Louis
Seděli jsme s El v pizzerii. Pozval jsem jí, protože jsme si včera moc nepopovídali a taky jsem potřeboval zjistit, co se s ní děje.
"Tak co si dáš?" zeptal jsem se. Pozval jsem jí, takže jsem logicky platil já.
"Já nevím, třeba nějaké těstoviny..." odpověděla nezaujatě a akorát něco dál mačkala do mobilu.
"Těstoviny? Jo, fajn..." zamumlal jsem.
Přišel k nám číšník, tak jsem nám objednal jídlo a El za celou dobu nedala mobil z ruky.
"El? Haló, Eleanor..." zamával jsem jí rukou před obličejem. "Já jsem tady taky, víš?"
"Já vím, vždyť tě vidím." uchechtla se od mobilu.
Už jsem toho měl dost. Vytrhl jsem jí mobil z ruky a zvedl ho nad hlavu, aby na něj nemohla dosáhnout.
"Hej! Co si myslíš, že děláš????" zaječela.
"Upoutávám na sebe tvou pozornost." odpověděl jsem klidně.
"Okamžitě mi ten mobil vrať!!!" natahovala se po mé ruce.
"Pročpak? Máš tam nějaké tajnosti?" posmíval jsem se jí. "Tak se podíváme, kdo je pro tebe důležitější než tvůj přítel..." obrátil jsem na sebe obrazovku jejího iphonu.
"Ne!!!" zakřičela na celou restauraci a vyskočila, aby mi mobil vyrvala z ruky.
"Kdo to byl?" zavrčel jsem. "Proč píšeš nějakému Olliemu, že ho miluješ??" rozkřikl jsem se na ní.
"Můžeš mi to laskavě vysvětlit?!""No, já...." zasekla se. "Vlastně si nemám co vyčítat. Jsem hezká, mladá a nebyli jsme spolu dva měsíce." vyjmenovala spíš sama pro sebe. "Prostě jsem v Americe potkala Ollieho a tak... No prostě jsme spolu. Doufám, že sis taky někoho našel. Byla bych nerada, abys zůstal sám." sladce se usmála.
"T-to myslíš vážně?" řekl jsem šokovaně.
"No.. Jo.. Prostě jsem si užila a slovo dalo slovo a tak.. Znáš to...." pokrčila rameny.
"Jo. Znám. Já jsem taky. Vlastně jsem si taky to.... Užil." samozřejmě jsem lhal.
"Doufám, že máš její číslo." řekla a zvedla se. Vzala si kabelku a dala mi pusu na tvář.
"Neboj se, mám ho v rychlý volbě." zavrčel jsem.
"Tak pa." zamávala mi provokativně a odešla.
Odešla.
A nevrátila se.
Neřekla, že je to jen hloupý vtip.
Neřekla, že je to Apríl v září.
Kam chodí zlomená srdce?
"Vaše jídlo, pane?"
Harry
Odpoledne jsem šel na dramaťák. Bylo tam šest holek a jeden kluk a všichni se zdáli být v pohodě. Nejspíš tam budu chodit.
Niall na mě čekal před školou.
"Tak co, jaký to bylo?" řekl, když jsem k němu došel.
"Super. Určitě tam budu chodit." usmál jsem se na něj. Dneska jsem měl vyloženě dobrou náladu.
"Jo, tak to je fajn." odmlčel se. "Hele, víš, co mě napadlo? Měli bychom se dneska podívat po nějakém baru. Víš, jak. Trochu to tu prozkoumat, popřípadě někoho sbalit." mrkl.
ČTEŠ
FOUR [CZ] L.S.
Fanfiction... Měl jsem v hlavě obrovský guláš a nevěděl jsem, co mám dělat. Vlastně jsem v ní neměl žádný guláš, ale obrovský nápis 'Louis Tomlinson', který mi v ní svítil a když už jsem skoro zapomněl, že tam je, tak začal blikat a nepřestal do té doby, než...