Deel 1

361 12 2
                                    

'Ik ben thuis' roept Ilse vanuit de gang naar Bart. Ze had net een lange werkdag achter de boeg. 'Hey liefje' zei Bart toen Ilse naast hem op de bank plofte. Hij kijkt Ilse aan. 'Wat bedoel je nou weer met die blik'? 'Nou, ik dacht dat ik ook op een andere manier begroet kan worden dan ik ben thuis'. Toen gaf Ilse hem een kus. 'Zo goed meneer Vergoosen'?'Ja hoor mevrouw De Lange'.'Hoe was je dag'?'Druk'. 'Over een paar maanden komt mijn nieuwe album uit en ik moet nog zoveel doen'.'Het komt wel goed schat'.'De vorige albums gingen toch ook goed'.'Ja dat is wel zo, maar toch'.'Het is wel altijd weer die stress'.'Maar ik ben er ook nog om op je te letten'.'Dat klopt' en ze kijkt Bart lief aan. Opeens schiet Bart naar Ilse toe en begint haar te kietelen. 'Stop'! 'Nee hou op, ik kan hier niet tegen'. Ilse gierde het uit. 'Nou, omdat je het zo lief vraagt zal ik ophouden' lachte Bart. Hij trok Ilse naar zich toe en gaf een kus op haar haar. Een uur later zaten ze samen aan het avondeten. 'Heb je morgen nog iets te doen'? vraagt Bart.'Ik heb morgenochtend afgesproken met mijn manager in de studio om de stand van zaken te bekijken'. antwoorde Ilse. 'En daarna ben ik vrij'. 'Dan heb ik een goed idee' zegt Bart.'Jij en ik gaan morgen samen lunchen in een leuk restaurant en daarna met zijn tweeën heerlijk een boswandeling maken'. Ilse knikt instemmend. 'Leuk'!'Ik heb er nu al zin in'.'Het is lang geleden dat we echt iets samen hebben gedaan'.'Na het eten zitten Bart en Ilse samen op de bank'. Dicht tegen elkaar en Ilse met haar hoofd rustend op Barts schouder. Het is 22:30 uur. Ilse en Bart maken zich klaar om naar bed te gaan. 'Weltrusten lieverd' zegt Ilse.'Jij ook schat'. Toen knipte Bart het licht uit. Als snel vielen ze in slaap.

Ilse De Lange And The Story Behind JuliaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu