Durdu durdu ve bavulunun kulpunu sıktı. Onu alt etmenin yolunu biliyordu. Bavulu yüzüne fırlatıp bayıltabilir, bavulunda olan bıçağı çıkartıp saplayabilirdi, yapabilirdi ama yapmadı.
Sadece arkasına dönüp ona baktı. Çok rahattı ve gülüyordu. "Hastaneden kaçmak wow. Seni gördüm. Ama kimseye haber vermedim Jungkook. Senin kaçmanı izledim. Seni takip ettim. Hastaneden kaçmak, bankaya gidip para çekmek , evine gitmen bavulunu hazırlaman ve taksiye atlaman herşeyi saniyesine salisesine kadar herşeyi izledim Jungkook. Son olarak da havalimanı. Nereye gidiyorsun bakalım huh?"
"Sanane"
Bu cevabın ardından telefonunu açıp ekrana dokundu ve kulağına götürdü. Jungkook anlamaz gözlerle bakıyordu.
❤❤❤
Taehyung hâlâ taksideydi. Jungkook'un bulunduğu taksi gözden kaybolmuştu ve dolana dolana taksi parası çok gidiyordu. Jungkook'un bindiği taksiyi görünce o da indi. Burası havalimanıydı ve burdan gitmeyi planlıyordu.
İçeriye koşarak girdi. Japonya'ya gideceğini düşünüyordu. Ve koca ekrana baktı. Ondan sonra cama, Japonya'ya giden uçak çoktan kalkmıştı. Taehyung'un gözünden bir yaş damladı. Yetişemediğini ve onun gittiğini zannediyordu. Telefonu çalınca arayana baktı. Jimin arıyordu telefonu kulağına götürdü.
"Çabuk havalimandaki tuvalete gel Taehyung. Jungkook burda çabuk ol"
Etrafına baktı. Şaka gibi geliyordu ona. Tuvaleti aradı. Köşede görünen 'Wc' yazısıyla o tarafa yürüdü. Kapı kulpunu aşağıya indirdi ama açılmıyordu yumrukladı. Kilit sesi gelince kapı açıldı görünüre Jimin girmişti. Arkasında ise Jungkook.
"Jeon"
Jimin kenara çekildi. İkiside birbirlerine bakıyordu.
"Jeon.." konuşmak yerine sıkıca sarılmıştı. İkside ağlıyordu. Jungkook hâlâ sarılı haldeyken konuşmaya basladı.
"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim.."
Tae geri çekilip Jungkook'u dudaklarıyla susturdu.
❤❤
Aslında yayınlamicaktım. Havamda değilim çünkü. Taehyung ve Suga'nın hasta olması beni cidden öldürdü. Bu bölüm de olmadı özür dilerim hepinizden :'(
Diğer bir bölümde görüşmek üzere bb ✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny ∷VΚ∞Κ∷Texting
FanficYakasında tuttuğu eli aşağıya indirip belini sarmıştı. Yumuşak sıcak dudaklarını gencin dudaklarına bastırdı.. ⚪O, onun kardeşini yanlışla da olsa ölmesini sağlamıştı ⚪