⇝5.0⇜ M

7.5K 326 279
                                    

Taehyung, önden dalgın bir şekilde yürüyen Jungkook'un arkasından yürüyordu. Jungkook kendi kendine konuşuyor elleriyle oynuyordu.

"Bence yapmaz" sesi diğer seferlerine göre daha çok çıkmıştı. Taehyung sırıttı. Hâlâ da arkasından yürüyordu. Kollarını Jungkook'un beline doladı ve sarıldı.

Jungkook korkmuş arkasına bakmıştı. Taehyung olduğunu görünce rahat bir nefes verdi. Taehyung kollarını çekip aynı hizzada yürümeye başladılar.

Jungkook anahtarını çıkartıp kapıyı açtı. Yeni kapı taktırmıştı. İkiside içeriye geçip oturdular. "Ne istersin"

"Seni"

Jungkook, Taehyung'un şaka yaptığını zannedip güldü. "Üstümü değistirip geliyorum" Kendi odasına girip giyeceği giysilerini dolaptan çıkarttı.

Bugün soğuktu. Giysilerine baktı. Çıkartırsa üşüyeceğini biliyordu ama okul kıyafetleri ile de kalamazdı. Kazağını çıkartıp beyaz gömleğin düğmelerini açmaya başladı.

Kaslardan dolayı dar gelen gömleği çıkarttığında vücudunu soğukluk kaplamıştı. Kapı hızlıca açılınca Jungkook eline hızlıca bişey alıp üzerine tuttu.

"Yah V neden kapıyı çalmadan giriyorsun" Taehyung güldü. Kapıyı çalması mı gerekiyordu. Üzerine yürüdü.

"V ne-neden pis pis sırıtıyorsun"

Taehyung buz gibi elleriyle Jungkook'un yanan sırtına elini koydu. Elini biraz gezdirdi. Jungkook ürperiyordu bu hareketiyle.

Soğuktan kırmızı olmuş burnunu Jungkook'un boynuna gömdü. Dudaklarını boyunda gezdirmeye başladı. Isırıp ıslak öpücekler bırakıyordu. "V..V yapma lütfen"

Taehyung konuşmadan Jungkook'u yatağa itti. Üzerine çıkıp özledigi dudaklara yapıştı. Bir eliyle Jungkook'un penisini okşuyordu. Bu da +1 inleme kazandırıyordu.

"Ahh" dudaklarının arasından çıkan inleme ile gülümsedi Taehyung. Dudaklarını çekip üzerinden kalktı. Jungkook'un okul pantolonunu hızlı bi sekilde yırtmıştı. Gözü dönmüştü sanki. Kendi üzerindekilerinden de kurtuldu.

Deli gibi Jungkook'u istiyordu. Eline Jungkook'un penisini aldı. Öpüp yalıyordu.

"Ahmm... V.. Mhmm"

Ağzına almıştı penisi. Vakumluyordu.

"V ta-tanrımm mhmm"

Taehyung daha hızla vakumlamaya başladı. Jungkook dayanamıyor zevk çığlıklarını atıyordu.

"V... ge-geliyorum"

Jungkook, Taehyung'un ağzına boşalmıştı. Taehyung ağzına dolan meniyi yutup Jungkook'un dudaklarına tekrar yapıştı. Elini kaslarına sürüyordu. Dudağını ısırdı. Jungkook'un dudağından gelen kanı dili ile yalayıp emiyordu.

Jungkook hızla dönüp yer değiştirdi. "Sı-sıra bende" Jungkook alayla gülümseyince Taehyung şaşkınlıkla ona baktı. Ağzı açık olan Taehyung'un dudaklarına yapıştı.

Jungkook, Taehyung'un yaptıklarını taklit ediyordu. Geri çekilip penisi eline aldı. "Ah" Taehyung altındaki çarşafı eline aldı. Sıkıyordu.

Jungkook da penisi sulu sulu öpmeye başladı. Taehyung kalçasını zevkten aşağı yukarı kalkıyordu

"Je-Jeon sü-sü-süpersin"

Jungkook becerebildigine gülümeseyip penisi boylu boyunca yalamaya başladı. Jungkook sıcacık elini Taehyung'un soguk vücudunda gezdirmeye başladı.

Taehyung elektirik çarpmış gibi titredi. Jungkook yalamayı bırakıp penise üflemeye başladı. Artık geliyordu. Tekaradan yer değiştirip Jungkook'u altına aldı. Bacakları açıp deliğe baktı.

Oldukça dar görünüyordu. Jungkook'un canı acıyacaktı ama Taehyung da boşalma seviyesine gelmişti. Deliği genisletmek için iki parmağını yolladı. Acele etmesi gerekiyordu. Jungkook çığlık attı.

Parmakları biraz hareket ettirdi. Üçüncü parmağı da yolladı. Tekrar çığlığı duyulmuştu. Taehyung'un büyük penisinin rahatça girmesi için deliğin geniş olması lazımdı. Jungkook'un alışması için bir dakika bekledi. Parmakları çekip bu sefer penisini yerleştirdi. Tekrar tekrar bir çığlık daha.

Taehyung acısını yatıştırsın diye Jungkook'un dudaklarına yapıştı. Acı çekiyordu ve öpmesi onun dayanma süresini 4 katına çıkartıyordu.

Taehyung gelgit yapmaya başlamıştı. Dudaklarını çekip Jungkook'un kulağına fısıldamaya başladı. "Biraz s-sadece biraz daha sabret" her kelimenin ardından kulağını öpüyordu.

Taehyung boşalınca Jungkook dudakların arasından boğuk bir çığlık daha attı. İkiside zevkten sıcacık olmuşlardı. Taehyung, Jungkook'un içinden çıkıp kendini yatağın diğer ucuna bıraktı.

Jungkook'un yanan kıpkırmızı yanaklarını avcunun içine aldı ve ona gülümsedi.

"Seni seviyorum "

"Bende seni seviyorum herşeyim"

Kollarını Jungkook'a dolayıp kendine çekti. Terlemiş saçlarına öpücük konurdurup gözlerini kapadı.

❤❤❤

Medya: Evet vurmuyor okşuyor Taehyung ❤.❤

Evet smut bitti. Olduğu kadar artıkın.
Hadi bayın ✋ :D


















Destiny  ∷VΚ∞Κ∷TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin