Cap XI. -e viata mea ...alegerea mea ...

319 12 1
                                    

Am trait mult prea multe pentru o fata de 16 ani.. am inima franta ...ma doare ca increderea mi-a fost distrusa in cateva secunde ..cand i-am vazut sarutandu-se in baia fetelor...apoi toata nebunia cu Edy m-a adus ..aici ...sa stau departe de tot ce iubesc..pentru a ascunde ..copilul....nu nu mai pot trai asa .! am toata viata inainte..nu pot creste un copil..ce ar zice parintii mei ...nu,am luat o hotarare si nu o voi schimba pentru nimic in lume ..

-Domnule doctor ?

-Da,domnisoara ?

-Am luat o decizie in legatura cu copilul ..il voi da spre adoptie familie Kaan .

-Sunteti sigura domnisoara ?Bella se mai uita odata la fiinta de langa ea care scrancea putin ,si cu ochii inlacrimati spuse :

-Da ,domnule foarte sigura .,lua formularul si semna toate procedurile pentru a-l da spre adoptie .Se ridica incet din pat si se oprise langa copil .

-Micutule ,nu e vina ta ..e doar vina mea ..am fost iresponsabila ...sunt o iresponsabila ..nu sunt in stare de nimic ..imi pare rau ,micutule .Mami,te iubeste si te va iubi mereu  ..isi lua copilul in brate ,pe obraji curgandu-i siroaie de lacrimi..

Furioasa in camera intra prietena sa,Stacy ...aruncandu-si privirea spre Bella ii zise cu o voce trista :

-Cum poti sa faci asta ,tu nu ai inima ?

-Stacy ,pune-te in locul meu si ai sa vezi cat de greu este ...

-Nu trebuie sa ma pun in locul tau ca stiu ,am patit pe pielea mea ..am facut aceeasi alegere ca si tine de al da spre adoptie ...am plans luni intregi dupa aceea ,da cu ce rost ? Cu ce? el era acolo cu noua lui familie ..nu face asta Bella ,te implor ..

-Stii ceva Stacy ? Nu iti voi spune cat de furioasa  sunt pe tine ca mi-ai ascuns asta si nu iti voi cere detalii ,doar te rog sa ma lasi in pace ,e viata mea...alegerea mea! Am doar 16 ani trebuie sa imi continui liceul nu sa fiu mama ,nu sunt pregatita ok ? Bella cazuse in genunchi plangand ,Stacy se duse langa ea ,o lua in brate si ii sopti :

-O sa fie totul bine ,iti priomit .

* Au trecut doua luni ,doua luni pline de lacrimi si durere ..Bella s-a intors acasa ,nedorind sa vorbeasca cu nimeni ,se inchisese in ea ..in fiecare noapte adoarmea plangand ..parintii sai erau foarte ingrijorati ,vrand chiar sa abandoneze calatoria de afaceri din Germania ,dar la rugamintile Bellei au plecat ..maine  era marea zi ..trebuia sa se intoarca la liceu ,sa dea ochii cu Rob ...

Era dimineata ,razele soarelui straluceau la fereastra ,Bella se trezi isi facu un dus scurt si se puse in fata sifonierului .

-Nu mai trebuie sa plang ,trebuie sa fiu puternica sa uit ce s-a intamplat in trecut ,sa ramana totul acolo .De azi voi incepe un nou capitolul din viata .Isi lua o pereche de blugi negri mulati un tricou alb pe care scria ''Cocaine &Caviare '' ,niste botine jeaca de piele si porni spre liceu .

Cand isi parca masina cea rosie in fata liceului toate privirile erau atintite spre ea ,Rob era uimit cand vazu cat de frumoasa era ,in toata aceasta perioda cat ea a lipsit Rob a inceput sa beasi sa se drogheze ,a intrat intr-un anturaj foarte puternic devenind cel mai popular din scoala . Se culca cu toate fetele ,chiar si cu cele din anii mai mari ,dar pe toate le lasa ..lua chiar si trei pe noapte pentru distractie .Era foarte rece de la plecarea Bellei ,se certa chiar si cu profesorii ,stand ore intregi in detentie ..Dadea deseori petreceri unde invita multe fete ,le droga si le viola ....pe unele le si batea deoarece se impotriveau ,cat despre Edy ,el hotara sa plece la matusa sa in Londra ,pe o perioada nedeterminata.. 

Bella cobora din masina ,cu una aer de diva ,facand ca toti baietii sa se holbeze incontinuu la ea ..se schimbase foarte mult ..devinise mai matura ,mai frumoasa .Dar ea nu avea ochii pentru nimeni inafara de Rob ,du socaat sa -l vada impreuna cu o gasca de baieti ,fumand si pipaind cu foc o bruneta .. O  vazu pe Bella de cand intra dar vru sa fie indiferent ,doar ea i-a frant inima ,nu ? Stia tot ,cum s-a culcat cu Edy ,cum a ramas insarcinata si a fugit din oras ,chiar si ca a dat copilul spre adoptie ...cum a aflat ,a pus un detectiv particular sa o urmareasca peste tot .Era prea dezamagit de ea ,o ura ,o ura pentru ca l-a facut s-o iubeasca atat de mult ...la fel era si Bella ,simtea ca il ura ..dar in adancul sufletului il iubea nespus ..

Ea se indrepta se grupul lui Rob ,saluta prietenos  pe toti ,iar cand il vazu pe Rob lasa capu in jos...

Din perspectiva Bellei 

Primele doua ore trecusera foarte greu ,urasc matematica niciodat nu o s-o inteleg ....in sfarsit a venit ora pranzului ..ma intreb oare ce face Rob ,a chiulat de la a doua ora ,inainte nu era asa ..ce s-a intamplat cu el .Am plecat de la cantina si m-am dus in spatele scolii ,acolo era Rob ,de data asta singur ,cu o sticla de Jack Daniell's ,si cu tigara in mana .

-Rob ? Ce faci aici ?

-Nu vezi bine ?

-Rob ,ce e cu tine nu mai esti ,acel Rob pe care il iubeam ..

Rob se ridica arunca tigara ,si o prinse puternic pe Bella de mana .

-Lasa ma ,ma doare ..

-Pe mine nu m-a durut ? Aa ,nu m-a durut cand te ai culcat cu ala ,cand ai ramas bortoasa cu el ,cand ai fugit ca o lasa ,din cauza ta sunt asa tu m-ai schimbat ..

-Dar ..de unde ..?

-De unde stiu ,tu chiar crezi ca sunt prost ? Am angajat un detectiv ca sa aflu tot ce faci ..te iubeam Bella ,te iubeam si eram ingrijorat pentru tine ,dar acum te urasc ,si ai sa platesti pentru tot ceea ce mi-ai facut .

O trage de brat spre el si o saruta salbatic ,Bella se impotrivea dar el era prea puternic sub influenta drogurilor si al alcoolului ,ii sfasie tricoul ,ramanand in sutien ,Bella incerca sa tipe da el ii dadu o palma peste fata ,lacrimi fierbinti curgeau pe obrajii Bellei ,dar lui Rob nu ii pasa ,ii desfacu pantalonii ,rupandu-i chilotii din dantela neagra ,isi desfacu si el pantalonii si intra in ea ..Bella plangea si mai tare ,iar el nu se oprea ,vrea sa ii faca cat mai mult rau ...vrea sa se razbune ..

Dupa 10 minute ,o lasa libera ,ea cazand pe jos ...

-Esti un nenorocit ,un violator ,te urasc din toata inima !!!

-Papusa ,sentimentu' e reciproc ,hai ne mai vedem ,nu o sa scapi asa usor de mine ,o sa fiu ca umbra ta ,dar nu cea buna ,cea rea .zambi pervers si pleca ..

Bella era distrusa ,plangea in hohote ,neintelegand cum baiatul pe care il iubea ,a devenit un monstru ,se simtea murdara ,batjocorita ,nu ii venea sa creada ca el a violat-o ....

Guyss asta este ! <3 Dupa atata timp am revenit cu forte noi . Sper sa va placa acest capitol ,a vrut sa fac o schimbare in poveste asa ca l-am transformat pe Rob in baiat rau ..Urmatorul capitol sper sa -l postez cat mai repede ca sa ma revansez ca am lipsit atata timp .Kisses ! :*

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum