1. Sta imas na sebi trenutno?
Sportski top i sorc, jer sam trenirala.2. Koliko si visoka i teska?
164cm, 52kg3. OTP?
Nemam ga, mozda Sheo (Shai Woodley i Theo James) u Divergentu5. Omiljeni filmovi i serije?
E.T. i Mr. & Mrs. Smith, a serija Cobra 11 i Amerrican Horror Story Murder House.6. Koliko imas godina?
137. Horoskopski znak i podznak?
Znak- vaga, podznak - skorpija.8. Omiljeni quote?
Ima ih milion, ali sad mi stvarno nista ne pada na pamet.9. Omiljeni glumac?
Nemam10. Omiljena boja?
Plavaaa💞11. Glasna ili tiha muzika?
Glasna. Ne podnosim tiho slusati muziku.
"Muzika nikad nije preglasna, osim kad ne treba da se cuje""If the music is too loud, you are too old"
12. Koliko dugo se tusiras?
20 minuta najmanje.13. Da li si nekada bila u fizickoj tuci?
Noup14. Strahovi?
Ima ih dosta... Recu samo za mrak i insekte.15. Da li si emotivna?
Jakooo16. Posljednja knjiga koju si procitala?
Uporedo sam citala Zonu Zamfirovu i Divergentni i to sam zavrsilq, sad citam Pobunjeni.17. Posljednji film koji si pogledala?
Pocela sam gledati The Boy ali sam se prepala pa ugasila na pola, a posljednji do kraja koji sam pogledala je The Origins.18. Posljednja osoba s kojom si pricala?
Od jutros sam sama i ni sa kim nisam pricala, ali chatujem s bf.19. Omiljena hrana?
Krompir (peceni, kuvani, pomfrit, pire...) I makarone (sa sirom ili pavlakom).20. Sviras li neki instrument i koji?
Noup21. Posljednja pjesma koju si pjevala?
Mirror od Brune Marsa i Lil Waynea.
YOU ARE READING
My Random Book
RandomDobrodosli u moj svijet. Ovdje mozete pronaci mnogo razlicitih stvari, savjete, prijedloge, nesto o meni, razne challenge, igre i sl.