26' Çoban

400 12 0
                                    


Büyükbabam köyde oturduğu icin,köyde olan sey her zaman ahır ve ağıldir.Bunlarıda otlatmak için bir çobana ihtiyaç vardir.Birgun,büyukbabam bir çoban almis yanina.Çoban da kamburmuş."Sen bu isi yapamazsin" "Yaparim."der demez buyukbabam bunu yanina almis.Buyukbabam bunu ise aldiginin 7.gununde, bu coban ruyasinda aynen simdi anlatacaklarimi gormus..7 tane cin bizim evin tam ortasinda "çarşambadir carsamba...carsambadir carsamba.."diye kendi kendilerine oynuyorlarmis.Bizim çoban da onlarla beraber oyuna katilip " çarsambadir carsamba"diye oynamis.Cinlerin arasindan birisi demis ki; "bu bizim sozumuzu dinliyor,biz buna bi iyilik yapalim"demis.Diger cinlerde tamam der demez,cinlerden biri bu çobanin kamburunu düzeltmis.Duzeltir duzeltmez coban uykusundan kan ter icinde kalkiyor ve bir de bakiyor ki kamburu yok...Çok seviniyor tabi garibanim. Kamburu yok oldu ya,iste bunu anlatiyor buyukbabama.Ertesi gece,bu coban yeniden yatagina yatiyor.Ayni ruyayi tekrar goruyor.Fakat bu sefer cinler o gunun persembe olmasina ragmen yine "carsambadir carsamba,carsambadir carsamba" diye oynuyorlarmis.Coban yine gelmis aralarina ve aynen soyle demis "Tamam dun carsambaydi ama bugun persembe,hadi persembe diye oynayalim"Cinler,hic orali bile olmadan "carsambadir carsamba"diye oynamaya devam etmisler.Coban iyice israr edince boyle yapalim diye cinlerden biri aniden adamin yanina gelmis ve "Demek sen bizim dedigimizi dem3zsin ha!Al sana bir mahluk!"deyip tekrar eski haline yani kambur haline getirmis.Tabi sabah kalktiginda da ayni eski haline donmus.

Yaşanmış Korku Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin