11~Bölüm{Kahvaltı}

12 1 0
                                    

Odadan çıktı bende mecbur isemeye istemeye hazırlanmaya koyuldum bavuldum da kıyafet aramaya başladım hemen siyah pantolon üstünede beyaz t-shirt göbek üstü ve üzerinede lacivert ince polarımı giyindim saçlarımıda açık bıraktım.Aslında belki hava almak benim için iyi gelecekti ama ben bu odadan nasıl çıkacağımı merak ediyodum annesinin yüzüne nasıl bakıcam inşallah karşılaşmam neyse odadan çıktım annesi sanırım felçli amcama yemek yedirmeye çalışıyordu şöyle kafamı bi uzattım bana gülerek günaydın kızım barış kapıda seni bekliyo.
-Tamam amcam yemeğini yemiyomu?
-Yok kızım bugün huysuzluğu üzerinde ben oldum o oldu açmadı ağızını
-İzin verirseniz eğer ben yedirebilirmiyim belki beni kırmaz..
-Olur güzel kızım gel bakalım☺

Barışın Ağızından;
Seslice sayıyıyordum yani alt tarafı bi kahvaltıya gidicektik yani neyin süslenmesiydi bu valla fazla güzel olursa asla çıkarmam yani ne olur ne olmaz sonra katil falan olurum...

10 dakika sonra

Hala bekleyiyordum boşuna dememişler erkeklerin kanunu beklemek artık daha fazla dayanamayıp zile bastım kapıyı annem açtı hayırdır oğlum bişey mi unuttun?
-Yok anne gözde hala hazır değilmi?
-Hazır da baban yemeğini yemedi gözde yediririm dedi şimdi yemeğini yediriyo babanda az değil hemen yedi gözde babana ilaç gibi geldi oğlum eğer biraz daha bizimle kalırsa baban ayağa bile kalkar.
-İnşallah anacığım inşallah...
Babamın odasına doğru yürümeye başladım kapıdan biraz izlemeye koyuldum sırf babam yemeğini yesin diye binbür türlü şebeklikler yapıyordu sonuç mu ?
Tabikide kazandı acayip bi çekici gücü vardı.Sanırsam otuz iki diş gülüyodum onun bakışlarından anladım çünkü bana şuan uzaylı görmüş gibi bakıyodu...

Amcamın yemeğini yedirdim tam ilacını vericektim ki arkamdan otuz iki diş sırıtan barışı gördüm sanırım yüz ifademi şuan tahmin ediyorum.
-Hayırdır barış komik bişey mi? Yani varsa söyle bizde gülelim
-Hazırsan gidelim
-Bekle ilaçlarınıda veriyim öyle gideriz
-Tamam bekliyorum kapıdayım fazla bekletirme beni bekletilmekten hiç hoşlanmam..!
-Tam kapıdayken onun ağızını taklit ettim (bekletilmektem hiç hoşlanmam)
-Bişey mi dedin?
-Hayır bay ego!
-Kapıdayım..(kafa sallayarak gitti)

Bende hemen ilacı içirdim ve evden çıktım kapıya çıktığımda bi elinde telefon bi elinde sigara arabının ön tarafına yaslanmış telefonuyla uğraşıyordu.Artık kiminle mesajlaşıyorsa
Hiçbir şey demeden arabaya bindim hemen arabanın içine baktı güldü ve direksiyonun başına geçti müzik açtı son ses

Sen istersen Yanalım O zaman

Camı biraz araladım ve sanırım ikimizde şarkıya eşlik ediyoduk ona doğru döndüm o da bana döndü güldük sonra sinir etmek için ne bakıyon senin yüzünden kaza yapıcaz genç yaşımda ölmek istemiyorum dedim..
Bana bi sinirli bakış attı onu sinir etmek çok zevkliydi ama bi o kadar da korkunçtu.
Arbayı bi küçük bi o kadarda sevimli bi kafenin önüne çekti arabadan indik Gül Bahçesi yazan kafeye girdik duvarlar bembeyaz çicekli koltuk sandalyeler ve masalarının üstümdeki süs pembemsi kafesleri çok şirindi.Hep sevgililer burdaydı kalabalık olduğu için bahçe tarafına geçtik
Boş olan masaya oturduk garson barışa hoşgeldin abi ne alırsınız dedi.Barış bana dönerek ne istersin diye sordu benim için farketmez garsona dönerek iyi o zaman sen bize sepme kahvaltı getir ortaya da muhlama menemen sigara böreği kızarmış ekmek falan doldur masayı aslanım hadi bakalım.
-İstediğin bir şey varmı varsa söyle
-Yok sağaol
-Eee? Anlat bakalım bugüne kadar ne yaptın neler seversin sevgilin var mı? Birazcık tanışalım dimi kuzeniz sonuçta
-O zaman ilk sen anlat sonuçta benim hikayem az çok belli.
-Ama ben önce sordum
-İyi o zaman başlıyım işte liseyi bitirdim şuan yurtdışında üniversite okumak istiyorum bi aksilik çıkmazsa..
-Ne okumak istiyosun?
-Hukuk
-Vay idealıyız ☺
-E yanii neyse devam ediyim işte müzik dinlemek,uyumak,yemek yemek bunlar benim en sevdiğim en zevk aldığım aktivitelerden ha bide arkadaşlarımla olduğum her yerde mutluğum...☺

Beğeni ve yorumlarınızı bekliyoruz😍😍

 YANALIM O ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin