Orta yasli bir adam, bir cumartesi gecesi isinden evine dönüyomus. Yetismesi gereken çok is oldugu için haftalardir fazla mesai yapiyor ve geç saatlere kadar çalisiyormus. Yine o cumartesi de isinden geç çikmak zorunda kalmis.
Bu sirada yol kenarinda 15-16 yaslarinda sevimli bir kizin otostop yaptigini görmüs. Adamin da ayni yaslarda iki kizi varmis. Hemen arabayi kizin yanina yanastirmis ve "Gece yarisi böyle issiz bir yerde ne yapiyorsunuz Allah askina? Bu saatte otostop mu yapilir?" demis. Kiz, "Uzun hikaye. Rica etsem beni evime götürür müsünüz? Buraya çok yakin. Bu iyiliginizi ömür boyu unutmam." diyerek arka koltuga oturmus.
Kizin üzerinde cicili bicili, hos bir elbise varmis. Evinin adresini vermis. Gerçekten de yakinmis ev. Adam eve vardiginda önünde durmus, "Iste geldik küçük hanim." diyerek arka koltuga dönmüs ama arkada hiç kimse yokmus. Gözlerine inanamamis tabii. Hemen arabasindan inip evin kapisini çalmis. Beyaz saçli, çok yorgun görünen yasli bi kadin açmis kapiyi. Adam heyecanla, "Bana inanmayacaksiniz ama yoldan küçük bi kiz aldim. Bana buranin adresini verdi ama tam geldigimizde..." Yasli kadin adami susturmus, "Biliyorum, biliyorum..." demis, "...Sonra da ortadan kayboldu degil mi? Bu basima ilk defa gelmiyor. Her cumartesi aksami ayni sey olur."
Meger kiz bir cumartesi gecesi arkadasindan dönerken trafik kazasi geçirmis ve oracikta ölmüs. Simdi her cumartesi gecesi kazada öldügü yerden otostop yapip evine gelmek istiyomus ama bunu bugüne kadar basaramamis. Kadin bunlari anlatirken adamin gözü piyanonun üzerindeki kizin fotografina ilismis. Evet, kiz ayni kizmis ve üzerinde de ayni elbise varmis.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşanmış Korku Hikayeleri
Short Story#WattysTR2016 Korku hikayelerini seviyorsan bu kitap tam sana göre!! Bu kitapta gerçekte yaşanmış korkunç hikayeler vardır....