Obmotala som okolo seba plachtu a prešla do šatníku kde som som sa rýchlo obliekla. Dala som si biele minikraťase a priesvitné biele tričko. Vyšla som zo šatníku a pozrela na toho idiota. Zamračene som sledovala ako vyfukuje dym z jeho perfektných pier.
Aha! Teraz si sa priznala! Páčia sa ti jeho pery..
No a čo. Má dobré pery.
Škoda že si nepamätáš aj včerajšok, možno má dobré aj niečo iné.
Shutupkuj! Ľutujem toho že som sa s ním vyspala! Prvý krát som to chcela s Raynom a nie že sa vyspím s osobou ktorú nenávidím!
Si si istá že ho nenávidíš?
Áno som si tým úplne istá..
,,Páčim sa ti?" uškrnul sa, znova
,,Pre boha živého nie" zhrozila som sa
,,Ty radšej nevyslovuj Boh lebo sa spáliš a určite áno keď si ma tak obzeráš"
,,Zamyslela som sa" zahundrala som
,,Jasné. Dúfam že si pamätáš noc, lebo ja si ju pamätám a bola úžasná"
Zatiaľ čo to hovoril sa postavil z postele a šiel ku mne. Cúvala som pred ním no narazila som do steny. Rukami sa zaprel o stenu a uchechtol sa.
,,Bola si úžasná babe" zkusol mi lalôček
,,Bola to chyba Dylan, bola som opitá a nevedela som čo robím"
,,Pekné výhovorky ale pýtal som sa ťa či to chceš keďže nie si triezva a ty taká že si triezva a že áno chceš. Tak mi k tomu niečo povedz" zavrnel mi do ucha
,,Tomu neverím" povedala som šokovane
,,Nuž je to pravda" znova ma kusol
Pobozkal ma na krk a ja som vzdychla na čo sa on zaškeril. Pomaly prechádzal cez moju sánku až k mojim perám na ktoré sa lačno vrhol. Spolupracovala som ale po chvíli som sa spamätala a odsotila ho od seba.
,,Už to viac nerob! Bola to chyba!"
,,Neklam" zavrčal
,,Neklamem a teraz vypadni!"
Rýchlo sa obliekol a prešiel k dverám
,,Ešte sa uvidí kto mal pravdu"
Buchol za sebou dverami a ja som sa zhodila na posteľ. Silno som zakričala do vankúša. Ako som to mohla dovoliť?! A prečo som rada že som bola prvý krát s ním?! Ghh. Znovu som sa kričala. Postavila som sa a šla sa pozrieť dole. Ako som čakala bolo upratané. Upratovačka. Dúfam že nebol moc veľký bordel. Vošla som do kuchyne a tam bola Katherine, ktorá robila palacinky.
,,Ahoj Kate, narobila si sa moc?"
,,Ahooj. Práveže nie, nebolo tu skoro čo upratovať čo som sa divila, lebo táto party je vždy najväčšia" zasmiala sa a objala ma
,,Tak to som rada. Nechcem aby si sa narobila." usmiala som sa
,,Je to moja práca" vrátila sa k palacinkám
,,A ja ti to len sťažujem" prehodila som
Katherine je 18 ročná študentka. Má ťažký život. Matka jej zomrela v 6 rokoch a jej otec to nezvládol. Dodnes len chlasce a Kate bije. Trochu mi to pripomenulo môjho otca. Striaslo ma. Kate má dlhé čierne vlasy po pás a krásne modré oči. Veľmi si s ňou rozumiem. Mám ju rada, škoda že má tak hrozný život. Keď už sme pri tom živote, mala by som porozmýšľať ako to spravím s Raynom. Nedokážem s ním byť po tom čo sa stalo s Dylanom. To proste nejde.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Najedená som sa šmarila do postele a vzala do ruky mobil. Vytočila číslo a čakala kým sa ozve hlas na druhe strane.
- Čo je Sarah?
= eh, Ray, ja.. Potrebujem sa s tebou porozprávať
- Dobre, súhlasím. Prídem k tebe
= okej čau
Ani som nečakala na odpoveď a vypla som ho. Dobre. Ako mu to len poviem
Zazvonil zvonček a ja som sa vybrala otvoriť.
,,Ahoj" usmial sa
,,Čau" nasadila som falošný úsmevVyšli sme do mojej izby. Postavila som sa do stredu izby a on oproti mne.
,,Takže, kde začať. Asi si si všimol že poslednú dobu sa len hádame a nič iné. Neviem čím to je ale je to tak. Preto sa s tebou rozchádzam. Prepáč, ale nefunguje to. Asi ťa to prekvapilo ale keď máme mať vzťah s hádkami tak to nieje vzťah. Môžme byť kamaráti keď chceš ale.. Vzťah? Nie"
Dokončila som svoj monológ a zvedavo n neho pozrela. Na tvári mu pohrával mierny úsmev ktorému som nechápala. Sklonil sa a dal mi pusu na čelo. Znova sa usmial a šiel k dverám.
,,Ja ťa chápem Sarah. Vidím to čo sa deje. Preto s tebou súhlasím a som rád že si to ukončila ty lebo ja by som to asi nedal. Mám ťa rád a budem moc rád ak budeme kamaráti"
Usmiala som sa a on odišiel. Dúfam že nezistí to že som sa vyspala s Dylanom a tak ho podviedla.
,,Pekne si ho poslala do riti" ozval sa Dylan
,,Po tom čo som spravila s ním už nemôžem byť. A čo tu robíš sakra?!"
Dylan sa uchechtol a zoskočil z parapety. Pomalým krokom sa ku mne približoval. Pripomenulo mi to scénku zrána. No tentoraz som neustupovala.
,,Teraz si nejaká odvážna" zasmial sa
,,Nebojím sa ťa" vystrčila som hrdo bradu
,,To som nepovedal. Ale ešte ráno si predo mnou ustupovala a teraz, tu hrdo stojíš s vystrčenou bradou"
Rukou mi prešiel po líci a mňa striaslo. Uchechtol sa. To je tým že má tak studenú ruku.
Si si tým istá? Má ju horúcu..
Čím by to inak bolo?!
Páči sa ti, priznaj si to..
Nie nepáči! Alebo? Pozrela som sa mu do očí a hneď sa v nich aj stratila. Ruku mi nechal na líci a pomaly sa ku mne približoval. Cítila som jeho mentolový dych na svojich perách. Potom som cítila už len jemnosť jeho pier. Nebolo to ako včera, vášnivý bozk ale jemný, plný lásky. Neviem čo sa to deje ale tento bozk vo mne niečo zlomil. Neviem čo, ale niečo určite. Odtiahli sme sa a ja som otvorila oči. Dylan sa usmial.
,,Nemyslím si že si teraz napitá" zaškeril sa
,,Nekaz to" zašepkala som
Usmial sa a znovu ma pobozkal. Ruky som mu obtočila okolo krku a prsty si zaplietla do jeho havraních vlasov. Vyzdvihol ma a presunuli sme sa na posteľ. Ešte chvíľu sme sa bozkávali a potom sme si ľahli vedľa seba.
,,Dylan? Čo sa to deje?" spýtala som sa
,,Ani sám neviem. Pred mesiacom som ťa nenávidel, teraz? Mám ťa rád"
Neviem prečo ale tá veta mám ťa rád ma zahriala pri srdci..
&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-
Taaaaakže. Je tu nová časť. Dúfam že sa vám páčila. Asi si poviete že je to trochu divné že sa tam nenávideli a teraz sa bozkávajú. Minulý diel bol preskok o dva mesiace a ako som písala udobrili sa a sú dobrý priatelia.. Zatiaľ 😈
Vote a komentík ak sa páčilo 😘❤👌⭐⭐
ESTÁS LEYENDO
BadGirl and BadBoy✔
Novela Juvenil,,Prosím že sa nestalo to, na čo myslím" Zúfalo som zafňukala. ,,Podľa toho na čo myslíš" Šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu ---------------------------------------------------- ❤ #6 in Teen Fiction 25.3. 2018 ❤ ❤ #34 in Teen Fiction...