Jako vas je malo postavljalo pitanja, na postu samo saramalik_styles ali je bilo nekoliko pitanja na asku, pa sam odlucila uraditi Q&A za one koje zanima. U Q&A, poznatom kao Questions and Answers ili Pitanja i Odgovori, ja odgovaram na pitanja koja ste mi vi postavili.
Pa hajde da pocnem 😁1. Jesi li zaljubljena?
Dap😍☺2. Celebrity crush?
Nemam 😊 lol
Prije mi je bio Harry Styles, ali sad niko 😋3. Kako si otkrila wattpad?
Moja prijateljica je bila zaludjenik wattpadom prije tri godine i ona ga je citala u skoli. Kad sam je pitala sta je to ona mi je objasnila, ali kako sam ga ja skinula na telefon mislila sam da imaju samo knjige na engleskom, a ona je znala samo za knjige na srpskom o 1D koje je ona preobozavala a ja i ne bas pa nisam htjela citati knjige o njima. Veze, znam😒 i nesto poslije toga kad mi je bio smor ja sam istrazivala po wattu i nasla razne price itd. itd.4.Planiras li pisati knjigu ovde?
Ne, pokusala sam prije nesto, pa mi nije islo, ali nisam neki talenat, niti imam zivaca za to.5.koji su ti omiljeni zanrovi knjiga i filmova?
Ufff, volim svasta. Sto se knjiga tice uvijek ganjam neke tinejdzerske, za uzrast 13-17.
A sto se tice filmova tu volim svasta. Prvenstveno akciju. Ne ratne ili western, to nikako. Volim trilere. Nekad gledam i komediju. Ali ljubavne jako rijetko, ja vam nisam taj tip.6. Ko ti je dao tako lijepo ime?
Prvo da ti se zahvalim na komplimentu 😀saramalik_styles
Tata mi je dao ime, md ga ja ne volim (ime, ne tatu haha) 😋7. Opisi se u tri rijeci.
Glumica, lijena, pricljiva8. Cime se zelis baviti u buducnosti?
Stvarno bih voljela nastaviti sa glumom : upasti u Akademiju u Beogradu i poslije glumiti hehe ali otom potom, ne znam jos ni koju cu srednju skolu upisati.9. Koje jezike znas/volis?
Znam srpski, log, djelimicno engleski i nesto losije njemacki, a volim sva tri. Voljela bih nauciti npr. spanski. I da, da latinski. Aaa latinski bih volkela nauciti. Ali sam ja lijena za to.10. Omiljeni i najgori predmet u skoli.
Omiljeni su mi jezici i hemija, a tehnicko i istoriju mrzim.11. Film/knjiga; suknja/sorc; treniranje/ljencarenje?
Knjiga uvijek prije filma, knjige su nesto najdivnije. (Koliko knjiga procitas, toliko zivota prozivis.)
Sorc apsolutno uvijek prije suknje. Obozavam sorceve i nosim ih stalno, na bazen, na plazu, u setnju, na trening, na skolsko... jako su jednostavni i udobni i prosto ih obozavam.
Treniranje uvijek, ali uvijek. Prije bilo cega, cak i glume i hrane, lol. Sto je trening tezi to bolje ☺12. Kako si upoznala svoju najbolju drugaricu?
Pa moja najbolja drugarica i ja idemo zajedno u razred, ali mi se nismo druzile od prvog razreda. Ja sam se posebno druzila s jednom curom do treceg, dok se ona nije preselila i onda poslije smo se moja bf i ja pocele druziti i tako i sad smo sisters 👧👧13. Kako je izgledao tvoj prvi poljubac?
Nisam ga imala jos uvijek😊14. Jel ti daleko skola?
Noup. Tri minute samo 😋15. Omiljeni grad?
Chikago (ali nisam bila tamo) i Bg 😍😍😍16. Mozes li napraviti post omiljene sminke?
Ne sminkam se, jedino sto koristim je Balea BB krema.
YOU ARE READING
My Random Book
RandomDobrodosli u moj svijet. Ovdje mozete pronaci mnogo razlicitih stvari, savjete, prijedloge, nesto o meni, razne challenge, igre i sl.