Girl Almighty

1.4K 149 18
                                    

Niall

Vy: Harry brečel, když jsem přišel na pokoj, ale teď leží na posteli a nechce mi říct ani slovo. Nevíš, co se děje? Jediný, kdo tu s ním byl je Louis.

Zayn: Tak to fakt nevím. Louis odešel asi před půl hodinou. Včera se zřídil tak, že jsem s ním ani nehnul, tak jsem ho ráno nechal spát a na vrátnici jsem řekl, že je nemocný....

Vy: To dělá běžně? Jako, že se opíjí a tak.....

Zayn: Ne, on se rozešel z holkou a je z toho dost v prdeli...

Vy: Aha. To mě mrzí.

Zayn: Nemusí. Je to kráva.

Vy: Upřímnost nadevše, koukám.

Zayn: Hm... Ta mě nezajímá. Radši mi řekni něco o sobě.

Vy: Nevím, co by tě zajímalo. Nejsem moc zajímavý člověk.

Zayn:  Náhodou, já si dnešní odpoledne užil. Jsi fajn, víš to?

Vy: Ohh... Díky... Ty taky ;)

Zayn: A máš dobrej zadek. :3

Vy: Flirtuješ se mnou? XD

Zayn: Hmm, co když jo?

Nemohl jsem si pomoct a vyprskl jsem smíchy. Zayn to nepochybně slyšel, protože mi od něj přišla další zpráva.

Zayn: Nesměj se mi!

Zayn: Cítím se trapně.

Zayn: Hlavně neříkej, ze nejsi gay. I když, jak bys mohl? S takovým pozadím, to by byl hřích.

Vy: Takže teď se přiznáváme?

Zayn: Očividně(?)

Změnili jste svou přezdívku na 'Zaynův crush'.

Vy: Tak přemýšlej... Dobrou noc :*

Odhlásil jsem se z Facebooku a zaklapl laptop.

"Blbečku!" ozvalo se z vedlejšího pokoje.

"Takže se teď se Zaynem kamarádíte?" otočil se na mě Harry.

"Hmhmhm, asi jo.." skousl jsem si ret.

"Vypadá fajn, bude vám to spolu slušet." mrkl na mě.

"C-co??" vyhrkl jsem a pocítil horkost na tvářích.

"Nejsem slepý, Nialle." stočil pohled do stropu. "A nečervenej se." smál se mi.

"Pitomče." zabručel jsem a hodil po něm polštář. "Spíš mi řekni, jak jste na tom ty a Louis."

Harry se zarazil a na jeho tváři se objevil ublížený výraz.

"Promiň, nechtěl jsem...." vyhrkl jsem. Dál jsem si imaginární facku za to, že se pletu do věcí, do kterých mi nic není.

"Víš co, Nialle? Nech to být." zamumlal a otočil se směrem ke zdi.

"Dobře. Tak ... dobrou." šeptl jsem.

Nemohl jsem usnout.

Dlouho jsem přemýšlel.

O Harrym, Louisovi, Zaynovi, o sobě. Jak se za tak krátkou dobu mohly karty tak promíchat.

*****
Louis

Sedím s El na chodbě, ona na mém klíně a probírám jí vlasy. Vždy jsem měl její vlasy rád, rád jsem ji česal. Miloval jsem, když se budila a já jí je odhrnoval z tváře, abych ji viděl do obličeje.

Moje láska k nikomu nikdy nebyla tak hluboká, tak silná, tak pravá. Miluju ji celým srdcem.

Dokonce si i dokážu představit, že bych s ní šel na vysokou, požádal ji ve velkém stylu o ruku a pak s ní žil, měl s ní děti...

"Ahoj, Lou, musím jít." říká a loučí se se mnou polibkem.

Chvíli ještě sedím omámen na chodbě a potom vyrážím do pokoje. Sedí tam Zayn a zamračeně mě pozoruje.

"Kdes byl?" vyjekne.

"Kde asi? S El. Mohl jsi být s námi, kdybys chtěl." odfrknu si a hodím sebou na postel.

"Moc dobře víš, co si o té tvé El myslím." zamračí se.

"Jo. Vím." protočím očima. "Ale stále mi uniká důvod."

"Akorát tě zničí, Louisi! Je falešná, ví to všichni. Jenom předstírá to, ze tě miluje."

"Drž hubu!" rozčílím se.

"Však ty si na moje slova vzpomeneš...."

*****
S trhnutím jsem se probudil. Tato vzpomínka byla až moc silná a reálná. Pamatuji si to. Jak mě před ní Zayn kolikrát varoval.

Vyhrabal jsem se z postele a šel do koupelny. Když jsem se osprchoval, obmotal jsem si kolem pasu ručník a šel do pokoje, abych si vybral, co si vezmu dneska na sebe.

"Tváříš se, jak kdybys sněd citron." posmíval se mi Zayn, když mě uviděl.

"Dej mi pokoj." odbyl jsem ho a začal hledat ve skříni, co si vezmu na sebe.

"Heleď, Tommo." slyšel jsem, jak se zvedl u postele a šel ke mně. "Já vím, co ti chybí." zavadil za lem ručníku, který spadl na zem, takže jsem před ním byl zcela nahý. "Potřebuješ někoho ošukat." přitáhl si mě za boky a otřel se mi o zadek.

Lekl jsem se, takže jsem se trhaně nadechl.

"Nemám pravdu?" kousl mě do ušního lalůčku.

"Jsi debil, Zayne." odstrčil jsem ho a rychle si navlékl boxerky. On se svalil na postel a dostal záchvat smíchu.

"Neskutečnej idiot." zamumlal jsem a přetáhl si přes hlavu tílko s nápisem.

"Mám nápad." ozval se Zayn, když jsem se soukal do svých skinny jeans.

"Nekecej! To už by byl letos druhý." ušklíbl jsem se.

"Nech si to, jo?" zamračil se na mě.

"No tak povídej." pobídl jsem ho.

"Vsadíme se. Dám ti 20£, když vyhraješ."

"20£?" zbystřil jsem. "A za co?"

"Dám ti 20£..." zvedl se a přistoupil ke mně. "..Když do týdne ošukáš Stylese."

=======
Tak konečně prázdniny! Už bylo na čase, co?

Jak vám dopadlo vysvědčení?? Všechno mě zajímá! Klidně i jakou máte náladu nebo jaké je u vás počasí ;'DD

Část je kratší, ale za to máme konečně (KONEČNĚ) alespoň nějakou zápletku XDD

Jak se vám líbí? Prosím, prosím nějaké komentáře. Protože ty jsou má droga- nemůžu bez nich být.😉

Love you, M.

P.S. Ještě je tu někdo, kdo by chtěl jednodilovku na přání? :33

FOUR [CZ] L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat