Bună dragii mei vreau să va încânt cu un nou capitol și aștept părerile și criticile voastre, vreau să știu dacă va place și daca merită să o continui, Enjoy :*
-----------------------+-------------------------------+-------------------------
Îl priveam nedumerită, mă încrunt și îi spun ridicandu-ma în picioare revoltată.-Mă ameninți cumva?
Se ridica privindu-ma zâmbind .
-Sigur ca nu, doar ca asta se va întâmpla dacă curiozitatea te omoară.
-Știi ceva, am dreptul să caut informații despre subiecții mei și nici tu nici altcineva nu îmi va spune ce să fac.
-Te-ai cam înfierbântat sau mi se pare mie, deja ai început să respiri greu iar bătăile inimii ti-au crescut, dar e normal să te exciți în fața unui demon, sunt o ființă superioară ție.
-Da în corpul unui om neajutorat.
E adevărat ca spiritele încep să se încingă între noi, Daemon se uita la polițistul care ne păzea, ochii îi sclipesc, iar polițistul leșina și cade pe gresia încăperii.
-Ce i-ai făcut?
-Nimic momentan.
Pe hol se auzea gălăgie însă Daemon își ridica ușor mana și blochează usa. Mă dau un pas în spate dar trece de masa din încăpere mă apuca de umeri și mă împinge în geamul de sticlă.
-Ce vrei ?
-O eternitate cu tine, ce zici?
Atunci mă săruta, avea niște buze așa de moi și cărnoase, îmi mușca usor buza de jos facandu-ma să gem de plăcere, îmi explorează ușor gura cu limba, iar limbile noastre se unduiesc ușor ca intr-un tango, încercam să domin dar în zadar, își apăsa usor corpul de al meu. Îmi prinde mâinile și le ridica deasupra capului meu, îsi muta sărutările pe gâtul meu însă revine repede la poziția inițială continuind să îmi dezmierde buzele.
-Nu ași fi crezut ca o muritoare poate fi atât de apetisanta, îmi zice în șoaptă.
Deodată o durere de cap mă cuprinde, încep să amețesc, se pare ca ceea ce îmi făcea îmi transmitea niște unde de energie supranaturale, văd în ceată și nu mai aud nimic, corpul meu se scurge încet, începe să îmi curgă sânge din nas iar apoi totul devine negru.
_----------------------------------+---------------------------+-----------------
Știu ca e scurt dar nu mă omorâți , cel din imagine e Jake dar ochii sunt a lui Daemon kisses .
CITEȘTI
Why me ?
Misteri / Thriller-Nu ai înțeles încă , eu sunt capcana ta ,infernul tau , te-am sedus și ai căzut în mrejele mele ! -Poate ,dar te-ai apropiat prea mult de mine și acum stai în fața celei mai mari slăbiciuni ale tale !