Crvena

57 5 5
                                    

Sjedila sam na crvenoj klupi u parku. Imala sam crvenu jaknu. Sunce se iznenada izgubilo. Nebo je postalo crveno. U njemu su se ogledale moje oci crvene od plakanja. Dugo sam sjedila i plakala, dok on nije dosao. Okrznuo me pogledom i ucinilo mi se da je on crven.
"Hej malecka, zasto places?" pitao me je.
Skrivajuci lice u dlanove mislila sam da ce otici, a on je sjeo na klupu. "Imam dvije jedinice".
Nista nije rekao. Uzeo me je za ruku i poveo u slasticarnicu. Tek onda sam vidjela da on nije crven. Imao je dvije kovrdze kod desnog oka, a na jakni mu je pisalo 'TOMI' . Tako sam ga zvala jer mi nije htio reci ime. Zvao me je 'MOJA CRVENA'. Svakog dana dolazio je kod mene i vjezbali smo fiziku i matematiku, poslije smo tj. sam popravila jedinice na petice. 20 dana smo bili zajedno. Od 20 smo isli u kino, sjedili u zadnjem redu, grickali sjemenke i ljubili se. Govorio mi je : "Znas crvena, ti si moje sve. Obecaj mi da neces plakati kad odem ".
Ja sam se smijala i on se smijao i nisam mu vjerovala da ce otici.
21. dan nije dosao. Ostale su samo rijeci napisane crvenim flomasterom: " ZNAS CRVENA, TI SI MOJE SVE".
Zavrsila sam gimnaziju sa 5 iz matematike. U znak sjecanja na njega cvrsto sam odlucila da studiram matematiku. Jednog dana dok sam cekala predavanje ugledala sam nesto u uglu klupe, kao crvena slova: " Zvao sam je Crvena. Slatko sam je ljubio. Voljela me je i ja sam joj pokazivao matematiku. Mislila je da imam 16, a imao sam 21 godinu i vec sam bio vjeren s drugom. Zvao sam je Crvena i gorko sam plakao kad sam je morao ostaviti. Nisam ni slutio d acu je sresti onog dana na klupi. A BILA JE MOJE SVE!"
Vjetre, ako ikad zamrsis njegovu kosu, tiho mu sapni: "ONA TE JOS UVIJEK VOLI".

 A BILA JE MOJE SVE!"Vjetre, ako ikad zamrsis njegovu kosu, tiho mu sapni: "ONA TE JOS UVIJEK VOLI"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Random BookWhere stories live. Discover now