Cap. III -''Exersam!''

740 21 5
                                    

Cand am vrut sa apas ,pe  tasta verde ,un vant straniu mi-a luat telefonul ,apoi o voce pitigaiata a zis:

-Nu o sa iti dau pace pana nu faci ce am zis!apoi rade malefic.

Nu am mai asteptat nici o clipa si am iesit fugind din camera .Cand am ajuns in living trei priviri erau atintite spre mine!Pfff,ce proasta sunt !Am uitat ca sunt doar in boxeri si un tricou!

-Bella ?zice Rob prapadindu-se de ras.

-Domnisoara ,Isabella Ana Steve!Asa se iese din camera?

-Dar ,mama...am...vrut...sa sun..pe ..fete..si apoi ..a aparut ...bunica.

-Bunica?Fii serioasa!Daca asa vrei sa-l cuceresti pe Rob,este cam indecent.

-Poftim???

-Nu te mai ascunde .Bella .Stim ca il placi!

-Ba nu stiti nimic !Eu il urasc pe el! Bleackkk!

-Nu te mai preface ,Bella!

-Bine,mama,il plac!Multumita?

-Foarte.Hai duceti-va in camera.

-Hai,cap...de ..Aaaa,Rob!

L-am tras de mana si am urcat.Cand am ajuns in fata camerei m-am trezit cu telefonul meu in fata!

-Auchhhh!

-Aoleu!Cred ca ai dreptate cu bunica ta!

-vezi!Macar ma intelege cineva.

Dintr-o data iarasi a fost un curent care ne-a impins in pat ,el fiind deasupra mea.Fara sa ne dam seama ,am inceput sa ne sarutam.Mi-a dat tricoul jos ,si apoi *booommm* a intrat maicamea in camera.

-oooo,copiiii!Nu ma asteptat asa de repede.Dar faceti ce vreti ,stiu ca asa fac copii din ziua de azi.

-Dar mamaaa.!

-Draga,nu e nevoie sa zici nimic.Doar aveti grija!Si fara sa mai apuc sa spun ceva,mama a iesit val-vartej din camera.

-Vezi ce ai facut,cap sec!

-Eu ?Tu m-ai sarutat!

-Ba tu!

-Ba tu!

-Ba tu!

-Stii ceva ,amandoi!Ia gata!Acum ce ne facem?tampitii astia cred ca suntem impreuna!

-Pai..tu ai vrea?

-Sa vreau ce?

-Sa fim ..im..preuna.!

-Cred ca glumesti.Am o idee.Hai sa ne prefacem ca suntem impreuna ,de fata cu parintii nostri.

-Ok,scumpo.zice razand.

-Hai termina!

-Exersam!Daaa!

-Ok.exerseaza de fata cu nebunii aia.

-Credeti ca ve-ti reusi?Nu ma las pana nu sunteti impreuna!

-Ai auzit si tu?

-Da!Doamne,chiar ca esti bantuita!

-Pardon.suntem ,nu vezi ca are ceva cu noi!

-Ba da!

A doua zi nu s-a intamplat nimic bizar.Nici in saptamana asta.Dar lunii ,offf,am dat de belea.

-LUNI-

-Buna!

-Hei.Se pare ca am ajuns primii.

-Mda.

S-a apropiat de mine.Si am inceput sa ne sarutam ,apoi m-a urcat pe catedra,si *boommm* iarasi am fost intrerupti  ,dar de data asta ,era rau,foarte rau,cel care ne-a intrerupt  era chiar proful..

-Dragi elevi,ce faceti?

-Nimiccc,domnu' .Exersam pentru...

-Aaaa ...pentru examen! 

-Da examen!

-La ce ?

-La biologie..

-Mmm.din cate stiu eu la biologie....Nu a apucat sa mai spuna ceva,ca noi am fugit ,cu viteza luminii ,in parcul scolii.

-Hmmm.ok.Ce a fost asta?Mai ales la scoala?

-Bell,nu stiu!

Va urma...

Urmatoarele parti vor fi despre cum vor ajunge sa se indragosteasca...dar si muuulte surprize placute si neplacute.

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum