Fugeam cat ma tineau picioarele dar parca ma invarteam in cerc, deoarece am ajuns in acelasi loc de unde am placat. Cum e posibil, am fugit in directia opusa si totusi am ajuns in acelasi loc, ma opresc putin uitandu-ma din nou la copacii uscati din acel loc si fara sa imi dau seama unul dintre barbatii care ma urmareau imi prinde mainile la spate si imi pune un cutit la gat.
-Pramatie credeai ca o sa scapi asa usor, de ce ne spionai? Raspunde altfel iti iau jugulara!
Spune el nervos in timp ce imi apasa din ce in ce mai mult lama cutitului pe piele, simt o usturime si o dara de sange incepe sa curga de la gatul meu.
-N..nu va spionam, incercam sa ies din padure ..eu doar ..
Al doilea barbat apare gafaind si se opreste in fata mea .
-Ce facem cu ea?
-Dati-mi drumu, spun in timp ce il calc pe picor pe cel care ma tinea, dar cand am vrut sa fug, din nou sunt apucata de brat si primesc o palma peste fata si cad pe jos.
-Pleci deja, spune unul dintre ei razand .
Sunt apucata de bluza si ridicata de jos, ma strangea enorm de tare. Incerc sa ii inlatur mana dar nu pot, era in zadar, erau mult mai puternici decat mine.
-Ai vazut destule si am decis ca nu e bine sa te lasam in viata asa c......c...ca..., incepe sa tuseasca ceea ce il face sa imi dea drumul pentru un moment.
Isi duce palmele la gura si observa ca are sange, incepe sa tuseasca din ce in ce mai tare si sa scuipe sange din plamani. Cade in genunchi tinandu-se cu mana de stomac.
-Frate, esti bine? Ma auzi?
Celalalt se apropie de el si ii ridica incet capul, plangea dar din ochi nu ii curgeau lacrimi ci sange, la fel se intampla si cu urechile lui, mici picaturi de sange se prelingeau de la urechile lui pe gat in jos, era speriat si incepe sa tipe: -Ce se intampla cu mine, de ce nu mai aud nimic?
Apoi se apuca cu mainile de gat si incepe sa respire sacadat: -Nu pot sa respir, ajuta-ma.
Il apuca de brat pe cel care il privea, tipul uitandu-se ingrozit la el se da cativa pasi in spate si isi priveste colegul cum isi da ultima suflare in fata lui. Se intoarce nervos spre mine si ma apuca de gat .
-Ce se intampla aici?
Un roi de frunze incepe sa se invarta de jur imprejurul nostru, privea toata scena fara sa imi dea drumul din stransoare, frunzele se opresc in loc de parca timpul statea iar noi eram prinsi la mijloc. Dupa cateva secunde frunzele cad brusc pe solul fara viata din acel loc. Ochii i se maresc si mana incepe sa ii tremure, imi da drumul din stransoare si se da cativa pasi in spate.
-Cine esti tu, de unde ai aparut? Nu te apropia.
M-am uitat in spatele meu si nu era nimeni, de ce era asa speriat?
-Ti-am zis sa nu te apropii, incepe sa dea cu cutitul in stanga si in dreapta de parca se lupta cu vantul, era speriat isi acopera fata cu bratele de parca se apara de ceva, fara sa isi dea seama se impiedica de radacina unui copac care era iesita inafara solului si cade lovindu-se cu capul de o piatra destul de mare. Sangele incepe sa se prelinga pe piatra si imi dau seama ca deja erau 3 oameni morti in padurea aia iar eu trebuia sa plac urgent de acolo.
4 frunze prinse intr-o adiere de vant incep sa ma inconjoare apoi plutesc drept in fata mea prin padure. Primul instinc a fost sa le urmaresc si asta am si facut, oamenii nu mor din senin si frunzele nu plutesc pe langa tine intentionat deci stiam ca e un semn asa ca am urmat frunzele si am reusit sa ies din padure la sosea exact unde parcasem masina. Frunzulitele sau imprastiat in vazduh iar eu am urcat in masina si am pornit spre casa.
CITEȘTI
Why me ?
Mystery / Thriller-Nu ai înțeles încă , eu sunt capcana ta ,infernul tau , te-am sedus și ai căzut în mrejele mele ! -Poate ,dar te-ai apropiat prea mult de mine și acum stai în fața celei mai mari slăbiciuni ale tale !