Zamisljajuci njegove tamne oci, u njima sam vidjela ono sto vidim u ocima voljene osobe. Sjedila sam na klupi sama, a on se vrtio oko neke djevojke cije sam ime dobro znala. Okrenula sam mu ledja i pogledala u stranu. Tu su bili svi moji drugovi. A ja sama. Cula sam glasan smijeh koji je dolazio sa klupe na kojoj su sjedili oni. On, o kojeg sam voljela, iznevjerio me je. Tada osjetih ruku na mom ramenu.
-Zdravo- rekao je namignuvsi lijevim okom.
-Zasto sjedis sama?- ulitao je mirno, gledajuci u daljinu.
- Pa, vidim da se lijepo zabavljas. Idi tamo kod nje. Nemoj da te zadrzavam. I, skini ruku sa mog ramena, dok ona nije pomislila nesto ruzno- rekoh tuzno i pomjerih se u stranu
- Ha,ha,ha - culo se glasno smijanje -Mislis na Anu? - upitao je on.
- eh, to mi je samo prijateljica - glas mu se iznenada uozbilji.
- Zasto to bas meni pricas, bas se meni ispovijedas - rekoh i udaljih se od njega
On se okrenu i podje prema sijalici koja je stalno zmirkala i u svakom trenutku kao da je ponavljala : "On je tuzan i nemoj i ne budi s njim tako surova!"
Tako sam razmisljala i iz mene prosto izleti : " ali...!"
On se okrenu i teskim koracima dodje do klupe.
- Da?!- upitno me pogleda
Ja zbunjeno nastavih - Znas, ovaj ... Ja nisam htjela da te uvrijedim.
Nako malo tisine nastavih.
Izvini... Eto ja sam se tebi izvinila, a ti me sad mrzi!
Ustadoh i spustenog pogleda krenuh. Suze, suze mi nisu dale da ostanem. Kao da su govorile "idi, ne smijes dopustiti da te vidi takvu. Idi!"
I dok sam se tako borila s tugom zacuh dobro poznat glas: Ja te volim!!!
Stadoh kao ukopana. Laganim koracima se uputio prema meni : Pa ti places!...-iznenadjeno rece.
Okrenuh se i rekoh: Ne, vise ne placem- i zbunjeno obrisah suze.
I tako zagrljeni stigosmo do Sanje.
- Vidi ko nam to stize! - uzviknu ona. Tada mi se svijet ucinio mnogo ljepsim. Sanja je jedino znala koliko ga volim.Eto ljudovi, 337 rijeci, nadam se da ste zadovoljni. 😘😘
Nije me bilo dva dana, nesto mi wattpad nije bio u redu a onda sam zaboravila sifru, but now I'm here.
Rjesenja za kviz izlaze u ponedjeljak jer danas i sutra mi baka i deda slave slavu pa sam zauzeta citav dan.
Danas je ovo jedino, a sutra ako stignem mozda jos jedna pricica.
Poyyy
YOU ARE READING
My Random Book
RandomDobrodosli u moj svijet. Ovdje mozete pronaci mnogo razlicitih stvari, savjete, prijedloge, nesto o meni, razne challenge, igre i sl.