Deel 15

159 7 0
                                    

Julia kijkt ze met grote ogen aan.'Echt'?'Ja lieverd'! Julia begint te lachen en te huilen tegelijkertijd. Ze slaat haar hand voor haar mond. Ze kan het niet geloven. Bart en Ilse zijn heel lief en dan gaan ze ook nog voor me zorgen denkt ze. Ilse geeft haar een kus en Bart volgt haar. Dan komt de arts binnen.'Goed nieuws'! Alledrie kijken ze de arts aan.'Over een week mag je naar hui's. Julia glimlacht. De arts knikt en loopt de deur uit.'Ik ben zo blij', zegt Julia zacht.'Wij ook lieverd'.

Het bezoekuur is afgelopen. Ze hadden al aan Julia gevraagd welke kleur ze op de muren van haar kamer wilde. Lichtpaars was haar antwoord.'Wij gaan gelijk aan de slag met je kamer zodat je over een week er in ieder geval kan slapen'. Julia glimlacht en geeft Bart en Ilse een knuffel waarna Ilse en Bart naar de auto lopen.'Gaan we gelijk verf halen'?'Ja, goed idee'. Ze rijden naar de bouwmarkt en kopen de goede kleur. Samen lopen ze met een karretje met verf en nog wat andere kleine en noodzakelijke spullen. De bank, kast en bed zouden later geleverd worden. Ilse kijkt lachend voor zich uit.'Je heb er echt heel veel zin in dat Julia bij ons komt wonen hè'. Ja, ik heb er echt ontzettend veel zin in' antwoord Ilse. Samen rijden ze naar huis en gelijk gaan ze aan de slag.

Ilse De Lange And The Story Behind JuliaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu