⇝6.0⇜

4.5K 266 119
                                    

Jungkook arkadan Taehyung önden yürüyerek okula gidiyorlardı. Jungkook çantasının kolluklarını eline almış arkadan Taehyung'u izliyordu.

Bugün istediği herşeyi yapmak zorundaydı. Burnunu çekip  bir kaç büyük adımlarla Taehyung'un yanına geldi. Taehyung kulaklık ile müzik dinliyordu onun geldiğini bile fark etmemişti.

Jungkook omzusunu bir kaç kez dürtünce kulaklığı çıkartıp Jungkook'a baktı. "Ne oldu Jeon" kulaklığı arka cebisine koyup telefonunu elinde tuttu hâlâda cevap gelmemişti.

Jungkook'a baktı gözünün üstünden. O da ona bakıyordu. "Bugün istediğin herseyi yapmasam?" Taehyung muhteşem gülümesmesini yapıp konuşmaya başladı.

"Ben bugün istiyorum ama ne olucak" kısık sesle kulağına doğru konuşunca Jungkook yutkunup tekrardan arkaya geçip arkadan yürümeye başlamışdı. Önden ise Taehyung kahkaha atıyordu. Onu böyle tahrik etmeyi seviyordu.

Okulun bahçesine girince Taehyung önden hızlıca koşmaya başladı. Jungkook habersiz onu izliyordu. Taehyung bahçenin ortasına kadar koştuktan sonra durdu ve bağırmaya başladı.

"Hey millet buraya toplanın" kalın sesi herkesin dikkatini çekerken Jungkook içinden ne yapıyor bu diye geçiriyordu. Daha Taehyung'un yanına ulaşmadan doluşmuştu her taraf. Meraklı insanlarla doluydu bu okul.

Taehyung, Jungkook'u çekip az uzağa koydu insanlar kendi aralarında ne söylicek? Ay çok merak ettim? Aşk itirafımı yoksa? Diye söyleniyorlardı.

Taehyung tekrardan kalın bağırmaya başladı. "Jungkook beni öp" gözleri yerde olan Jungkook duyduğu şeyle  kafasını kaldırmış Taehyung'a şaşkın bir şekilde bakıyordu. İnsanların gözü Jungkook'a kaymıştı. Bazıları şimdiden keyifle izliyordu.

"Hadi" dedi tekrardan bağırarak şuan ölse yeriydi. Utancından yanakları kıpkırmızı olmuştu. Bunu kulağının yanmasından anlıyordu. Bu kadar insanın içinde yapması hoş karşılanmicaktı emindi.

Ama o kaybetmişti yapmak zorundaydı. Yavaş adımlarla Taehyung'a yaklaştı ve yanağına öpücük kondurdu. Geri çekilip koşacakken Taehyung bileğinden tutup durdurdu.

"Dudaktan" yanağını öpmeye cesareti yokken dudak diyordu. Taehyung'a geri döndü. Herkes sessizdi. Onları film izliyormuş gibi izliyorlardı. Yutkundu sesi herkese gitmiştir diye düşündü. Tekrardan yaklaştı.

Kısık sesle konuşmaya başladı. "Taehyung senden nefret ediyorum ama seni seviyorum" deyip dudağına yaklaştı ve bastırdı. Taehyung gülüyordu. Onları izleyen öğrencilerden bir alkış koptu.

Onlar ise geri çekilmişti. Taehyung,Jungkook'un bileğinden tutup kalabalıktan kendilerini çıkartıp okula doğru koşmaya başladılar.

❤❤❤

Medya: Bu kadar tatlı olmak için uğraşıyorlar mı acaba?   😍

Sıkıldım bayın ✋✋



















Destiny  ∷VΚ∞Κ∷TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin