Citati -part 1

52 2 18
                                    

Caoo. Znam da je vec skoro ponoc i vjerovatno ce vecina vas ovo vidjeti ujutru (log) ali sam ja trenutno raspolozena za pisanje 😀.
Razmisljala sam sta uraditi pa sam skontala da pisem neke citate. Inace sam zavisnik od njih i imam dva velika rokovnika, u jedan pisem citate na srpskom, a u jedan citate na engleskom. Tacnije, citat je ustvari nesto sto je neko rekao i to prenosimo njegovim rijecim, ali kad ja kazem citat mislim na bilo koji tzv. natpis ili ne znam kako da kazem, ono kad nadjete neku recenicu na slici. Nebitno, shvaticete.
I u naslov sam stavila part 1 (prvi dio) jer planiram stavljati jos ovakvih postova. Ako vam se svidja votajte. Sooo, uzivajte 😘

Zasto u zivotu srecemo one koje volimo, a ne mozemo ih imati, a ni zaboraviti?

Tesko je umrijeti kad nista ne boli, a jos teze ostaviti koga srce voli.

Ljubav je bolest bez koje covjek nije zdrav.

Najteze je u bolu i tuzi sjecati se sretnih dana.

Budi pametan i pravi se lud, tako najbolje vidis stvari.

Najbolje oruzje: ljubav.
Najjaci stit: osmijeh.
Najveca snaga: um.
Najveci dar: zivot.

Nije rastanak taj koji boli, vec kraj.

Pravi prijatelj te upozori kada ucinis gresku. Lazni prijatelj upozori sve ostale.

Rodila sam se kad su htjeli, umrijecu kad ne zelim, zato zivim kako ja hocu.

U jednom trenutku u zivotu shvatis kome je stalo, kome nikad nije bilo, kome vise nije i kome ce uvijek biti. Zato se ne zamaraj ljudima iz proslosti. Postoji razlog zasto nisu dosli u tvoju buducnost.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.
                                -Johnny Depp

Some days you eat salads and go to the gym, some days you eat cupcakes and refuse to put on pants. It's called balance.

I believe that two people are connected at the heart and it doesn't matter what you do, or who you are, or where you live; there are no boundaries or barriers if two people are destined to be together.
                                - Julia Roberts

Losers quit when they're tired. Winners quit when they've won.

I my life, I've lived, I've loved, I've lost, I've lost, I've missed, I've hurt, I'vetrusted, I've made mistakes, but most of all, I've learned.

Life is a game. You can be player or a toy.

Live like there's no tomorrow.

It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not.
                                  - Kurt Cobain

The sun loved the moon so much. He died every night to let her breathe.


Eto ja sam izdvojila deset citata na srpskom i deset na engleskom. Nadam se da vam se svidja i nadam se da ce barem neki skrinsotovati bar nesto od ovoga. Ako se pronadjete u nekom od citata obavezno komentarisite.
Htjela sam da napomenem da imam ask, zovem se Nikoleta Peric.
Ako bude dosta pregleda i pozitivnih komentara na ovom postu uskoro pravim i part 2. Laku noc. Chill guysss 😉😉😉

My Random BookWhere stories live. Discover now