- Ott az anyám. - nyögtem ki és a szememet még mindig a holt részeg anyámra szegeztem.Tyler rögtön a nőre kapta a tekintetét, majd vissza rám.
- Van hátsó ajtó is. - mondta aggódva nézve rám, és abban a pillanatban ahogy kimondta anyám felénk nézett. - Bassza meg. - sziszegte mire kicsit megszorítottam a kezét, hogy érezze, nem kell aggódnia.
- Semmi baj. - néztem mogyoróbarna szemeibe. - Be... - nyeltem egy nagyot ahogy láttam hogy elkezd felénk botorkálni. - Beszélnem kell vele. - aggódva nézett, állkapcsa megfeszült, majd egy aprót bólintott. Elindultunk felé.
- Hailey!? Te vagy azz?? - akadozva beszélt hozzám.
- Igen én. - húztam ki magamat.
- És ez ki? - mutatott Tyra az üveggel.
- Öhm... Ő a... - kezdtem de ő közbe szólt.
- Egy barátja. - jelentette ki és szúrós szemekkel nézett anyámra.
- Ó értem, akkor elhúznál? Beszélni akarok a lányommal. - dölöngélt jobbra-balra. Tyler már nyitotta volna a száját mikor oda hajoltam a füléhez.
- Menj. Nem lesz semmi baj. - suttogtam, mire mélyen a szemembe nézett. Elengedte a kezemet, biccentett anyámnak és bement az ajtón. Visszafordultam anyámhoz.
- Mit akarsz? - szorult ökölbe a kezem.
- Szóval ezért mentél el otthonról, hogy széttedd a lábaidat Neki?! - nevetett fel gúnyosan, majd undorodva végigmért. - Nem untad még meg, végre haza jöhetnél már..
Lesokkolva álltam előtte, és összezavarodva ráncoltam a szemöldökömet.
- Te-tessék? - dadogtam. Talán mégis fontos vagyok neki? Megváltozott volna? Újból elröhögte magát.
- Most mit nézel ilyen kivert kutya szemmel. Nehogy má' azt hidd hogy hiányzol! A kocsmából sajnos kitettek mert bevertem egy palinak a képét, gondoltam befejezem máshol. - kezdett el közeledni felém.
- Ne gyere közelebb! - emeltem fel a hangomat, és elkezdtem hátrálni, de nem sokáig tudtam mert a falnak ütköztem.
- Na mi lesz?? Nem tudsz tovább menekülni te kis kurva! - üvöltötte és felém dobta a kezében szorongatott üveget. A fejem mellett csattant, majd apró szilánkokra robbant szét a kemény anyagon. Pár szilánk a karomba fúródott egy pedig az arcomat vágta el. Most lett elegem. Már épp emelte volna a kezét mikor gyomorba rúgtam és ezáltal összecsuklott. Fölé kerekedtem és elkezdtem ököllel verni az arcát. A könnyeim folyamatosan folytak és kiabáltam.
- Ezt azért amiért nem szerettél! Ezt mert minden egyes nap megvertél! Mert miattad lettem olyan amilyen! Mert miattad nem tudtam befejezni a gimnáziumot! Mert elhordtál mindennek! Mert mindenhol csak hegeim vannak! - minden egyes mondat után behúztam neki egyet. - Mert megcsaltad apát és mert MIATTAD HALT MEG! - ordítottam és a következő pillanatban két kéz fogott le és nem engedett. - Eressz el! Hagyjál bassza meg! Had verjem szét! - üvöltöttem sírva és kapálózva próbáltam kiszabadulni a szorításból, de a kéz nem engedett hanem csak mégjobban magához szorított.
- Hailey, elég! Cshhh nyugodj meg! - emelte fel kicsit a hangját Tyler és a hangja hallatán még jobban rázendítettem. - Hagyd elég volt! - mondta finomabban. Megfordultam és a mellkasába fúrtam a fejemet és csak remegve sírtam. - Semmi baj. - simogatta meg a hajamat. Kicsit eltoltam magamtól és a szemébe néztem. Kisöpört egy tincset az arcomból és a fülem mögé tette. Oldalról láttam hogy Emily feltápászkodik és felénk, inkább felém fordul.
- Te rohadt kis ribanc ezt még megkeserülöd! - lengette meg az ujját és elindult az utcán. Sóhajtottam egyet és ráhajtottam a fejemet Tyler mellkasára. Egy ideig néztem távolodó alakját az esti homályba, ahogy a pislákoló lámpák fényeiben tántorgott a ködös sötétség mélyébe.
- Gyere menjünk be. - mondta és én csak bólintottam. A vállamat átkarolva vezetett fel a lakásig. Kinyitotta az ajtót és bementünk a szobámba. Ty kulcsra zárta az ajtót hogy még véletlenül se tudjon bejönni senki. Leültem az ágyamra, kezeimet az ölembe ejtettem és azokat tanulmányoztam. Néhány bütykömről lejött a bőr és Emily rászáradt vére az én véremmel keveredett. Nem tudom többé az anyámnak hívni. Ő csak egy nő akinél laktam. Tyler bejött és leült mellém. Egy vizes ruha volt a kezében. Megfogta a kezemet majd elkezdte letörölni a vörösen csordogáló folyadékot kézfejemről. Ahogy visszagondoltam arra a nőre, hogy mit tett, nem csak velem, hanem az apámmal is, akaratlanul kicsordult a könnyem.
- Hé. - emelte fel a fejemet én pedig mélyen a szemébe néztem. - Nem lesz semmi baj. Nem bánthat többé, megígérem. - mondta mire belőlem kitört a sírás, és ölelésébe vont. - Vigyázok rád. - suttogta a hajamba, amitől megnyugodtam. Tekintetét az enyémbe fúrta majd közel hajolt hozzám és lágyan megcsókolt. Szívem a torkomban dobogott, a gyomrom liftezni kezdett és pulzusom is az egekbe szökött.
Bárcsak minden ilyen jó lenne. Bárcsak ne lennének problémák. Bárcsak ne lennének rossz emberek. Bárcsak ne lennének bántások.
ESTÁS LEYENDO
Öngyilkossági kísérletek
RomanceÚgy érzem már nem tartozom ide. Engem már senki nem képes szeretni. Üres vagyok. Csak fájdalmat érzek, és ezt te sem könnyíted meg. Meg akarok halni... *** Ez a sztori egy 20 éves lányról szól akinek nem kedvezett az élet. Apja meghalt amikor 10...