No Control

1.5K 125 29
                                    

věnováno: kristynapetranova1, protože velbloudi pořád jsou a budou

Kapitola je 15+, ale myslím, ze s tím nebudete mít problém. (zdravím ty, kteří četli například 20 Reason Why I Fuck With Harry Styles)
Když budete mít chuť, můžete mi napsat do komentářů vaše oblíbené (15+ i -) příběhy z WT.

Harry

"Přestaň!" vyjekl jsem a obrátil hlavu na stranu, aby k mým rtům nemohl. Utéct jsem nemohl, protože jsem byl uvězněný mezi ním a stromem.

"No tak, nedělej se.." našpulil otráveně pusu. "Já vidím, jak jsi ze mě mimo, tak proč si neužít?"

"Ne-neužít?!" vyděšeně jsem se na něj podíval. "Já s tebou nechci spát, sakra! A vůbec.... Vždyť ja ani nejsem gay!" bránil jsem se.

"Určitě ne?" ušklíbl se a přejel mi rukou po rozkroku.

To byla podpásovka. Byl jsem vzrušený už z toho kouření.

"Louisi, nech mě být." fňukl jsem zoufale.

"Neboj se." pohladil mě po tváři. "Užijeme si to oba." prohlásil a políbil mě.

Tentokrát to nebyl vášnivý polibek jako ten první, ale jemný, opatrný. Po tvářích mi stékaly slzy, které Louis palci stíral.

"Jsi moc pěkný, víš to?" zamumlal a trochu se odtáhl, aby mi sundal tričko.

Jsem bezmocný.

Položil jsem si ruce na jeho ramena a natiskl se na něj, aby mi nebyla zima.

Už se nekontroluju.

Začal jsem ho líbat intenzivněji a trochu ho zatahal za konečky vlasů.

Je mi jedno, že je to očividné.

Louis se do polibku vítězoslavně usmál a taky se na mě natiskl tak, jak to bylo možné.

Pořád ho nemám dost.

******

Leželi jsme na mechu na mém tričku, nazí. On se nade mnou skláněl a já si plnými doušky užíval jeho péči a přítomnost.

"Proč to vlastně děláš?" zeptal jsem se ho zadýchaně. Byl jsem celý rozžhavený a propocený, protože mě tady mučil svými doteky a polibky už dost dlouho.

"Co?" zvedl ke mně pohled. "Tohle?" sehl se a udělal mi flíček na mé klíční kosti tak, jako několik před tím.

Slastně jsem vzdychl, ale nenechal jsem ho pokračovat.

"Já myslím tohle všechno. Proč se to děje? Proč se chystám spát s klukem, kterého znám teprve týden?"

Louis

Koukal na mě těma svýma velkýma očima a já nevěděl, co mu odpovědět.

'Promiň, Harry, dostanu za to 20 liber.'? To by asi nešlo. Začínalo mi ho být líto, ale ne natolik, abych přestal. Můj chtíč byl v tu chvíli už moc velký. Navíc jsem nechtěl být všem pro smích.

"Teď nad tím nepřemýšlej." odpověděl jsem a dál se věnoval jeho hrudi.

"Ale-" chtěl protestovat.

"Pšt." položil jsem mu ukazováček na rty a slíbal si dolů cestičku po jeho hrudi až k jeho V-linii.

Chtěl jsem, aby přestal mít zbytečné otázky, tak jsem se zhluboka nadechl a začal mu pomalu kouřit.

FOUR [CZ] L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat