Cap .I 'Tu???'

1K 30 2
                                    

Mergeam linistita spre liceu.Era primavara,o mireasma placuta de floricele si o raza slabuta de soare.Adoram primavara.

Dupa un drum lung am ajuns la liceu.Mda,primul an.Parca ceva ,ma tinea sa nu intru ,si totusi am intrat.Era o clasa formata din 23 de copii ,fete 14 si baieti 9. Majoritatea erau niste copii de bani gata.Aoleu,doamne ,ai mila de mine!

M-am asezat in a treia banca de la fereastra,la locul de langa geam ,stateam singura,din cate am inteles.Dar se pare ca fericirea nu a durat mult pentru ca un baiat ,s-a asezat langa mine.

-Buna....!

-Buna ..!

-Bella !-Rob (am zis amandoi in acelasi timp)

-Tu?

-Tu>?

-Nici acum nu pot scapa de tine ,capatana de cal!

-Vorbeste ,printesa vacilor!

-Bou!

-Mirosnosita!

-Idiot!

-Scroafa!

-Magar!

-Copii,copii!Terminati!Aici este un institut,nu ferma bunicii.

-Dar doamna..nu vrea sa stau cu el/ea!(din nou in acelasi timp)

-Ba da!

-Dar de ce?

-Pentru ca asa vor parintii vostrii,sa va intelegeti !Macar acum!

-Niciodata!

-Niciodata!

-Se pare ca o sa avem muuuuult de lucru!

Orele au trecut foarte greu,mai ales ca stateam cu vita asta in banca.Dar totusi era dragut.Stai!Stop!ce zic eu aici?Asta?Specimenul ,dragut?

-Stii ca maine din noi vom sta impreuna?

-Da!Doar nu sunt proasta!

-Credeam ..ca...

-Aaha deci ma faci proasta!

-Prostuta!

Nu am mai zis nimic doar i-am dat o palma peste fata.Toata clasa se uita la noi.

-Ce va holbati asa?Daca m-a facut proasta !

-Prostuta!

-Taci !Mai vrei o palma?

-Nu!Pa!

In sfarsit a plecat.

Pe drum eram tacuta.Soferul a vazut si m-am intrebat:

-Ati patit ceva,domnisoara?

-Nu !Nimic!Doar capatanosul de Rob ,e cu mine in liceu,in aceeasi clasa,in aceeasi banca!Si pe langa asta ,parintii nostrii ne-au facut asta!

-Domnisoara,dar Rob este un baiat bun.

-Nu-mi vine sa cred ca si tu crezi asta!

Cand am intrat pe usa parintii ,ma intimpina cu un zambet pana la urechi ,urmat de un 'Ce faci,scumpo?'

-Lasati-ma in pace!Cu mine sa nu mai vorbiti!Nu pot sa cred ca ati facut asta!

Va urma!Sper sa va placa!

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum