A trecut o saptamana de cand Rob m-a violat...de atunci nu l-am mai vazut ..deloc ..nu a mai venit la scoala ..nici unul dintre asa zisii sai ''prieteni''' nu stia nimic despre el ...e atat de ciudat...dar de ce imi pasa mie ? Off ,pe cine incerc sa pacalesc aici ?
M-am ridicat din pat ,si mi-am facut rapid un dus ,apoi mi-am facut parul bucle ,mi-am luat o pereche de pantaloni scurti negri ,si un maieu din dantela alb ,geaca de piele neagra ,conversii si am plecat spre Rob .
-Mama ,tata eu plec!
-Ok ,scumpo ai grija . Mda ,ce sa zicem ca si le pasa de ceea ce fac eu .
M-am urcat in frumoasaa mea masinuta si in 15 min am ajuns la Rob ,nici nu am mai sunat la usa ,am intrat direct .Casa era goala ,aoloo imi e frica ,mai era si intuneric .Am inceput sa urc scarile ,pana m-am impiedicat de ceva sau mai bine zis cineva si am cazut peste el .
-Aaa ,nu ma omoraa ! am zis speriata .
Acel cineva doar radea ,stai putin radea de mine ? DE MINE ?
-Papusa ,stiu ca iti place sa stai pe mine ,da mai cam strivit ,zice Rob chicotind.
-CE ? Adica ma faci grasa ? Dupa ce ca mai speriat de moarte ma mai si jicnesti .Am dat sa ma ridic dar mana sa puternica m-a tras inapoi peste el .
-Unde crezi ca pleci ? Imi zice cu o voce atat de sexy .Off ,Bella concentreaza-te ..imi ziceam intr-una in gand ..
Ma ia de talie si ma ridica in sus ,-Hai ,papusa doar nu vrei sa stam pe scari ? zice cu un zambet atat de atragator .. Aprinde in sfarsit lumina si ma duce spre camera lui .Avea o camera atat de frumoasa ,peretii albastri ,cu un pat mare in mijloc ,perdele albe ,un birou ,o canapea mica bej ,si un covor pufos alb .
-Papusa ,ti s-a facut dor de mine ?
-Haha ,ce gluma buna .Am uitat sa rad .
-Ha ? Atunci de ce ai venit? .Ooo,doamne se apropie de mine ,e doar la 3 centimetri de mine . Zi-mi ,papusa .
-Bine ,vrei sa stii ? Mi-am facut griji pentru tine ,idiotule !! Stii de ce ? Pentru ca eu te iubesc ,in ciuda a tot ceea ce mi-ai facut eu inca te iubesc ,.ii zic cu lacrimi in ochii ..dandu-ma cu un pas inapoi .
-Micuta mea ,imi pare atat de rau ..pentru tot ceea ce ti-am facut ...imi pare rau ca te am violat dar acela nu eram eu ,eram drogat ,cand am auzit ca te intorci inapoi in oras ,eram atat de entuziasmat ca dupa un an te voi vedea din nou ,dar si furios asa ca am luat cocaina de la Brad si am tras 3 sau 4 linii inainte sa vii ...imi pare rau pentru tot ceea ce ti-am zis ...dar te iubesc atat de mult ,din cauza ta sunt asa ,tu m-ai facut asa ,fara tine sunt un nimic ..ceea ce sunt cchiar acum...
-Eu te -am facut asa >? E vina mea ca esti un drogat ? E vina mea ca m-ai violat ? E vina meea ? Zi-mi !!! I-am spus tipand ,si dand cu pumnii in pieptul lui ,fara oprire ..Plangea ,plangea atat de tare si tot imi zicea ''Imi pare rau '' ...nu am mai rezistat si l-am imbratisat plangand odata cu el ..
-De ce imi faci toate astea ? Tu chiar nu intelegi cat de mult de iubesc ?
-Sunt un prost ,cel mai mare ratat ,te am pierdut din prima zi ,in loc sa te tin toata viata langa mine te am inselat cu curva aia ,numai pentru ca nu vream sa te ranesc pe tine ...
-Dar totusi ai facut-o mai ranit atat de mult ..M-am simtit ca ultima zdreanta ..ca o carpa folosita ..te culcasei cu mine ,iar dupa te aruncasei in bratele acelei taraturi ..
-Stiu ,sunt cel mai prost om ...imi pare rau de tot ...cand am auzit ca esti insarcinata cu Edy ,am simtit ca vreau sa mor ,nimic numai conta pentru mine ...in fiecare zi stateam si ma gandeam ca tu porti copilul aluia in burta ..si ma durea atat de tare ..incat am inceput sa ma droghez si sa fac rau la toate fetele care imi ieseau in cale..
-Esti asa UN TAMPITTT!!! Acela era copilul tauuuu!!!! ii zicc cazand in genunchi ..
FLASHBACK
-Domnisoara,grupa sangelui copilul este AB ..dumneavoastra nu aveti aceaasta grupa ,deci este a tatalui ..
-Adica ,a lui Rob ..zic in soapta incat doctorul nu m-a auzit ..
-Ati zis ceva domisoara ?
-Aaa ,nimic .multumesc ..
END OF FLASHBACK
-Copilul meu ,repeta incontinuu Rob . De ce nu mi-ai zis nimic ? De ce l-ai dat spre adoptie ? DE CEE?
-Am doar 17 ani !!!!! ROB CINE DRACU CREZI CA MA AJUTA SA CRESC UN COPIL ? TU ? TU NU AI FOST IN STARE SA MA IUBESTI ,DAR SA IUBESTI UN COPIL ,ii zic tipand ..cu lacrimile curgand pe obraji .
-Stii ce ? Voi face orice sa imi recuperez copilul meu ,copilul NOSTRU . A venit spre mine si m-a luat in brate .
-Rob ? l-am intrebat aproape soptit .
-Da ?
-Te iert .Te iert pentru tot ,te iubesc atat de mult incat nu vreau sa te pierd si pe tine ..
-Iubirea mea frumoasa ,nu o sa ma pierzi niciodata ! Voi fi al mereu .Te iubesc ,papusa mea .!
-Si eu te iubesc .! Buzele sale s-au apropiat de ale mele ,intr-un sarut lent ,cu multa dragoste ..M-a luat in brate si m-a urcat in pat ,el fiind in spatele meu ,cu o mana pe talia mea .
-Noapte buna ,iubito .Te iubesc .imi zice sarutandu-mi fruntea .
-Noapte buna .Te iubesc .
Si incet ,in bratele lui am adormit .....
This is :> sper sa va placa totala rasturnare de situatie ,si astept pareri .KISESS .
CITEȘTI
You Again?
HumorDoua destine ..doi adolescenti care fac tot posibilul sa se indeparteze ,dar ce pot face cand cand viata ii vrea impreuna ?