Niall
"Vyšlo to! Hazza, skočil nám na to!" radoval se Niall za dveřmi našeho pokoje.
"Jo, super." pokrčil jsem rameny a pokusil se o úsměv. Nebylo mi dobře z toho, co jsme udělali. Slyšet vzlyky z jeho pokoje sice možná bylo to, čeho jsme chtěli dosáhnout, ale radost jsem z toho neměl.
"No tak, Harry, hlavu vzhůru!" zašklebil se na mě. "Teď už ti konečně dá pokoj."
"Počkat, co?" vyděsil jsem se. "Ale já nechci, aby mi dal pokoj! Vždyť já ho miluju." zakňučel jsem.
"Cože? A proč jsme teda předstírali, že spolu něco máme?" zatvářil se nechápavě.
"No, abychom se přesvědčili, že o mě stojí? Já nevím.
Co jsem to zase udělal?" promnul jsem si rukama obličej.
"Ty jsi trdlo, viď?" povzdechl si Niall a obejmul mě.
"Nii, ja už vážně nevím, co dělat." zabořil jsem hlavu do jeho ramena a nechal se hladit ve vlasech.
Louis
Když jsem šel na večeři, potkal jsem cestou Zayna s Eleanor.
"To sis teda s novým klukem pospíšila." zamumlal jsem. Asi to nebylo až tak tiché, jak jsem si myslel, protože se zastavili a Zayn, který ji držel kolem pasu mi věnoval vážně nepěkný pohled.
"Ty jsi přece taky nezahálel." řekla Eleanor. To měla vždycky tak nesnesitelně pisklavý hlas? "Se Stylesem jsi šukal do týdne od toho, co jsme se rozešli."
"To není pravda!" štěkl jsem po ní tak, že se po mně několik lidí na chodbě otočilo. "S Harrym bych nic neměl, nebýt tady Malika. Navíc jsem s ním nespal. To vy dva jste to jistě už stihli."
"Nespal jsi s ním?" uchechtl se Zayn. "Co kecáš, vždyť máš i důkazy."
"Jaké důkazy?" ozval se rozhořčený hlas a zpoza rohu vyšel Niall a hned za ním Harry.
"To se podívejme, my o vlku a buzíček za dveřmi." zasmál se Zayn.
"Hele, Horane, nejsi ty náhodou taky trochu přiteplenej?" připojila se k němu Eleanor.
"Furt lepší být teplej, než být debil." odpálkoval je Harry.
"Ptal jsem se, jaké máte důkazy." založil si Niall rozčíleně ruce na hrudi.
"No on totiž tady Louis...." začal Zayn.
"Mlč!" zarazil jsem ho uprostřed věty. "Můžeš za to ty!"
"Ne, Louisi. Chci to vědět." podíval se mi Harry do očí. "Už takhle jsi to zkazil víc než dost, tohle to už o tolik zhoršit nemůže."
"Tohle mi neodpustíš." sklopil jsem hlavu, abych nemusel čelit jeho pronikavému pohledu.
"No tak tohle bylo vážně romantický. Tak sladký, že se mi z vás chce zvracet." posmíval se nám Malik.
"Drž už hubu." procedil Niall mezi zubama a Harry ho musel chytit, aby se na Zayna nevrhl.
"Ale, ale, ale. To snad nebude nutný, ne?" syknul Zayn.
"Zkraťme to, Zaynie." připomněla se Eleanor.
"Máš pravdu, baby." upevnil svůj stisk na jejích bocích. "No, abych řekl pravdu, tak jsem sice fotku nahého Stylese vidět nemusel, ale je fakt, že bych jinak Tomlinsonovi tu sázku neuznal."
"F-fotku?" vydechl šokovaně Harry.
"Přesně tak. Ukázal mi jí dokonce docela ochotně. No nic, my půjdeme. Přeji vám dobrou chuť." řekl Zayn a společně s chichotající se Eleanor odešel.
ČTEŠ
FOUR [CZ] L.S.
Fanfiction... Měl jsem v hlavě obrovský guláš a nevěděl jsem, co mám dělat. Vlastně jsem v ní neměl žádný guláš, ale obrovský nápis 'Louis Tomlinson', který mi v ní svítil a když už jsem skoro zapomněl, že tam je, tak začal blikat a nepřestal do té doby, než...