Pactul!

1.6K 82 9
                                    

 Stateam in fotoliu gandindu-ma la cele intamplate cu o zi inainte. Ma simteam al naibii de ciudat, stiam ca nu am facut nimic gresit prin faptul ca am acceptat acest caz dar oare m-am implicat prea mult. Ce urma sa fac pe mai departe, am inceput sa mint oamenii din jurul meu si sa fac lucruri de care nu imi amintesc, cata incredere pot sa am in el. Monica a plecat azi dimineata acasa, avand in vedere ca este Sambata se poate relaxa in liniste, totusi ma mir cum de nu m-a mai intrebat nimic de incidentul de ieri. In orice caz, nu puteam sa ii zic adevarul, ar fi trebuit sa o mint din nou ca tot ce a vazut i s-a parut.

Priveam in gol la cana de cafea pe care o aveam in mana.

-La ce te gandesti asa de profund? Vocea lui joasa ma readuce la realitate.

Era sprijinit de fotoliul meu si ma privea.

-Sunt multe lucruri care ma framanta.

-Cum ar fi? Spune el ridicand o spranceana.

-Pai tot, ce voi face acum ca esti in corpul meu, mai exact ce voi face pe viitor. Adica nu ma pot preface ca totul e normal ca de obicei pentru ca nu mai e.

-Stiu ca iti e greu sa vorbesti cu un tip pe care numai tu il vezi si eu m-am gandit la asta, de aceea am o propunere pentru tine, mai exact un pact.

-Te ascult.

-Poate o sa iti para ciudat, dar ce ar fi sa ma eliberezi .

-Cum?

Atunci imi vin in minte cuvintele acelei batrani "Stai departe copila, nu stii in ce te bagi."

-Tu te vei intoarce la viata ta normala iar eu voi putea sa fiu liber imi voi recapata puterile si tu vei scapa de grijin. De cand sunt sigilat in diversi oameni puterile mele au scazut enorm.

-De ce as face asta? Ca sa ingrozesti din nou oamenii?

-De ce te gandesti mereu la altii?

-Poftim?

-Recunoaste, daca nu te interesa atat de mult binele lui Jake, nu se ajungea aici, zice el zambind.

-Daca nu ma interesa Jake nu dadeam peste un enervant ca tine.

-Enervant..eu, domnisoara psiholog ma jigniti.

-Sa zicem ca asi fi interesata de propunerea ta, mie ce imi iese.

-Eternitatea ta cu mine.

-Daca iti rup sigiliul si nu te voi mai vedea vreodata cum e posibil sa am o eternitate cu tine?

-Multe lucruri pe care le credeai imposibile au devenit posibile nu-i asa? Simplu daca nu o sa ma mai vezi nu inseamna ca nu voi fi in preajma ta, iar dupa ce vei parasi corpul tau uman, adica dupa ce vei muri sufletul tau va ajunge in posesia mea si vei renaste ca o noua persoana. Atunci vom fi mai asemanatori decat crezi si vei putea fi cu mine. Ce zici facem un pact.

Hmm voi putea sa imi traiesc viata de om linistita iar dupa ce mor il voi putea revedea, nu suna rau si nu am nimic de pierdut .

-Nu te deranjeaza sa astepti atat?

-Anii de om trec repede nu se masoara la fel ca la fiintele spiritualea, pentru mine anii tai sunt doar o clipire. Deci?

-Bine, sunt de acord.

Atunci vad cum ochii ii sclipesc si pentru o fractiune de secunda un rosu aprins ii inunda irisul apoi ii dispare. Nu inteleg ce s-a intamplat dar eram nedumerita, ochii lui nu au fost niciodata rosii. Il vad cum se duce la birou si ia o foaie A4, o atinge si niste imagini apar pe foaie, erau 3 plante si niste cuvinte in alta limba, nu imi erau cunoscute.

Why me ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum