Medyadaki:Barış
Akşam olmuş ama biz hala yoldaydık trafik beni mahvetmişti.
-Sağa çekermisin?
-Neden?
-Miğdem bulanıyo da
-Bekle şimdi arabama kusarsın uğraşamam kusmuklarınla(eğlenerek söylemişti)
-Eğer dalga geçersen üstüne kusarım araban senin yanında o zaman halt yemiş olur..!(kızarak söyledim) çünkü bunu hakketmişti.
Arabayı Sağa çekti ve ellerini havaya kaldırarak teslim olumuş gibi yapti ve
- tamam tamam sen kazandın dedi.. 😂
Arabadan indim ve kusmaya başladım elinde peçete ve su yanıma geldi
-iyimisin?
-sence ordan bakınca iyi gibi mi
gözüküyorum?
-hayir
- e daha niye soruyon ?
Cevap vermeden arabaya bindi bende elimi yüzümü yıkadım getirdiği su ile azcıkta içtim arabaya bindim ve son ses müzik çalıyordu sanırım baya bi kızmıştı gerçi haklıydı bazen ben kendimi tutamıyorum napabilirim bende böyle karaktere sahip bir insanım.Arabayı çalıştırdı ve 10 dakika sonra bi pastahanenin önünde durduk ve arabadan indi beş dakika sonra elinde poşet arabaya bindi.Suratıda maşallah sirke satıyordu korkumdan bir şey diyemedim gene bi susmam gerektigini düşündüm.
Ara sokata bir gece kondu gibi bir evin önünde durdu.
Ve arabadan indi bende arkasından indim arabayı kitledi ve gece kondu gibi evin bahçesinden içeriye girdik çok güzel bi bahçeydi sanki cennet gibi çok iyi bakılmıştı.
Zile bastı bende dayanamayıp sordum dayanamıp
-burası kimin evi ?
-benim
-peki iceride kim var ?
Tam o sırada kapı açıldı ve bi kadın yüzü bembeyaz gözleri yemyeşildi sanki melek gibiydi başında beyaz başörtü gülmümseyerek bana baktı bende ona gülümseyerek baktım...-Hoşgeldin oğlum
-hoşgeldim anacığım
-oğlum haber verdiğin misafirimiz bu hanım kızımız mı?
-evet anne..Kadın bana sarılarak kızım hoşgeldin gir içeri kusura bakma diktik senide kapıda
Ben gülümseyerek olur mu hiç öyle şey bi andan da ayakkabılarımı çıkarmakla uğraşıyordum ve sonunda çıkarıp içeri girdim ve göz ucuyla şöyle evi süzdüm kutu gibi bi evdi şirin ve bir o kadar da zevkli dizilmişti.
-Hadi bakalım acıkmışsınızdır geçin bakalım sofraya...
Sofraya oturduk ve harika yemekler yapılmış bende bu kadar güzel sofrayı hazırlayan kadına şöyle baktım sanki herşeyi dört dörtlüktü aynı melek gibiydi..
-Hadi kızım yesene niye duruyosun begenmedinmi yoksa istersen istedediğin bişeyi yapalım....(tam kalkacaktaki)ben engelledim kolunu tutum lütfen oturun sadece gözüm daldı zaten harika bi sofra hazırlamışsınız yorulmuşsunuzdur hem hepsini ben yiyiceğim çok acım (gülerek)
-Afiyet olsun kızım.
-Sağaolun sizede afiyet olsun...Beğeni ve Yorumlarınızı bekliyorum.😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANALIM O ZAMAN
Romance18 sene 'nin sırrı... pişmalıklar,öfkeler,gerçekler ve en önemlisi Aşk ❤ Gözde hangi tarafı seçecek ya da kimden hesap soracak? Peki aşkı için savaşacak mı? Kütüphanenize eklemeyi unutmayın! Beğeni ve Yorumlarınızı beklerim☺ Kitap hakkında düşüncel...