⇝1.4⇜

6.8K 499 93
                                    


KΚ: Aynı okulda değiliz demi

Kimkim: Evet

KΚ: Yah dersimiz biyoloji

Kimkim: :/

KΚ: Taehyung sinekler neden ellerini birbirine sürter?

Kimkim: Ne bileyim ben sinek değilim

KΚ: Ha ha ha :/ sadece sordum biliyorsundur diye tahmin ettim

KΚ: Demek ki o kadar beyinsizsin

Kimkim: Sende bilmiyorsun Jungkook

Kimkim: Kendine haksızlık etme sende beyinsiz oluyorsun :)

KΚ: Ya ne demezsin

Kimkim: Hoca derse girdi baye

KΚ: Baye mi neyse by

Taehyung hoca geldi diye değilde Jimin'in bağırmasıyla konuşmayı bitirdi. Çok kıskanç birisiydi. Her an yine kavga edebilirlerdi. Ama Taehyung bunu istemiyordu sevgilisini seviyordu. Taehyung'un yanına oturdu. Jimin bu zamana kadar bir sürü kişiyle çıkmıştı.

Jimin hâlâ Taehyung'un o çocukla konuştuğunu biliyordu ama ses çıkartmıyordu. Bu sefer gerçekten hoca gelmişti. Dersleri kimya idi. Hoca deli gibi bişeydi. Kitaplarını masaya sert bir şekilde koyar düşmese bile sanki düşüyormuş gibi sımsıkı tutardı.

Hoca bağırmaya başladı. ' Oğlum bana öyle element element bakma başlarım periyodik tablona' tam dersine yakışır hakaretleri vardı. Herkes hocaya gülerdi.

Jimin, Taehyung'un omzuna başını koydu. Bu hoca sadece kendine ders anlatır soruları kendisi çözer giderdi. Bu zamana kadar disiplinli ve genç bir hoca girmemişti. Jimin, Taehyung'un telefonunda parlayan ışığa dikkatini vermişti.

Telefonu alsaydı Taehyung görücekti ama almasaydı meraklancaktı. Elini sıranın altına götürüp şimşek hızıyla telefonu alıp cebisine koydu.

Kafasını omzundan kaldırıp sınıftan çıktı. Wc ye doğru ilerleyip telefonu cebisinden çıkarttı. Gelen 3 mesaj vardı.

KΚ: Baye mi neyse by

KΚ: Taehyunggg bişey dicem gittin mi?

KΚ: Of ya

Kimkim: Gitmedim ne oldu









Of canım sıkıldı :/





















Destiny  ∷VΚ∞Κ∷TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin