Jungkook, onun yüzüne bakınca aklına bişey gelip yanından koşarak uzaklaşmıştı. Taehyung herşeyden habersiz koşan Jungkook'un arkasından bakıyordu. Kendine geldiği an o da Jungkook'un peşinden koşmuştu.Nasıl olduysa birden göz önünden kaybolmuştu. Ellerini saçlarına geçirdi. "Lanet olsun" sağ ayağı ile yere tekme attı. Yolda yavaş adımlarla kendi evine doğru yürüyordu. Ne olmuştu da kaçmıştı. Gözlerinde korku vardı. Tae kafasını eğmiş yolda yürüyordu.
Korna sesini duyunca kendini toplamış ve son anda arabanın altında ezikmekten kurtulmuştu. "Jungkook Junkook Junkook". Eve gelip çantasını odasına fırlattı. Üzerini değiştirip masaya oturdu ve eline kalemini aldı. Kalemi çevirirken neden gittiğini düşünüyordu. Kalem yere düşmüş Taehyung da almak için eğilmişti.
Eğildiği yerde bir fotoğraf gördü fotografı eline alıp baktı. Bir kişinin üzerinde durmuştu gözleri dikkatlice inceledi. Sandalyesinden dönüp ve fotoğrafı elinde tutup evden koşarak çıktı.
Soğuk havadan gözleri sulanıyor ve süzülüyordu. Elindeki fotografı düşürmemeye çalışarak koşuyordu. Gelmişti eve. Kapıya yaklaşıp tokmağı aşağıya indirdi.
"Jeon Jungkook aç şu kapıyı"
Taehyung kapıyı yumrukluyordu. "Senin olduğunu biliyorum Jeon aç şu kapıyı lütfen" Jungkook kapının arkasından bağırdı. "Git burdan V işleri zorlaştırma"
"Jeon aç kapıyı kırıcam yoksa"
"V bak özür dilerim"
"Ne için"
"Kardeşinin ölümüne sebeb olduğum için"
Taehyung duyduklarını doğru olmamasını diledi. Eli havada kalmış ve bağırmıyordu simdi. Annesi Hoseok'un kardeşini öldürdüğünü dile getirmişti. Ama şimdi Jungkook öldürdüğünü söylüyordu...
❤❤❤
Evet arkadaslar birbirlerinin küçülük arkadaşı olduklarını öğrendiler. Bundan sonra isler boka dönecek neyse bayın ✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny ∷VΚ∞Κ∷Texting
FanfictionYakasında tuttuğu eli aşağıya indirip belini sarmıştı. Yumuşak sıcak dudaklarını gencin dudaklarına bastırdı.. ⚪O, onun kardeşini yanlışla da olsa ölmesini sağlamıştı ⚪