Ajung în fața casei mele. O construcție impunătoare, de culoarea fildeșului cu design clasic american.
Pașesc spre ușa dublă din lemn cu geamuri din sticlă și mă pregătesc pentru întampinarea caldă a familiei mele. Simt inima ce îmi transmite emoții în tot corpul și valuri de căldură.
Odată intrată, nu simt altă prezență inafara unei brize răcoroase. Pereții albi ai holului împodobiți cu tablouri abstracte și două fotolii albe, îmi creează un gol în suflet. Totul se schimbase.
Nu am avut timp să intru în totalitate în gândurile mele, pentru că lumina ochilor mamei și ai surorii mele, mă duc dincolo de orice dezamăgire.- Dragostea mea, exclamă femeia ce mi-a dat viață, dăruindu-mi o imbrățisare parfumată și delicată.
I-am privit chipul, după despărțire, și nu am putut remarca nimic schimbat. Aceeasi doamnă stilată, aceeasi femeie căruia nu puteai să îi reprosezi ceva, din punct de vedere al ținutei și al comportamentului.O admiram, de ce să nu fiu corectă cu mine însămi? Admiram puterea de a manevra conversații, de a își însuși stări, de a fi o femeie puternică. Dar nu aveam să fiu de acord cu prioritățile sale, cea din întai, fiind banii.
- Sora mea dulce și frumoasă, te iubesc așa mult! spun atunci când o înșfac și o strang la piept.
- Mi-a fost așa dor de tine, Dain, murmură langă urechea mea.
Mi-a frânt inima. Vocea ei blândă și suavă, fetița pe care am lăsat-o atunci când am plecat, înțelegătoare și bună, mi-a dus dorul.- Suntem împreună acum și nu voi mai pleca de lângă voi, zambesc ținându-le pe cele doua femei de mâini. Vreau să-l văd pe tata, pe Cindi, unde sunt?
- Trebuie să apară, spune mama și se uită pe geamul care dă spre cartier. Sunt la Leah și John.
Familia Bass. Prietenii de-o viață ai parinților mei, cu cei doi fii, Benjamin și Arthur, care au cucerit iremediabil inimile fetelor Russell.
- Chiar m-am întâlnit cu Arthur astazi, la aeroport. Îți vine să crezi, mama? folosesc un ton ironic și pițigăiat, care face referire mai mult la complotul Blancăi cu Cindi.
- Ce coincidența, exclamă și mama, ea crezand într-adevar că a fost o întâmplare. A suferit foarte mult, Dain, ar trebui să îi spui ce s-a întamplat de fapt. Sigur sunt resentimente și nu le văd rostul.
Și-a capatat alura de femeie serioasă, care își vede interesul, nu neapărat al său, cât al familiei și al afacerilor.
- Nu e momentul acum, crede-mă. Mă voi gândi la asta curand.
Am simțit-o pe Blanca cum se încordează langă noi, dar cu ea aveam sa discut mai târziu.Ne așezasem la masa din sufrageria noastră cochetă, așteptând celelalte doua persoane importante din viața mea. Le-am povestit fetelor câteva istorioare din Europa, le-am aratat cateva poze, nu trecuse mult și își facuseră prezența si tatăl meu cu Cindi, cea mai bună prietenă a mea dintotdeauna.
Am petrecut timpul împreună, până cand soarele apusese de tot și doar candelabrul ne mai lumina fețele.- Martin, Rebecca, oricât v-aș iubi și aș vrea să vă las cu fetele voastre, în această noapte vreau să le duc în cel mai tare club din Miami, se ridică Cindi și îi anunța pe parinții mei ce plan aveam să urmăm. Mă las purtată de cuvintele ei și mă trezesc mergând spre vechiul meu dormitor.
Nu eram așa sigură că îmi doresc să merg într-un club acum. Nu eram sigură că voi rezista mai mult de două pahare de vin, din cauza oboselii.- Vreau să-ți văd cele mai scumpe rochii, aud în timp ce o văd pe Cindi deschizând ce valize prindea.
Mă trântesc în patul meu vechi, ce miroasea a vanilie și a lenjerie proaspăt schimbată și priveam tavanul.
Simțeam un nod în gât.
CITEȘTI
Premier amour
RomansDestinul i se schimbă complet Daianei, atunci când, forțată de împrejurări, își părăsește orașul natal și totodată, pe ea însăși. După aproape 5 ani departe de casă, în care tot ce a putut să facă a fost să își recapete forțele, prin muncă și stu...