18~Bölüm{Hasta Ziyareti}

13 1 0
                                    

Şuan hastane yatağında yatan iki adama baktım birbirlerinden ne kadar farksızlardı hem görünüş olarak hemde karakter olarak...

Barış biraz sakin ama sinirli olduğunda dünyayı yakacak kadar da öfkeli gülümsediğinde ise insanın içini ısıtacak cinstendi...

Onur ise hep sinirli hep agresif anlamıyorum bu çocugun psikolojisini tamam biraz zor zamanlar geçirmiş olabilir. babası annesini çok küçükken gözleri önünde öldürmüş neden öldürdüğünü hiç anlatmadı belki kendisi de bilmiyordur ya da bu konuları açmak istemiyordur.Bu zamana kadar hep kendi ayakları üstünde durmuş ve kimseye muhtaç olmamıştı.Herşeyini kendi kazanmıştı(evini,arabalarını,barını,yat kat işte).Onurla Aramazıda tam beş yaş var.Bu yüzden biraz olgun bana göre ama sinirlendiği zaman ben ondan daha olgun oluyorum orası kesin şüpehsiz ...😊sinirlendiğinde mantıklı düşünemiyordur çünkü.
Onur herkese aslan kesilirken bana kedi oluyo bu huyunu seviyorum gerçekten...Dışarıya karşı çok soğuk sevgisini asla dışarda göstermez.Anlıyacağınız soğuk birisi başkalarına karşı bütün kızlar peşinde koşarken  o benim peşimden koştu.

Şuan iki saatir kapının ağzında dikilmiş onları analiz ediyodum.Bu konuda başarılıyımdır insanları iyi gözlem yaparım.Yani iyi bir gözlemciyimdir.

Hâla düşünüyordum kafamı iki yana sallıyarak kendime geldim..
Ulan ben bu odaya niye gelmiştim ne diyecektim unuttum.
Bu huyumu sevmiyordum işte.
İkiside suratıma bön bön bakarken birşey demeden hastanede kaldığım odaya geçtim...

Camın yanındaki koltuğa oturdum cam boydan olduğu için rahatlıkla dışarıyı görebiliyordum.Dışardaki insanlara baktım hepsi birbirinden farklıydı hepsinin amaçları,hayalleri farklıydı bazıları hayat kurtarıyo bazıları hastalarını yetiştirmeye çalışıyo garip...

Yaşadıklarımı şöyle gözden bi geçirdim benim yerimde bir başkası olsa ne yapardı ya da şuan benim ne yapmam gerekiyor harbiden merak ediyorum...Kafamda deli sorular kolayca sevemiyorumm...
Ben artık saçmalamaya başladığımı anlıyınca uykumun geldiğini anladım çünkü ben saçmaladığım zaman anlayın ki uykusu gelmiştir uykusuzluktan yapıyorumdur.... Gözlerimi kapatmadan önce saate baktım daha saat öğlen on iki idi.

Gözlerimi hiç açmak istemesemde gözüme vuran güneş ışığı ile açmak zorunda kaldım... Oda da kimse yoktu saate baktığım da on iki idi nasıl yanii?
Havaya baktım aydın dı şimdi ben hiç uyumadım mı valla şuan kendi kendime konuşuyordum biri görse deli sanardı beni,ben bile böyle düşünürken..

Günaydınnnnnn

Burada bir hasta varmış bense bi hasta ziyareti yapayım bari dedim sevap kazanayım değil mi? Zaten yeterince günahım var bari seni görerek sevap işliyimm 😊

İçeriye dalan canım arkadaşım zeren o gür sesiyle hastanenin bile inliyeceği bir sesle bana doğru geldi nasıl özlemiştim.

Nasılda yokluğum çenesine vurmuş  o değilde her gün bu kız nasıl bukadar enerjik olabililiyo anlamadım valla bazen şüpheleniyorum yatmadan önce enerji içceceği falan içip sabah enerjik olması için yapabiliceğini düşünüyoreeee (içime bir egeli bir teyze kaçtı )

Hiçbir kızla anlaşmam çünkü hepsi çok kıskanç.Tabi bi kaç kızla görüşyorum ama zeren çok farklı aslında gerçek adı merve soyadı zeren ama ben ona soyadı ile seslenmeyi daha çok seviyorum çünkü o benim zerenimm 😊kendimi bi an manitası falan sandımm..

Düşüncelerimden zerenin iğrenç ve bir o kadarda iğrenç şarkı söylemesiyle sıyrıldım bi dakika o bana durum leyla şarkısını mı söylüyordu.
Kulaklarımı tıkayıp ona uzaylı görmüş vampir gibi bakıyodum o hiç aldırış etmiyordu.Deli Kız

Ve artık zeren hiç susmuyor üst üste sorular soruyordu..

-Kızım Sen Nerelerdesin Kaç Gündür?
-Telefonun Niye Kapalı?
-Ailenin Niye Haberleri Niye Yok?
-Onura Niye Haber Vermiyosun?
-Hem Sen Niye Aykırı Kafan Göre Evi terkediyosun?
-Ayrıca Hastanede Ne İşin Var?
-Dışarda Ki Adam Kim?
-Hem Benim Niye En Son Haberim Oluyor?

Kızım dilini mi yuttun? Konuşsana diye isyan ederken

Önce çatık kaşlarımı düzeltim daha sonra ona öldüresiye bakışlarımı gönderip bi tane koluna yapıştırdım

-Az sus da aa allahım ya allah bi çene vermiş gerisini koyvermiş  kızım bu soruları sormak için doğru söyle ders mi alıyosun?Tamam anlıyorum bu aralar üniversite sınavlarına girmek için kafanı testlerden ayırmıyosun ama güzelim bak ben sana nededim fazla takılma kafa yapar sonuçta bağımlılık yapar sonra kafayı falan bulursun demedimi bak olanları gördün mü ? Vah le leele bunlarıda mı görücektik canım arkadaşımı bir sınav yüzünden kaybettim komşularr yaram içerdee böğürüme öküz oturduuu canım arkadaşım soru kitapçığı yutmuş gomşularrrr.. (Yakındım)Kızım olayın akışına bırak boşver aaa sınav senden önemli mi?

-Tabiki de önemli salak

-Tobukudee onamluuu salahh (diye onu yansıladım)

Zerenin koluma vurmasıyla normale döndüm.Ve söylenmeye devam ettim.

Hem soru soruyon hem cevabını almadan diğer soruyo geçiyon Soru kitapçığı gibisin valla seni bu çeneyle kimse almaz o yüzden sevgililer iki gün sonra senden ayrılıyolar artık uşakları nasıl bunaltıyosan. Yeminle sen ananın karnında dokuz ay nasıl bekledin güzelim eminim ki sen erken konuşmaya başlamsındır.Hata anne karnında falan konuşmaya başlamasındır. Bu çene sende oldukça biraz zor 😂 Konuştuğnu biliyodum da bu kadar bilmiyodum uzun zaman ayrı kalınca böyle olyomuş kendime söz veriyorum akıl sağlığım ya da geleceğim için bundan sonra bu kadar uzun süre ayrı kalmıcam sen yoksa motora bağlıyon az nefes al  Zerenimmm

Diye söykenirken kendim  bi an nefesiz kaldım bu kadar cümleyi bi anda hem hızla söylemiş hem de gülmekten yarılmıştım.. Şuan sadece odada zerenle gülüşmelerimiz dolmuştu..

Bizde böyleydik birbirimize kızsakta söylensekte biliyorduk ki biz birbirimize benziyoduk aslında ikimizde çok konuşurduk o biraz daha fazla ama biz böyle mutluyduk..
Tabiki de o yani çok konuşyo yok canım ben onun yanında tren kalırım 😊
Tam sorularını yanıtlıyacaktım ki içeriye Onur girdi...

 YANALIM O ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin