School

35 3 2
                                    

Pitala me jedna cura da li mogu da pricam o tome kako je meni u skoli i kako izlazim na kraj sa predmeta koje ne volim.
Predmeti koje najvise mrzim su istorija i tehnicko. Iz tehnickog sam na polugodistu imala 3, dobila sam tad 2 iz odgovaranja i 3 iz testa i imala sam jako lose ocjene. Zasto? Jer mi se uopste, ali uopste nije dalo uciti. I zbog tehnicog sam prosla cetvorkom. Sad sam kao nesto bolja ali stvarno sam odlucila da cu se potruditi oko toga i jednostavno sam nakon 10 lekcija uzela knjiga nabubala te lekcije javila se i dobila 4 iz odgovora. E to je lakse kad se radi o tehnickom ili nekom jos tako da kazem glupom predmetu ali ako je u pitanju istorija, geografija, biologija, srpski i sl. malo je teze jer su to ipak predmeti koji se moraju uciti sa razumijevanjem. Jednostavno nekad morate protiv svoje volje uzeti knjigu i koliko god to bilo dosadno i glupo nauciti. Jednostavno tu nema pomoci.
Nisam bas sigurna da li sam ti pomogla ili ne, da li sam ikom pomogla ali nemam bas nesto spektakularno reci, mislim bilo da volis neki predmet ili ne, nece ti sam uci u glavu, moras ga uciti. Npr. moj omiljeni predmet, pored jezika, je hemija ali sam na polugodistu imala 4 jer je nisam ucila nikad.
📗📔📑📘🎓📕📖📙📚📓📒📄
Ly 💕

My Random BookWhere stories live. Discover now