,,To mě poser." Zaslechla jsem Nialla ráno vedle mě. Mírně jsem pootevřela oči, ale tak, aby mě neviděl. Už mi to taky došlo. Prožila jsem s Niallem Horanem plnou noc sexu. Sakra, co jsem to provedla? Než jsem se stihla vzpamatovat, tak jsem si všimla, že Niall rychle zdrhá pryč. Srab, hajzl, ču*ák, já ho tak nenávidím. Jakmile zmizel z dohledu, tak jsem taky rychle vstala. Pěkně mě bolela hlava, zasranej chlast. Zasranej Londýn, zasraná svatba, zasranej Niall, zasraná noc. Připadám si jako kurva, když si vzpomenu na Matta .. počkat, Matt? Vždyť já jsem se mu celou noc neozvala. Rychle jsem se oblékla, naštěstí tu teď nikdo nebyl, kromě rybáře na druhém konci jezera. Popadla jsem mobil a naslepo jsem šla cestou, kterou jsme nejspíš šli včera s Niallem. V telefonu jsem měla 34 změškaných hovorů. Vytočila jsem číslo na Matta a čekala, až to zvedne. ,,Carly?" Ozvalo se z telefonu. Neřekne ani lásko, nebo zlatíčko? Asi je vážně naštvaný. ,,Ahoj, zlato." Povzdechla jsem si a čekala, co mi řekne. ,,Co jsi dělala? Volal jsem ti snad stokrát." Řekl a mě všechno zamrzelo. Cejtím se jako obalamucená kurva. Doslova. Zkurvenej Horan. ,,Neměla jsem s sebou telefon a šla jsem si brzy lehnout, nějak mi ten alkohol nesedl." Zalhala jsem a já slyšela, jak si oddechl. ,,To jsem rád. Já už myslel na nejhorší. Už mi tady chybíš." Řekl a já vyměkla. ,,Neboj, nasednu na první letadlo a jedu domu." Řekla jsem a než stihl cokoliv říct, tak jsem hovor vytípla. Musím rychle zmizet a dělat, že se nic neděje.
Procházela jsem okolo místa, kde se včera konala svatební párty. Někteří lidé se ještě váleli po baru a na zemi. ,,Anděl je tu." Slyšela jsem za sebou a otočila se. Harold. ,,Čert." Uchechtla jsem se a on si prohrábl své kudrliny. ,,Kde jsi byla?" Zeptal se a zvedl se mu žaludek. Paráda, ještě mě poblej, Stylesi a můžu bejt napsaná na listině největších kreténů světa. ,,To je jedno. Měj se krásně, musím domů, tak zase někdy." Řekla jsem a kráčela pryč. Ještě za mnou něco mluvil, ale já to nevnímala, bylo mi to jedno. Doslova u prdele. Cestou proti mně projížděl taxík, tak jsem si ho hned stopla a nechala se odvést do vily.
Vyběhla jsem rychle schody a všechny věci začala házet do kufru. Při převlékání do pohodlného oblečení jsem zaslechla řev z Niallova pokoje. Potichu jsem popošla po chodbě blíž k jeho pokoji a tiše poslouchala. ,,Co sis, doprdele, myslel? Proč jsi jí teda v noci vyšukával, když teď nevíš, co máš dělat?" Slyšela jsem Louise jak křičí, zřejmě na Nialla. ,,Nevím, co jsem si myslel. Byl jsem totálně ožralej a potřeboval jsem si zašukat. Nic víc v tom asi nebylo." Vypustil z úst a já myslela, že zase omdlím. Včera na mě cukroval a teď tohle? Tak tady už se teda nikdy neukážu. ,,Kristepane, vždyť je zasnoubená, víš, jak se teď musí cítit? Podvedla svýho milence a teď jsi jí ohnul ty?" Doprdele, Niall to vlastně ani nevěděl. Vlastně to nemohl vědět, když jsem o tom mluvila, tak nikdy nebyl u nás. Do háje. Rychle jsem se odplížila zpátky do pokoje a rychle popadla svůj kufr. Musím letět a to fofrem.
Na letišti jsem si zařídila nejrychlejší let a čekala. Pomalu mi po tvářích tekly slzy a já už si jenom nejvíc přála, abych už konečně byla doma.
Co říkáte na to, že se Niall zachoval takhle? Ukáže se ještě Carly v Londýně? :)