Hep beraber kahvaltı ettikten sonra kahve içiyoduk berkcan numaramı altan altan istedi barış sanırım bunu duymuş ki berkcana dönüp o telefon kullanmıyo hem sen napcan benim kuzenim numarasını bunu söylerken kaşının birisi havadaydı hahah çok komik bi de yalan söylüyodu ben aslında telefon kullanan hata bağımlısı olan biriyim tamam şuan telefonum kapalı olabilir çünkü bizimkiler beni bulmasın diye hem neden kıskanıydu ki beni anlam veremedim bi türlü...
Berkcandan ses gelmeyince
Barış hesabı istedi garson hesabı getirdi berkcan tuturdu ben ödicem diye barış bi andan berkcan bi andan çekiştiryordu hesabı.. Dayanamayıp bu saçmalağa son vermek istedim ve konuya bodozlama girdim ee yani benden daha fazlası beklenmezdi...
-Eee artık kavga etmesenizde ödeseniz bizde kalksak yani herkesin işi gücü var değil ama önemli olan zaten maddi zenginlik değil gönül zenginliği..
-Berkcan:Tamam sıkıntı yok barış siz gidin biz zaten biraz daha oturcaz.Bidakine sen ısmarlarsın aramazda böyle şeylerin lafı olmaz
-Barış:Tamam ısmarlarız.Hadi gözde bizde yavaş yavaş kalkalım.
Kafamı onaylarcasına salladım ayağa kalktım herkesle görüştükten sonra kafeden çıktık arabaya bindik barış biraz sinirliydi.. Neye sinirli olduğunu bilmediğim için hemen ortamı yumuşatmak susmayı tercih ettim ama şuan gerçekten çok önemli bişey isteyeceğim acaba götürürüm sormakla fayda var dimi dayanamayıp sordum
-Beni annemin mezarına götürebilir misin?Barışın ağızından;
Berkcan alt altan gözdenin numarasını istediğini gördüm bi an nevrim döndü yani tamam istedi ama gözde hiçbir şey demedi yani bana gelince mi çenesi düşüyo bu kızın ben anlamadım ama neyse o sinirle berkcana o telefon kullanmıyor hem sen napcan kuzenimin telefonunu berkcandan ses gelmeyince hesabı istedim garson hesabı getirince berkcan hemen atıldı ben öderim diye cool olmaya çalışıyor ya sırf bunların hepsi gözdeyi tavlamak içindi ben salak veya aptal değil her şeyi anlayabiliyorum...Ben öderim yok ben öderim derken birden Meleğim bi atıldı hem lafını soktu hemde merhametliliğini ortaya vurdu son söylediği söz kalbime işledi... sıkılmış ki bu saçma sapan duruma son vermek istedi,istediği gibi de oldu bu kız beni adam eder çünkü bu kız tutuğunu koparan kız çünkü o benim Sarışın Meleğim... Hesabı berkcana bırakarak kafeden çıktık arabaya bindiğimde sinirliydim çünkü berkcan ilk defa benim sözümü çiğnedi..ben içerde olanları sindirirken Meleğimin sorusu ile ani fren yapmak zorunda kaldım ona döndüğümde masum masum bana bakıyordu şimdi gelde buna hayır de...
-Tamam götürürüm ama önce annemi almamız lazım çünkü annem biliyo yengemin mezarını...
Kafasıyla onayladı...Annemi aradım ve beş dakikaya hazırlanmasını söyledim.Evin önüne geldiğimizde annem kapıda bizi bekliyodu araba durduğunda gözde arabadan indi annemle bir şey konuştuklar ne konuştular diye düşünürken arka tarafa geçip oturdu annemde ön koltuğa yanıma oturdu sanırım buydu diye tahmin ediyorum.Arabayı çalıştırdım annemin tarif ettiği mezarlığa doğru sürdüm...Gözde'nin Ağızından;
Barıştan annemin mezarına götürmesini istemiştmi oda beni kırmadı kabul etti önce annesini aldık çünkü o bilmiyomuş yengem biliyomuş kapının önünde bizi bekliyodu arabadan indim ve öne oturmasını istedim sonuçta büyüktü ve annesiydi yani...Yengem mezarlığın yerini tarif etti barışta arabayı sürmeye başladı...
Mezarlağa geldik ama benim şimdiden gözlerim doldu ve ayakta durmakta zorlanıyordum....
Beğeni ve Yorumlarınızı Bekliyorum..😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANALIM O ZAMAN
Romance18 sene 'nin sırrı... pişmalıklar,öfkeler,gerçekler ve en önemlisi Aşk ❤ Gözde hangi tarafı seçecek ya da kimden hesap soracak? Peki aşkı için savaşacak mı? Kütüphanenize eklemeyi unutmayın! Beğeni ve Yorumlarınızı beklerim☺ Kitap hakkında düşüncel...