Het is drie weken later. Julia en Ilse zijn in de kleedkamer bij Rtl Late Night. Ze worden nu opgemaakt voor de uitzending.'Ik ben best wel zenuwachtig' zegt Julia als ze weer alleen zijn.'Het komt goed lieverd'.'We gaan daar stralen op het podium'!'Ik ben blij dat je mee ben't.'Dit gaan we samen doen'!'Ik ben ook blij dat jij er bent mama'!'Nog 5 minuten voordat we in de lucht gaan'.'Kom op'!'Het gaat zo beginnen' lacht Ilse naar Julia.'3,2,1...' 'Goedeavond en welkom bij weer een uitzending van Rtl Late Night met vandaag Ilse De Lange en haar dochtertje Julia'. Ilse keek naar Julia. Ze voelde zich trots.'Ilse, jij heb net een nieuw album uitgebracht'. 'Klopt'.'Dit is hem'.'Wat is voor jou het belangrijkste liedje op het album'?'Nou, alle liedjes vind ik erg mooi geworden, maar eentje is voor mij erg speciaal'.'En dat is'?'Next to me'.'En waarom is dat liedje zo speciaal voor jou'?'Nou, dat liedje heb ik speciaal geschreven voor mijn dochter Julia die nu naast me zit'.'Ik schreef het toen Bart en ik net hadden besloten om Julia te adopteren'.'Mooi'!'En jullie gaan dat liedje ook hier nu zingen'?'Ja, klopt'!'Ik ben benieuwd'.'Zouden jullie dat nu willen doen'?'Graag zelfs'! Ilse kijkt naar Julia.'Ben je er klaar voor'?'Zeker'! Zegt Julia terug. Ze stapt van haar stoel af en pakt de hand van Ilse. Samen gaan ze het podium op. De muziek start. Dan pas beseft Ilse dat ze samen met haar zesjarige dochtertje hun dromen kan waarmaken. Dan pas beseft ze dat ze haar passie samen met Julia kan volgen: Zingen.
JE LEEST
Ilse De Lange And The Story Behind Julia
AcakDoor het drukke werk dat Ilse deed dacht Ilse eigenlijk nooit aan kinderen, maar toen ze Julia zag was het anders. Julia heeft veel meegemaakt en Ilse wil haar helpen. Maar kan dat wel en hoe?