Evet iki gün olmuştu bu eve gelmeyişim özlemişmiydim ? peki neden şimdi içeri girmek için can atıyodum acaba yoksa iki tarafın yüzleşeceklerinden mi? Bimiyorum kapıya doğru ayaklarım gitmeye başlamış bile barış önümüzde meryem yenge yanımda desteklercesine kolumu tutarak ilerledik...
İçeri girdiğimizde Halil Araz
hemen ayağa kalktı ve barışa öfke ile bakıyodu...Ve ardından barışa inen tokat ve ben dondum barışın yüzüne bakamadım... Ama ben iyice sinirlendim nasıl bunca cesaret eder hem suçlu hem güçlü inanamıyorum...
-Sen napıyosun ya sana gerçekten inanamıyorum sen nasıl bi insansın yemin ediyorum iyiki bu insanlarla büyümüşüm iyiki sana baba dememiş bu saatten sonra asla demicem yemin olsun demicem sen ki benim anneme işkence yaptın bende sana aynı işkenceye yapıcam madem ki benim hayatım sizin ellerinizde kaybolup gitti bende size aynisini yapıcam yemin olsun ki yapıcam siz benim hayatımı çaldınız bende sizin hayatınızı çalıcan bundan sonra benim yüzümü asla göremicekseniz bende Gözde'ysem bunu yapıcam ve inanın bana siz bana acımadınız ben de size acımayacağım bu kadar basit hayatı kuralına göre oynucam sizin istediğiniz gibi...
-Kızım halil kötü bi adam ondan kurtulıcaz sana söz veriyorun bir daha asla yüzünü görmeyeceksin onun! diye söyledi Yalçın Toprak
-Bence sen hiç konuşma sende onun kadar kötü bi insansın bundan sonra benim ne senin gibi babam nede senin gibi bi babam var....
Herkes arkama bakınca ben de baktım ve şuan hiç beklenmedik bi misafirimiz vardı...Kim mi? Sevgilim Onur... Bi kaç gündür telefon kapalı olunca merak etmiş demek ki... yanıma koşarak geldi
Barışın baktığını
hissedebiliyordum
Bu sesizliği Onur bozdu-Lan sen nerelerdesin telefonların niye kapalı iki gündür eve de gelmemişsin nerdeydin cevap versene niye susuyosun deli olucam konuşsanaa ben deli oldum meraktan kafayı yiyecektimm nerdeydinn söylesene...
Ev sadece onurun bağırmasıyla inliyodu barışa döndüğümde tek kaşını kaldırmış gözleri onura kitlenmiş bir şekilde bakıyodu...Tam onur'a cevap vercektim ki onur barışa dönerek bu kim lann?
Allahım bu çocuk niye böyleydi çok kışkançtı elinde olsa kapıdan dışarıya çıkarmayacaktı ama beni sevdiğine asla şüphem yoktu bende onu seviyodum ama şuan çok garip hissediyodum çünkü barış'a yalan söylemiş gibi hissediyodum aslında bi şey demedim ama...Tüm düşüncelerimden sıyrılıp Onur'a yaklaşıp...
-Onur lütfen sakin ol sana her şeyi anlatacağım ama şuan ailevi sorunları konuşuyoruz lütfenn..Barış'ın Ağızından;
Ben hâla tokatın şokunu atlatamazken bide Onur diye hıyar çıktı gözdeye bağırıyo neden hesap soruyo ki sevgilisimi acaba? O değildi kızın önünde tokadı yedik sırf kendi hatalarını başkalarından çıkarmak isteyen sevgili amcamm... İki gün önce arayıp gözdenin yerini bilip bilmediğimi sormuştu bende bilmiyorum dedim benim yanımda olduğunu anladı o yüzdende bu tokattı ama umrumda mı tabikide hayır sadece ailem bide meleğim....
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANALIM O ZAMAN
Romance18 sene 'nin sırrı... pişmalıklar,öfkeler,gerçekler ve en önemlisi Aşk ❤ Gözde hangi tarafı seçecek ya da kimden hesap soracak? Peki aşkı için savaşacak mı? Kütüphanenize eklemeyi unutmayın! Beğeni ve Yorumlarınızı beklerim☺ Kitap hakkında düşüncel...