De dimineata m-am trezit cu zambetul pe buze,mi-am facut un dus si m-am imbracat cu hainele noi.O pereche de colanti din piele,negri,un maieu alb ,geaca din piele si botine.Azi,am preferat sa merg cu masina mea.Cand am parcat decapotabila de un rosu ca sangele ,toti baietii s-au apucat sa o studieze ,iar fitosii erau invidiosi ca am masina mai tare ca alor.
Cand am ajuns la dulap ,ma astepta Edy.
-Ce faci,micuto?
-Hey!De ce imi zici micuto,sunt mai mica cu 3 luni.(si fac botic)
-Vin-o aici ,strengara mica.Edy ma luat de talia si m-a pupat pe nas.
-Doar atat?
-De ce ?Vrei mai mult ?
-Da.Am simtit cum buzele sale le strivesc pe ale mele.Era un sarut dulce .Am ramas surprinsa ,sa-l vad pe Rob cum se holbeaza la noi.Nici macar nu i-am dat atentie,l-am luat de mana pe Edy si am mers in clasa.Bineinteles ca ,cineva trebuia sa comenteze.
-Mai,,mai,mai ce avem noi aici!?Porumbeii?
-Lucy,nu am chef de cometarile tale.
Colegii se stransesera in jurul nostru ,asteptand sa ne batem.
Chiar cand vream sa merg in banca imi suna telefonul.
-Alo?
-Scumpo,oficial suntem proprietarii hotelurilor '5 Ad' .
-Tati,te iubesc mult ,mult.Imi dai detalii acasa.
-Ok,scumpo.Pa!
-Pa,tati!
-Ce te-a sunat taicatu' sa te verifice?
-Lucy,se vede ca esti blonda.
-Nu te lua de parul meu!
-Off,si daca ma iau ce imi faci?Atentie,clasa!Vrea sa va spun ca Lucy Adams a ramas saraca!
-Ce? cum ?Faci misto de mine ?
-Lucy,sun-o pe ma-ta ,ca sa vezi cine detine acum lantul de hotele '5 Ad'
Va urma... Stiu ca e scurt ,dar urmatorul va fi lung .
Capitolul urm. poate il postez tot azi, si va avea multe vesti, o aniversare ,nebunie totala.
Poate imi dati o mica parere ,in ceea ce priveste noua atitudine a Bellei,noua situatie financiara a lui Lucy si in ce echipa sunteti:-?? Eu sunt in BellaTeam.
CITEȘTI
You Again?
HumorDoua destine ..doi adolescenti care fac tot posibilul sa se indeparteze ,dar ce pot face cand cand viata ii vrea impreuna ?