Alkan kolej kıyafeti istiyoruz. İkiside 36 beden olsun. " Kadın kıyafetleri getirdi. Kabinlere girip hemen üstümüzü değiştirdik. Ben Hande'den önce kabinden çıktım. Okul kıyafeti çok güzeldi. Lacivert okul eteği, üstüne beyaz bir tişört ama kolları ve yakasında okul eteğinin renginde yama vardı. Birde lacivert kravat. Bence çok güzeldi. Eteğim dizimin 7 parmak üstünde bitiyordu. Hande'ye de çok yarışmıştı. Paraları ödeyip çıktık.

Okula geldiğimizde birkaç yüz bize dönüp kendi arsasında fısıldaşmaya başladı. Onlara aldırış etmeden okula girdik. Müdürü bulup Hande'nin sınıfını öğrendik. Aynı sınıfta olduğumuzu öğrenince sarıldık. Sınıfa ilerledik. Sınıfa girdiğimde gördüğüm şey beni olduğum yere çiviledi. Mert ve yanında Gökçe benim dün oturduğum sıranın arkasında oturuyorlar. Mert Gökçe'ye bakıp bir şey dedi ve Gökçe Mert'e sarıldı. Sonra da yanağından öptü. Mert kapıya baktığı zaman beni gördü ve ayağa kalktı hemen. O ayağa kalktığı zaman bende sınıftan çıktım. Çıkmam ile Arda'ya çarptım. " Ç-Çok özür dilerim."dedim. Arda bana gülümsedi ve bana konuşmak istediğini söyledi. Kabul ettim ve kantine gittik.

Boş bir masaya oturduk. Arda ellerimi tuttu ve beni kendine çevirdi. " Derin. B-ben seninle tekrar sevgili olmak istiyorum." dedi. " A-Arda ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Sen beni aldattın. Sana tekrar güvenebilirmiyim bilmiyorum. Ama düşüneceğime emin ol! " dedim ve masadan kalktım. Sınıfa çıkarken Mert ile karşılaştım. Hiç umursamadım ve yanından gitmeye çalıştım. Ama bay kalas buna izin vermedi. " Arda ile ne konuştun? " dedi. "Sana ne?" dedim bende. Sinirle kolumu sıktı ve bir daha sordu " Sana Arda ile ne konuştun dedim Derin. Bana cevap ver!" dedi. " Sana ne ya. Sevgilim değil mi istediğimi konuşurum. Seni ilgilendirmez." dedim. Evet şu andan itibaren Arda'nın teklifini kabul ediyorum. Mert sinisirada ğırdı. " Ne demek lan sevgilim? Hem Arda seni aldattı sen ne ara onu affettin? " dedi. Bende sinirle " Sana ne ya kimi affetmek istiyorsam onu affederim. Arda'yı affetmek istiyorum ve affettim. Ama seni affetmiyorum. Zorla mı ya? " diye bağırdım. Hızla kolumu çektim ve arkama döndüm. O sırada Arda asık bir surat ile geliyordu. Hemen onun yanına gittim ve ona ikinci bir şans verdiğimi söyledim. Ama Mert'in şu anda bizi sevgili olarak bildiğinden de bahsettim. O da ona göre hareket etti.

Ders zili çalalı 5 dk oldu ve Gökçe arkamda Mert ile eski ilişkisinin tekrar başlayacağını felan söylüyordu. Hande'ye baktığımda boşver dermiş gibi omuz silkip duruyordu. Berk sınıfa girdi. Bize doğru ilerledi. Arkada bir hareketlenme olduğunu fark ettim. Arkama döndüğümde Gökçe üstünü düzeltip Berk'e masum (artık o sürtük onu nasıl becerdiyse ) bir şekilde baktı. Berk gülümsedi ve başıyla selam verdi. Hande bana ne iş bakışları atarken bende ona anlamadım bakışlarımı attım. Berk yanıma gelip " Arda ile tekrar sevgili olmuşsun." dedi. Bende konuşmadan başımla onayladım. Hande " Nasıl? " diye cırlamasa iyiydi ama... Bende ona anlatmaya başladım. " Ya benden ikinci bir şans istedi ve bende ona ikinci bir şans verdim" diye özet geçtim. Berk bende burdayım dermiş gibi sesler çıkardı. Ona döndüm bana gülümser bir şekilde "Mutlu olmana çok sevindim." dedi ve saçlarımdan öpüp gitti. Hande kolumdan tuttu ve beni lavaboya götürdü. Tam ona anlatmaya başlayacaktır ki Kalas ( MERT ONA KISACA ÖYLE DİYECEĞİM) aradı ve Hande'ye onunla konuşmak istediğini söyledi. Bende işimi halledip sınıfsa gidecektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK İÇİN SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin