Cap .II 'Nu ai face asta!'

789 23 4
                                    

-Scumpo,ce -ai patit?

-Nu-mi vine sa cred ca va prefaceti!

-Dar ??

-Bine.Va spun eu.Ati pus la cale cu parintii capatanei de cal Rob ,sa fie coleg cu mine,plus ca si in aceeasi banca.!!

-Scumpo,trebuie sa va intelegeti!

-De ce?

-Pentru ca asa a vrut bunica ta.A scris in testament,si astea au fost ultimele ei cuvinte.

-Nu ma intereseaza pe mine de bunica!Pe mine cine ma asculta !? Eu nu vreau nimic,absolut nimic cu Rob!

-Ba da!O sa vrei!

-Da si cum o sa faceti asta?

-Presupun ca nu vrei ca masina ta prefereta sa stea in garaj,sau sa iti iau toate cardurile de credit!

-Nu ai face asta!

-OOO,va da! Cat timp esti in custodia noastra ,putem face orice!

-Bine,voi incerca sa ....ma ....comport..mai bine,,....cu cap de cal(mama se uita urat la mine) ...aaaa.cu ..Rob!!!

-Asa mai vii de acasa!

-Mda cum spui tu!.

Apoi m-am trantit in pat.Ma gandesc cum e posibil sa ma inteleg cu el!De mici nu ne suportam.Mereu ne stricam jucariile unul altuia!Si acum..Ce imi pasa mie ca dupa ce a murit bunicul,bunica mea a avut chef  de altul si s-a casatorit cu bunicul lui Rob??Acum,ce o vrea sa fac la fel!!In nicun caz!Ma voi preface de fata cu parintii ,ca sa nu imi ia scumpele mele carti de credit!

-Bunico,daca ma auzi de acolo de unde esti vreau sa stii ca te urasc!!!!!!!!!!!Nu voi fii cu Rob ai auzit!!!Poti sa faci ce vrei!!!

Gosh,am innebunit de vorbesc cu peretii.Clar ,o noua sesiune de cumparaturi.Trebuie sa le sun pe fete .

Va urma! 

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum