Cap .XII - Un val de fericire intr-o mare de tristete...

305 10 0
                                    

STORY OF BELLA

Si chiar daca vrei sa dai timpul inapoi ...numai poti ,e atat de greu sa ti amintesi greselile pe care le-ai facut ,si ai vrea sa le repari ,dar in zadar .Greseliile sunt greseli fac parte din noi ,sunt urmate de regrete ,dar ce rost au regretele ? Nu putem sa mai schimban nimic din ce am facut cu niste regrete ,trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim . Asa este cel mai bine .Si voi lupta din rasputeri pentru Rob si ...copilul nostru.

-Crezi ca se simte bine cu acea familie ?..ma intreaba Rob cu un aer de tristete in glas ,tragand usor din tigara sa .

-Nu stiu ,doctorul mi-a zis ca e o familie iubitoare ,care nu are nici un copil ,deoarece nu pot sa faca ..si isi doreau de mult un copil ...

-Nu crezi ca i-ar fi fost mai bine cu noi ? Nu crezi ca ii era mai bine cu adevaratii sai parinti ,nu niste straini ?

-De ce incerci sa ma faci sa ma simt vinovata ? 

-Pentru ca esti vinovata ,Bella . Am gresit atunci ,dar tu ai gresit mai mult decat mine .Privirea lui era rece ...tristetea din glas prea puternica..

-OK e vina mea ! Da este ! Am gresit dar ce mai pot face acum ? Crezi ca daca ma acuzi ,ne vom putea recupera copilul ? ii zic cu lacrimi in ochi.

-Iarta-ma iubito . imi zice apropiinduse de mine ,pupandu-ma pe frunte parinteste ..

AUTOR STORY'S 

Au trecut 3 luni . 3 luni neputiincioase pentru amandoi ,au incercat sa gaseasca informatii despre familia adoptiva dar in zadar ,deoarece totul era confidential . Rob isi inneca amarul in bautura ,certandu-se in fiecare seara cu Bella . Pareau ca se urasc ,dar amandoi isi plangeau de mila unul altuia ,cat de prosti au fost si ce parinti incompententi sunt .Se mutasera impreuna ,deoarece Bella ramase singura ,pariinti sai stabilindu-se in Berlin cu afaceri . Nici mutarea impreuna nu i-a apropiat se comportau ca doi oameni satuli unul de altul ,dar care totusi nu se pot desparti . Avea nevoie de un lucru amandoi :sa si gaseasca copilul ...

BELLA STORY'S 

Nici dupa 3 luni ,nu i-am gasit pe acei oameni . Am vrut sa le cer ajutorul mamei si tatei ,dar am renuntat imediat la idee .De trei zile am hotarat cu Rob sa anganjam un detectiv particular ,pentru a afla toate informatiile necesare . Relatia mea cu Rob este neschimbata ,amandoi ne comportam rece ,el innecandu-se in alcool ,eu in lacrimi . Suntem ca doi depresivi ,dar nu putem renunta unul la altul ,avem nevoie unul de altul ..

-Bella ? striga Rob ca un isteric .

-Sunt in bucatarie . Aolo ce urla asta istericu' dracu' parca sunt surda . si fara sa imi dau seama Rob intra in bucatarie si aude ce spun .

-Upsiiii .fac eu fata mea de inocenta .

-Stii ca nu tine ! Pentru istericul asta .zice incercand sa faca o fata suparata .

-Off ,pai si ce pot face eu pentru a-l multumii pe acest isteric . 

-Nu stiu ,un blowjob . zice chicotind .

-Aaa ,what ? 

-Vrei sa iti explic cum se face ? se prapadea de ras ,radea cu pofta de mine . 

-Nu ,stai linistit ca stiu . Dar nu vei pupa tu vreun blowjob de la mine .

-Aha  ,inseamna ca uiti atunci cand ....

-Eram beata si drogata . Si nu mi-am dat seama ce fac . 

-Da ,da asta e scuza la toate . si chicoteste ca un copil .

-Esti un idiot ,eu nu sunt toate sunt gagica-ta prostule . 

-Si mama copilului meu si viitoare sotie . 

-Vezi ce legatura am eu cu tine .? Stai ce sotie ?

-Doar nu crezi ca am sa te las vreodata ? iar chicoteste . La 18 ani ne casatorim . 

-Te -ai gandit mult ? Si daca eu nu vreau ? 

-Te rapesc ,te droghez .si uite asa devii doamna mea .

-Sunt doamna ta ,fraierule.

-Mhmm ,la cat de irezistibil sunt .E si logic.

-Tu irezistibil ? Cred ca vorbeai de mine . 

-Papusa ,nu ma provoca . 

-Dar nu te provoc ,scobitoare . 

-CUM MI-AI ZISSSS? urla Rob ca un nebun .

-Scobitoare ,scobitoare . si scot limba la el .

-Iubire ,daca mi-o faci scobitoare de ce cand e in tine urli de placere ? O nuuu ,nu cred ca a zis asta cu zambetul ala pervers.

-Aaaaa . numai stiam ce sa mai zic . 

-Recunoaste ,papusa . Mi-o iubesti . 

-Du-te-dracu . 

-Nu pot sa te pararasesc cand stiu cata nevoie ai de mine . 

-Vaii ,tu ce draguttt esti . zic prefacandu-ma induiosata . Acum dispari ,ca vreau sa fac un dus . 

-Uuu ,stai ca vin si eu . 

-Singura...!!!! 

-Ok papusa . 

Am urcat sus ,pana la baia principala care avea si jacuzii ,l-am umplut cu apa ,m-am dezbracat si am intrat in acea apa relaxanta . Nu trece mult timp ,ca simt doua brate puternice ,care ma inconjoara .

-Robbbb ...

-Chiar eu ,papusa . Credeai ca scapi de sotiorul tau . 

-Dar cine a zis ca vreau sa scap ? 

This isss ! Sper sa va placa . Kisess.

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum