Το βιβλίο που κρατάς στα χέρια σου είναι απόλυτα εμπιστευτικό. Τις απαντήσεις σου θα τις δείτε μόνο εσύ και η Επιτροπή. Για να σε βοηθήσουμε στο S.E.C.R.E.T., πρέπει να μάθουμε περισσότερα σχετικά με σένα. Απάντησε διεξοδικά, ειλικρινά και άφοβα. Παρακαλώ, άρχισε από δω: Ακολουθούσε μια σειρά από ερωτήσεις, με χώρο ανάμεσά τους για τις απαντήσεις. Οι ερωτήσεις με σάστισαν με τη λεπτομέρειά τους. Καθώς δοκίμαζα το στιλό, ακούστηκε ένα σιγανό χτύπημα στην πόρτα. «Περάστε». Το μαύρο καρέ της Ντάνικα ξεμύτισε από το άνοιγμα της πόρτας. «Συγγνώμη για τη διακοπή...» μουρμούρισε. «Η Ματίλντα μού είπε ότι ζήτησες λίγο τσάι». «Α, ευχαριστώ». Μπήκε και ακούμπησε αθόρυβα μπροστά μου ένα ασημένιο σερβίτσιο του τσαγιού. «Ντάνικα, εσύ το έχεις κάνει αυτό; Αυτό το πράγμα;» Μου χάρισε ένα πλατύ χαμόγελο.
«Όχι. Βλέπεις;» είπε σηκώνοντας τον γυμνό καρπό της. «Δε φοράω βραχιόλι. Έτσι το καταλαβαίνεις. Η Ματίλντα λέει πως ίσως δε χρειαστεί καν να γίνω μέλος αν παίξω σωστά τα χαρτιά μου εξαρχής με τον φίλο μου. Εξάλλου πρέπει να είσαι κάπως μεγάλη – πάνω από τριάντα. Αλλά νομίζω πως είναι καταπληκτικό!» πρόσθεσε το εικοσιδυάχρονο. «Απλώς απάντησε ειλικρινά, Κέισσι. Όλα από κει και μετά θα είναι εύκολα. Έτσι λέει συνέχεια η Ματίλντα». Ύστερα έκανε μεταβολή και βγήκε από το δωμάτιο, κλείνοντας την πόρτα πίσω της και αφήνοντάς με πάλι μόνη με το ερωτηματολόγιο και το μυαλό μου που κάλπαζε. Μπορείς να το κάνεις, Κέισσι. Κι έτσι, ξεκίνησα.
1. Πόσους εραστές είχες; Ποιον θεωρείς ιδανικό εραστή ως προς την εξωτερική εμφάνιση; Προσδιόρισε ύψος, βάρος, χρώμα μαλλιών, μέγεθος πέους και λοιπές προτιμήσεις. 2. Μπορείς να έρθεις σε οργασμό μέσω κολπικής διείσδυσης; 3. Σου αρέσει το στοματικό σεξ (παθητικό); Σου αρέσει το στοματικό σεξ (ενεργητικό); Ανάπτυξε. 4. Πόσο συχνά αυνανίζεσαι; Ποια μέθοδο προτιμάς; 5. Έκανες ποτέ σεξ της μίας βραδιάς; 6. Όταν σε ελκύει κάποιος, συνήθως κάνεις εσύ την πρώτη κίνηση; 7. Έχεις κάνει ποτέ σεξ με γυναίκα ή με περισσότερους του ενός παρτενέρ; Ανάπτυξε. 8. Έχεις κάνει πρωκτικό σεξ; Σου άρεσε; Αν όχι, γιατί; 9. Ποια αντισυλληπτική μέθοδο χρησιμοποιείς; 10. Ποιες θεωρείς πως είναι οι ερωτογενείς σου ζώνες; 11. Τι άποψη έχεις για την πορνογραφία; Και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά. Σου αρέσει να κάνεις σεξ όταν έχεις περίοδο; Σου αρέσουν τα βρομόλογα; Ο σαδομαζοχισμός; Να σε δένουν; Σεξ με ανοιχτά ή με σβηστά φώτα;...
Αυτό φοβόμουν περισσότερο απ' όλα. Να νιώσω πελαγωμένη. Ήταν σαν εκείνους τους απαίσιους εφιάλτες που με ταλαιπωρούσαν αφότου παράτησα το πανεπιστήμιο: ότι έπρεπε να γράψω απροειδοποίητο διαγώνισμα. Είχα έναν και μοναδικό ερωτικό σύντροφο. Δεν είχα ιδέα τι μέγεθος πέους προτιμούσα, και το πρωκτικό σεξ ήταν μια εξωτική, απόμακρη ιδέα, της ίδιας λογικής με το να κάνω τατουάζ στο πρόσωπο ή να κλέψω από κατάστημα. Αλλά έπρεπε να απαντήσω ειλικρινά. Ποιο ήταν το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί; Ότι θα ανακάλυπταν την απόλυτη σεξουαλική ανικανότητά μου και θα μου έδειχναν την έξοδο; Αυτή η σκέψη έκανε την υπόλοιπη άσκηση γελοιωδώς αστεία. Στο κάτω κάτω της γραφής τι είχα να χάσω; Στο κάτω κάτω της γραφής η σεξουαλική μου απειρία δε με είχε οδηγήσει εδώ; Ξεκίνησα από την απλούστερη ερώτηση, την πρώτη, που ήταν σχετικά εύκολη – Έναν. Είχα έναν εραστή. Τον Σκοτ. Έναν. Και μοναδικό. Όσον αφορά τον σωματότυπο που προτιμούσα, σκέφτηκα όλους τους σταρ του σινεμά και τους μουσικούς που θεωρούσα ελκυστικούς και εξέπληξα τον εαυτό μου γεμίζοντας όλο το κενό με ονόματα και ιδανικά. Ύστερα προχώρησα στην επόμενη ερώτηση: κολπικούς οργασμούς; Την προσπέρασα. Δεν είχα ιδέα. Όταν έφτασα στην ερώτηση για τις ερωτογενείς ζώνες, μόνο που δε σηκώθηκανα πάω στη βιβλιοθήκη να βρω το λεξικό. Δεν μπορούσα να την απαντήσω. Ούτε την επόμενη ούτε και το αν είχα πάει με γυναίκα. Απάντησα στις υπόλοιπες όσο καλύτερα μπορούσα. Τελικά έφτασα στην τελευταία σελίδα του ερωτηματολογίου, όπου υπήρχε χώρος για να προσθέσω όποιες άλλες σκέψεις είχα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
S.E.C.R.E.T
RomanceΜετά τον θάνατο του συζύγου της, η ζωή της Κέισσι είναι γεμάτη τύψεις και μοναξιά. Ο κόσμος της θα αλλάξει άρδην όταν θα ανακαλύψει το ημερολόγιο που άφησε πίσω της μια μυστηριώδης γυναίκα στο εστιατόριο όπου εργάζεται η Κέισσι. Οι συγκλονιστικές, ω...