Izazov - dan 4

30 4 0
                                    

Slobodno vrijeme
Najljepsi dio dana. Ili sedmice. Nekad imamo toliko malo slobodnog vremena da se zapitamo sta toliko radimo po citav dan. Ja svoje slobodno vrijeme maksimalno koristim. Ali npr pisanje ovog dnevnika mi nije slobodno vrijeme vec obaveza. I kad plavim ujutru dnevni plan uvijek stavim npr. pola sata pisati na wattpadu. Slobodno vrijeme je nesto sto sw ne planira i nesto sto ne mogu reci e danas cu imati slobodnog vremena. Jednoatavno kadsjednete i kazete 'Sve sam naucila, zavrsila sve sto sam trebala' mozete se posvetoti swbi. Ja generalno imam dosta obaveza: gluma, gimnastika, kurs, skola, trening u kuci, ucenje, zadaca, skola, ponekad i nesto poput vadjenja sudja iz masine ili vesa iz susilice i sl. Pretpostavljam da svi imate slicne obaveze. Ali slobodno vrijeme uvijek treba maksimalno iskoristiti i raditi sta volimo. Ja uvijek, ali uvijek u slobodno vrijeme slusam muziku (msm i kad nemam slobodno vrijeme dok lisem zadacu ili radim neki kucni posao). Citam, gledam film, pisem citate (imam jedan rokovnik u kojem pisem citate na nasem i jedan u kojem pisem citate na engleskom), pravim diy, izadjem vani, pricam na fiksni sa BF itd. Mogu uraditi i post sta raditi u slobodno vrijeme. Ali slobodno vrijeme sluzi za ono sto volite i z aono sto vas opusta. Meni npr. skoro nikad nije dosadno. Bas nekad kad je subotom ruzno vrijeme i ako sam smoreana, ali u sustini uvijek imam sta raditi.
P.S. uzivajte, maksimalno koristite slobodno vrijeme i ne provodite ga na telefonu i kompu (znam da sam rekla da gledam nekad film, ali to nije bas cesto). 😀

My Random BookWhere stories live. Discover now