Jungkook koltukta düşünür halde yere bakıp oturuken sağdan gelen Jimin'in ayaklarıyla yüzüne gözlerinin üstünden bakmıştı. Koşmaktan yanakları kıpkırmızı olmuştu. (Şimdi ne tatlıdır heee vjvjv)
Gözlerini ondan çekip tekrar yere bakınmıştı. İkiside konuşmuyordu. Niye geldin? Diye sormak istesede sormamıştı suskunluğunu korumuş ağzını açmamıştı. Sessizliği bozan Jimin sorusunu sormuştu.
"İyi mi?" kimsenin dahi bilmediği şeyi sorması komikti. Sırıtıp tekrar yüzüne baktı."Doktorlar bile bilmiyor" yutkunup kafasını salladı. Ellerini birleştirip ayağa kalktı. Oturmak kadar sıkıcı birşey yoktu. İki gündür oturuyor başka bişey yapmıyordu. Sabrının taşması an meselesiydi. "Bana artık nasıl olduğunu söyleyin!" diye koridorda bağırdı. Jimin kalçasını yasladığı koltuktan kaldırıp oradan uzaklaştı.
Tabii ki de bu kadar değildi. O başka bişey için gelmişti.
22.06
Sağ kolunu duvara yaslamış camdan Taehyung'a bakıyordu. Sanki daha kötü oluyordu. Jungkook derince esnerken elini ağzına götürdü. Uyku onu uyuması için dürtüklüyordu resmen. Her otuz saniye de bir esniyordu. Koltuğa tekrar oturup gözlerini açık tutmaya çalıştı ama çalışamadan kapanmış ve uykuya dalmıştı.
Köşeden Jungkook'u izleyen Jimin oturduğu yerden kalkıp odaya yaklaştı. Elindeki şırıngayı hırkasını kollarına koyup odaya girdi. Taehyung'un yatağına oturup elini yanağına sürdü. "Tae Tae Tae nasılsın? Hah tabii cevap veremezsin. Bu yüzden bu şırıngayı sana getirdim" şırıngayı yukarıya tutup güldü.
"Ne işe yarıyor biliyor musun?" eliyle boğazını keser gibi yapıp gözünü kapattı. "Öldürüyor" şırıngadan az su çıkartıp ayağa kalktı. "Güle güle Taecik"
❤❤❤❤
Medya: Mu jojuk çoh hojtır 😙
Yeni bölümler geç geliyor üzgünüm ! 😢
Hadi bay 😘😍✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny ∷VΚ∞Κ∷Texting
FanfictionYakasında tuttuğu eli aşağıya indirip belini sarmıştı. Yumuşak sıcak dudaklarını gencin dudaklarına bastırdı.. ⚪O, onun kardeşini yanlışla da olsa ölmesini sağlamıştı ⚪