K∞Κ: Jimin mi... Neyse
Kimkim: Jungkook çıkışta beraber yürüyelim
K∞Κ: Tamam
K∞Κ: Benim şimdi gitmem gerekiyor ama
K∞Κ: Dersi dinlemem lazım
Kimkim: Tamam
Kimkim: Çıkışta okul kapısının orada
K∞Κ: Tamam
Kook telefonunu kapatmış sıranın altına yollamıştı. Kafasını sıraya koydu. Taehyung ile o neydi. Arkadaş? Kardeş? Ofladı (Ama of lu değildi vjvjvj).
Dersteki herkesin aynı anda bağırması kafa şişirtiyordu. Jungkook kafasını kaldırıp elini sıraya vurdu. "Kesin lan sesinizi" diye sınıfta bağırmıştı. Herkes sessiz olmuştu bu sayede. Hoca susturamıyordu. Dersi de anlatamıyordu.
Herkes Jungkook'a bakıyordu. Kapı çalınınca herkes dikkatini kapıya vermişti. "Jeon Jungkook'u müdür çağırıyor" bi bu eksikti diye içinden geçirdi. Ayağa kalkıp kapıdan çıktı. Nöbetçi öğrenciyi takip ediyordu. Nöbetci öğrenci birden durunca Jungkook ona baktı.
"Şeyy Jungkook bu kağıdı bu sınıfa bırakır mısın ben masada bişey unuttum da hemen gelicem" kafa salladı. O gidince subeye baktı. 12/C. "Taehyung'un sınıfı sanşa bak" deyip somurttu. Kapıyı çalıp içeriye girdi. Kağıdı masaya indirip sınıfta Taehyung'u aradı.
Görünce gülmüş ama yanındaki Jimin'i görünce geri somurtmuştu. Sınıftan çıkıp müdürün odasına girmişti. "Jungkook geldin mi" geldiğini görmüş konuşuyordu. "Okul temsilcisi seçildin"
❤❤❤❤
"Selam" Jungkook birden kafasını kaldırmış Taehyung'un yüzüne odaklanmıştı.
-GalaxyKris- bu bölüm senin için canısı :* ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny ∷VΚ∞Κ∷Texting
Hayran KurguYakasında tuttuğu eli aşağıya indirip belini sarmıştı. Yumuşak sıcak dudaklarını gencin dudaklarına bastırdı.. ⚪O, onun kardeşini yanlışla da olsa ölmesini sağlamıştı ⚪